Jump to content

Recommended Posts

Posted

Siihen ei taia olla mitää helppoo keinoo... nimim. 2 päivää kesti vaihtaa ne yhet saatanan tulpat (eka kerta). >:( Suurin syy oli varmaan vitutus kunnei käsi mahu noitten ilmaputkien välistä. 1,2,3 ja 5 sylinterien tulpat sai ylhäältä ja loput auton alta... kokemuksia?

Posted

Täytyy kyllä sanoa että omassa birdissäni oli sama homma.. hermoja vaatii :) hieman nyt noiden peltisatsien asennuksen jälkeen helpottu. Pitäis kans taas vaihtaa uudet ac:n tulpat paikalle mut nyt se käykin helposti kun kone on kansia myöden purettu :P

Posted

Itellä kun oli 3gnr niin se tulppien vaihto tuntui tosi kauhealta enkä ite vaihtanutkaan :-[Mutta tää 4gnr vasta on kauhea ??? edellinenkin tuntuu nyt "helpolta"kun vertaa tähän nykyiseen :(Ja tulpatkin eri hinnoissa :'(

Posted

Jep. Juuri yo. syistä kannattaa hommata platinapinnoitettuja, vähintäin 30000 miles kestäviä tulppia. Eipä tarvi usein kömmiskellä pirssin alla ja päällä. Ota olut, se helpottaa... ;)

Posted

Siellä on ny AC:n tulpat enkä mä niitä ennen ens talvea meinaa vaihtaa... ainakaa!! En onnistunu rikkoo kun 2 tulpan hattuu niitä irti repiessä >:( Kaikki onnistuu ku käyttää tarpeeks väkivaltaa :D

Posted

Niihin hattuihin kannattaa laittaa riittävästi sitä silikoonia, mitä tulee paketin mukana, että lähtevät joskus irtikin...

Posted

Mulle luvattiin että noi tuplaplatina tulpat mitä ne nyt onkaan niin kestää sen 60000mileä 8) Voi olla perääkin kun faijalla on sellainen cäckylä joka on vuos mallia 96 niin faija vaihdatti just tulpat ja oli ajettu 65000mileä ??? 8)

Posted

Jos en nyt ihan vaarin muista, niin 4th Geneissa tulppien vaihtovali normaalissa kaytossa on itse asiassa 100K mailia. ;)

8)

Posted

No sehän vasta olis jotain ???Ei mulla varmaan enää ole edes tota silloin jäljellä se on jo ruostunut :(näillä suomen teillä ainoastaan etulokasuojat ja katto jäljellä ;) ;)Muuten jos noin on niin sit pistää ihmettelemään että paljonko tolla mun on ajettu :(koska jos se olis n.60000mileä niin silloin se täsmäisi näihin nyky kilometreihin :)Kun ostin niin oli n.66000mileä mittarissa.ja sit oli laitettu noi halvat tulpat kun auto myytiin :'(Mutta kun on saksaan auto niin voi ollakkin että se olis 166000mileä mittarissa >:(

Posted

Kyl määkin kattelin äsken, että on Ponttooni hyvässä suolassa prkl! Vaan yhden lenkin kävin ajamassa: katsastuksessa. >:(

Turhaa touhua tuo suolan tielle mättäminen. Sama kun kusis housuun että lämmittää...

Posted

Joo ei voi sanoa tosta suolaamisesta kuin että täysin kusip*istä touhua.Jos ei uskalla ajaa liukkaalla, niin silloin kannattaa tilata taxi tai mennä dösällä.

Posted

KANNATETAAN Dösällä menoa ;D ;D ;D ;D ;)

Posted

Mitäs, kuulin että nykyään viskovat myös sokeria suolan sijasta.

Posted

Just just, ei haittaa vaikka menee turvalleen. Suu täynnä make ;)aa

Posted

Mistäs tommoista kuulit? :)Olishan se vähän vähemmän syövyttävää kuin toi nykyinen ja tosiaan maistuis paremmalta kun lipsahtaa nurin :P