Nupa Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kansien vesikiertoputki http://shbox.com/1/egr1.jpg Vasemmalta puolen tippasi, eikä näköjään auta tiivisteprikkojen vaihto kun oli itse putki ruostunut puhki Myös oikea puoli oli hapan, nyt se väliputki on lattialla. Imusarja pöydällä. Itse noita pultteja en saa millään irti tuolta, 9/16 on liian pieni ja 15 millinen tuntuu hieman isolta... 15 millisellä nyt kuitenkin yrittänyt ja taitaa olla vasemman pultin kanta mennyt Wurthin rust off extraa ynnä muita tuonne ruiskutella, mutta ei vaan irtoa Jotain kikkakolmosia kellään taskussa? Huomenna pakko alkaa purkamaan kannet pois...
Nupa Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Milläs tuon pultin irrottaa (paikallaan, purkamatta kansia) kun nyt oletetaan, että se on hitsautunut sinne alumiinikanteen kiinni
Von Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kyllä se on 15 mm Pitää paikkansa, kaivoin itse viime syksynä tuon saman putken irti kansista. Tosin millään kiintoavaimella ne pultit ei kansien paikallaan ollessa inahtaneetkaan, vaan irrotin kannet ja siirsin niitä sen verran että sai kunnon vääntimen ja hylsyn mahtumaan.
Mopo305 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Lämpöö,kylmää,irroitus ainetta.
Nupa Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Ei mahdu räikkä+hylsy, joten tein tuohon oman työkalun: 15 milliseen hylsyyn hitsasin 20 millisen avaimen varreksi. Vaan ei lähde silläkään
-vellu Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Otatko joka tapauksessa kannet pois vai vaan sitten jos ei muute lähde? Uskaltaako sinne tarjota vähän lämpöä sellaisella kynämallisella pienellä kaasutoholla? Jos menee päreiksi irrottaessa, niin Summitillahan on toi koko setti (12556260) jossa on putket, pultit ja ne tiivarit.
Nupa Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Ei ollut tarkotus ottaa koska vuotopaikaksi paikansin tuon ruuvin. Oletin, että tiivisteprikka mennyt joten Metrosta viikon odotusajalla prikat oli eilen mulla. Tänään kun sain imarin pois, niin selkis, että putkihan se poikki... Jep, tuo 12556260 on 95-97 ja nyt kyseessä 94 (sille oli toinen numberi), mitäköhän eroa 93-94 putkessa on Toi olis kyllä edukas, mutta tilasin jo Klintbergin kautta, pitäis saada perjantaiksi. Halvemmaksi tulee kuin Metrosta, mutta silti silläkin hintaa 240€ ...
-vellu Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Taitaa se putki vaan erota siitä miten liittyy siinä koneen etuosassa. En muuten tajua eroa.
Nova Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Agan avaimilla kokeilisin antaa lämpöä. Tarkka ja terävä liekki. PS. Mulla pitäs olla tommonen putki hyllyssä. Käytetty ja murtunut yhdestä tyvestä. Voin juottaa sen hopeella kuntoon niin kelpaa taas.
mikke Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 15mm piippu avain on osottautunu hyväks välineeks sillon ku oon ite noita paikallaan ollessa irrottanu
Nupa Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2011 Kansi pöydälle ja hitsaten pultinlaippa klunssinjämään, sit lähti. En o ikuna nähny noita noin ruosteisina Huomenna aikaa irrotella toista, tuo 2 päivän toimitustakuu ei näköjään pidä tälläkään toimittajalla
letkume Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2011 Kansi pöydälle ja hitsaten pultinlaippa klunssinjämään, sit lähti. En o ikuna nähny noita noin ruosteisina Huomenna aikaa irrotella toista, tuo 2 päivän toimitustakuu ei näköjään pidä tälläkään toimittajalla Itellä ei ollu lainkaan ruosteessa, silti ei lähteny ennen kuin kannet pois..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään