Jump to content

Mikähän perä?


Recommended Posts

Kirjoitettu

Elikkäs hieman typerähkö kysymys...

Olen koittanut pähkäillä että mikä perä mahtaa meikäläisen pirssis olla.. sen osasin katsoa että siinä 10 pulttia on muuta en sitten siitä tajuakkaan.

Elikkä onko näis -89 formulas ollu mikä tuumakoko??! vai mitä mun pitää tietää enne ku tilaan hilut siihen? Auttakaa tietämätöntä :-[

Kirjoitettu

mitäs hiluja oot tilaamassa?

laakereita,lukonhiluja vai koko murikkaa

 

lukon levyt on kiven alla,pitäs selvitellä mistä sais.

Kirjoitettu

Siis toi 7,625" Hitto ku ei viittis alkaa kaivaan tota kylttiä tuolta perästä.. on meinaan aikas miehekäs kerros massaa päällä :(

Olen tilaamas välitykset ja lukon.. eatonin lukko ja richmondin välitykset.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...