Jump to content

Mistä 3gen sisälokarin kiinnikkeitä?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tervehdys kaikille f-body harrastajille!

Tuli hankittua tuollainen -89 formula, mistä olin jo pitkään haaveillukin. Ja niinkun aina, sitä pientä ja suurempaakin laittamista näissä on, mutta sehän kuuluu harrastamiseen.. :)

Sitten pari ehkä tyhmääkin kysymystä.. :)

Elikkä pitäs irrottaa etusisälokari ja ehkä koko siipi.

Mistä saa uusia sisälokarin kiinnitys "nappuloita"? Ruoste-esto liikkeistä ehkä..? Vai saako vanhat nappulat ehjänä irti?

Lähteekö etusiipi irti ilman keulapalan irrotusta?

Korjauskäsikirjankin tilasin (6 viikkoo sitten), muttei tuo oo vielä saapunu, sanoivat että saattaa kestää  ::)

Kirjoitettu

Öö, siis jos levikkeitä tarkoitat siivillä ni irtoaa kyl ilman sisälokarin poistoa, ainakin jos lokasuojan repii irti. Maalaamos olivat jotenkin saaneet ne kiinnitys nappulat ehjänä irti  :D

Viisaammat voi auttaa lisää  ;D

-edit. joo sulla onkin formula ilman levikkeitä, eli ny olen pihalla et mitä siivellä tarkoitat :D

Kirjoitettu

Mistä saa uusia sisälokarin kiinnitys "nappuloita"?

Tuolta: http://www.nippelit.fi/shop/html/default.asp

saako vanhat nappulat ehjänä irti?

Saa, ainakin alkuperäiset (keskeltä nasta ylös ja sit koko höskä irti).

eli ny olen pihalla et mitä siivellä tarkoitat :D

Lokasuoja, lokasiipi, loksu jne.

Kirjoitettu

Öö, siis jos levikkeitä tarkoitat siivillä ni irtoaa kyl ilman sisälokarin poistoa, ainakin jos lokasuojan repii irti. Maalaamos olivat jotenkin saaneet ne kiinnitys nappulat ehjänä irti  :D

Viisaammat voi auttaa lisää  ;D

-edit. joo sulla onkin formula ilman levikkeitä, eli ny olen pihalla et mitä siivellä tarkoitat :D

Juu, tarkoitin siivellä juurikin etulokaria ja ei oo helmalevikkeitä tässä mallissa  :)

Kirjoitettu

Tuolta: http://www.nippelit.fi/shop/html/default.asp

Saa, ainakin alkuperäiset (keskeltä nasta ylös ja sit koko höskä irti).

Lokasuoja, lokasiipi, loksu jne.

Hyvä, kiitos vinkistä, pitää yrittää saada nappulat ehjänä irti ja etsiä uusia kyseisestä puljusta jos tulee tarvetta  :)

Kirjoitettu

Mistä saa uusia sisälokarin kiinnitys "nappuloita"?

Itse itselleni myös vastaten: Lappeenrannan Motonetista löytyy ainakin vaikka kuinka paljon erilaisia kiinnikkeitä, joista löytyy varmasti sopiviakin.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...