T0ni Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2005 Elikkäs hieman typerähkö kysymys... Olen koittanut pähkäillä että mikä perä mahtaa meikäläisen pirssis olla.. sen osasin katsoa että siinä 10 pulttia on muuta en sitten siitä tajuakkaan. Elikkä onko näis -89 formulas ollu mikä tuumakoko??! vai mitä mun pitää tietää enne ku tilaan hilut siihen? Auttakaa tietämätöntä
Markus Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2005 Oliskos tosta jotain apua perä
Guest Jukka Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2005 7,625" 10 PULTTINEN ,oho kapslokki, jos on
BB Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2005 mitäs hiluja oot tilaamassa? laakereita,lukonhiluja vai koko murikkaa lukon levyt on kiven alla,pitäs selvitellä mistä sais.
T0ni Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2005 Siis toi 7,625" Hitto ku ei viittis alkaa kaivaan tota kylttiä tuolta perästä.. on meinaan aikas miehekäs kerros massaa päällä Olen tilaamas välitykset ja lukon.. eatonin lukko ja richmondin välitykset.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään