Jump to content

4th gen. Camaron etuvilkkujen polttimot

Guest turbomies

Recommended Posts

Kirjoitettu

No ny mä oon aivan sekasin. Eli mikä on Camaron (vm1995) etupuskurissa olevien vilkkujen polttimoiden malli, #2379, #3157 vai #3057 joku muu mikä? Ja mistä olette niitä ostaneet? Olen useammasta paikasta kysellyt ja ei oota on vaan tullu vastaukseksi.. Tämän mallisesta polttimosta kyse:

http://static.summitracing.com/global/images/prod/large/syl-4157ast-bp_w.jpg

Pitäisi saada sellaiset oranssit polttimot, kun vaihdoin noi vilkun lasit kirkkaisiin.

Kirjoitettu

Merkkiliikkeistä/huolloista tossa meidän voortissa on samanlaiset ja ostan yleeensä seinäjoen autoliikkeestä (GM-huolto) tai Mäen Jarilta.

SWT, US-parts jne on hyviä paikkoja, mutta joudut tilaamaan ... :(

Kirjoitettu

US Partsista kysyin ensimmäiseksi, ei löytynyt. Täällä Kuopiossa ei ole chevyn edustusta missään, joten täältä on turha kysellä mitään...

No kävin kuitenkin vielä Putkolassa (paikallinen Mersu/Opel/Bmw-edustaja) kyselemässä, kun myyvät noita melkein jenkkejä elikkäs Daewoota myöskin ja sinne oli jäänyt jämälaatikko just sopivia oransseja polttimoita niiltä ajoilta, kun oikeita jenkkejä joskus möivät :) Ostin sitten varaston loppuun (huimat 4kpl), polttimen malli on muuten sitten #3057, selvis sekin.

Kirjoitettu

Mulla ainaski tuli siin paketissa mis oli ne clearcornerit niin lamput mukana ja vissiin myös nupalla :D

Kirjoitettu

Mun cornerit tais olla jotkut kiinaversiot niin niissä ei mitään ylimääräistä tullut mukana :D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...