bathory Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Poistakaa toki jos turha topic tai löytyy jo (itse en kyllä löytänyt ) Mutta OD:n forumilla suht hyödyllinenkin monelle ollut. Eli täällä voisi kysellä tallipaikkoja tai tarjota. Itsellä hakusessa talveksi paikka jossa saisi jotain tehdäkin. Koska olisi tarkoitus pohjatyöt tehdä talvella ja keväällä sitten maalata koko kosla. Yksi kaveri tuossa soitteli ja ilmoitteli yhdestä tallista (Salon seudulla) missä olisi kuulemma todella hyvät tilat vaikka 2-3 autolle ja vuokra olisi n.200e. Ei mielestäni pahan hintainen varsinkin jos jonkun kaverin saa siihen. Itselläni vähän sellainen, että ihan tuntemattomien kanssa en moiseen lähtisi ennakkoluulojen varjolla(työkalut lähtee yms...) Mutta jos täältä joku olisi kiinnostunut niin voi ottaa yhteyttä. Mulla tosiaan ei ole yhtään tarkempaa tietoa vielä asiasta mutta kohta olen varmaan viisaampi. En toki täältä forumilta ole tavannut kuin pari henkilöä mutta jokseenkin silti eri juttu kuin ihan ventovieraat Onhan talveen vielä aikaa mutta ikävän äkkiä se sieltä tulee
Fenix Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 200e / kk jaettu 2-3 auton kesken? ja onko lämmin talli?
Draco Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Onko Joensuun suunnalla paikkoja tai sopivia kerhoja?
bathory Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 200e / kk jaettu 2-3 auton kesken? ja onko lämmin talli? No sanottiin. Sanos, että soittelee lisätietoja tossa myöhemmin. Ei pahan hintainen jos näin on.
Hietala81 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Oulun alueelta ois tarvetta tallille/hallipaikalle syksystä alkaen, kaveri vois innostua mukaan niin ois hyvä jos 2 autoa sais mahtuu. Ja niille jotain sais tallissa tai hallissa tehdäkki.
maerssy Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2011 Täällä olis kans tarvista paikalle Oulun seudulta. Vaatimuksena olisi vaan että paikka olis puolilämmin/lämmin. Ei tarttis sen kummempia värkkäysmahdollisuuksia. Voin kyllä lähteä kimppatalliinkin, jos on edullinen tarjolla. Yhteydenottoa voi laittaa YV:llä tai maerssy (at) hotmail.com
JohnnyMichael Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2011 Onko Oulun seudulla vielä tallipaikan tarvetta? Kellossa voisi järjestyä pari paikkaa Garage´s Street Cars ry:n tiloista... laittakaa yv:tä, niin varmistan asian ja kerron lisää!
Tommijs Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2013 Laitetaanpa tännekkin, eli tallipaikkaa tarvisi oulusta!
Tuskamies Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2013 Kemin lähettyviltä, korkeintaan 30 kilsan säteeltä ettiskelen itte tallipaikkaa. Mielellään lämmintä tai lämmitettävää. Yhelle tai kahelle autolle. Jos kaks menis niin olis jo aika hyvä juttu
Ann-nie Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2013 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2013 Meikäläinen vähän myöhässä, mutta saa tarjota edullista seisontapaikkaa pääkaupunkiseutu-vihti-lohja-karjaa + lähiseutu. Ei tarvi olla edes lämmin tila.
Fenix Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2013 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2013 Vantaalla http://www.vuokratallit.fi/palvelut.html
VectorJC Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2013 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2013 Espoossa, tapiolassa 80 €/kk. http://www.paikoitustalo.fi/ Itsekin tuolla säilytän. Yleinen parkkihalli, jossa vapaa pysäköinti mihin tahansa ruutuun. Kamera valvonta. Itse olen tyytyväinen.
Ann-nie Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2013 Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2013 Kiitokset näistä! Vantaalla http://www.vuokratallit.fi/palvelut.html Espoossa, tapiolassa 80 €/kk. http://www.paikoitustalo.fi/ Itsekin tuolla säilytän. Yleinen parkkihalli, jossa vapaa pysäköinti mihin tahansa ruutuun. Kamera valvonta. Itse olen tyytyväinen.
Jagsteri Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2014 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2014 Etsitään tallipaikkaa Pirkanmaan alueelta.
blomi Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2014 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2014 Uusien projektien vuoksi(tallissa ahdasta) tarvittaisiin kuiva ja turvallinen seisonta paikka Turun seudulta -67 tai -70 f-bodylle. Jos sellainen olisi tarjolla soittele tai laita viestiä. 0405891123
Amatööri Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2014 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2014 Seinäjoella olis pari autoa ilman talvisäilytyspaikkaa. Onko kellään tietoa että minne kaverit sais autonsa? Oma transu on tietysti omassa tallissa.
-vellu Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2018 Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2018 Myös tänä vuonna on kausisäilytyspaikkoja tarjolla. Nyt paikkoja on viimevuotista hieman vähemmän, joten kannattaa ottaa paikka ajoissa. Viime kaudella talleissa oli talvehtimassa yli 60 autoa. Ota yhteyttä YV:llä tai tsekkaa sivut: www.vuokratallit.fi Kaupallisesti olen koittanut saada firmaani kerhon sponsoriksi, mutta se ei ole onnistunut. Poistakaa siis tämä jos on täysin aiheeton.
Henkka66 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2018 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2018 Uusien projektien vuoksi(tallissa ahdasta) tarvittaisiin kuiva ja turvallinen seisonta paikka Turun seudulta -67 tai -70 f-bodylle. Jos sellainen olisi tarjolla soittele tai laita viestiä. 0405891123 Turun seudulla ainakin Huiskula tarjoaa kylmää ja lämmintä vartioitua säilytys paikkaa ,sinne olen omaani viemässä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään