DilleDong Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2005 Mitenkä sais scooopin konepeltiin kiinteeksi. ettei se jäis tohon ilmanputsariin ku nostaa peliin ylös? TRANS -AM -75
GTA-57 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2005 dilledong ei oo tainu esitellä 2geniänsä meille viellä, kuvia kehiin...
DilleDong Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2005 Kuvaa tulee ste heti ku ku on tallista pihalla ja pesty!
TJT Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2005 Mitenkä sais scooopin konepeltiin kiinteeksi. ettei se jäis tohon ilmanputsariin ku nostaa peliin ylös? TRANS -AM -75 Mä tein 2mm alumiinista neljä 3cm leveetä sopivan pituista palaa joissa toinen pää taivutettu 2cm matkalta 90 astetta (vrt. L-kirjain). Molempiin päihin reiät. Poraa scoopista ne niitit ulos ja irrota alla oleva pelti kehys. Kiinnitä sitten alumiinin palat noihin reikiin missä niitit oli. Sit pyydä kaveri pitelemään scooppia oikealla kohdalla kun itse vedät esim. akkuporakoneella alum. palojen toiset päät itseporautuvilla peltiruuveilla konepellin alla oleviin tukikiskoihin kiinni. Kannattaa ensin mitata tarkasti tarvittavien alum. palojen mitat (mulla piti kaikki olla erimittaisia) tai muuten tulee monta maanantaikappaletta Muista sitten laittaa scoopin etureunan vedenpoistoletku paikoilleet ettei kärähdä laturi
TJT Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2005 Ja vielä täytyy mainita, että ton scoopin kanssa on menny hermot monta kertaa. Hieno se on, mutta helvetin epäkäytännöllinen ku ei mahdu kunnon imusarjaa, korokepalaa, ilmanputsaria pellin alle. Ilmansuodattimia on ollu jo ainakin neljä erillaista systeemiä ku ei millään löydy sopivaa. Hyllyssä odottaa kromin kiiltävä Street Scoop jossa kolme punaista läppää....
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään