Jump to content

dynomax putkisto

pietan33

Recommended Posts

Kirjoitettu

tuli tilattua dynomax:in putkisto yhdysputkelta loppuun asti (yhdellepuolelle poistulot(3Gen). Tuli vaan mieleen et kannattaisiko laittaa katin paikalle pikkuvaimennin vai suora putki. Kone on kutiteltu 355cid ja edelbrockin peltisarjat ja yhdysputki. Ettei vaan olis liian kovat soundit... Mutta tietty siellä ääntä missä voimaakin.

Kirjoitettu

Onko näin? ;)Ei ainakaan naapurin nissanissa oo enempää voimaa vaikka äänet on ku ralliautossa ;)

Kirjoitettu

Mulla ei oo ku takavaimennin eikä äänet oo ollenkaan kovat. Vaimennin on kyllä joku ei viriviri pönttö että saa nähdä koveneeko kun vaihdan edelin catbackin.

Kirjoitettu

Ei kattia,eikä vaimenninta, suora kolmetuumainen rööristö, peltisarjoista taakse asti. Rauhallisessa ajossa ei ääniä oikeastaan ollenkaan, ja lämä pohjassa pitää pientä mekkalaa. :-[

Kirjoitettu

Mulla on ja katin paikalla putki ja pelkkä takapönttö vaimentimena,kumisee 2000 kierroksilla aivan h*lvetisti,fiilis on just kun kitaran sisällä istuis ei ollenkaan mukavaa.No laitoin nyt katin paikalle vaimentimen saas nähä minkälaiseks muuttu.Tai sit oon vaan tullu vanhaks ;).

Kirjoitettu

Mulla taas peltisarjojen jälkeen Dynomaxin 3" putki, katti korvattu suoralla putkella, takavaimentimena Marteliuksen RST absorptiovaimennin, ja äänet ei kyllä koventuneet verrattuna vakioputkeen, yläkierroksilla sitten mörisee miehekkäästi, normaaliajossa miellyttävän hiljainen.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...