camaro82 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2011 Laitanpas tänne kyselyä josko jollain olisi vinkkejä. Laatikko on TH 700 R4. Lukko lakkasi toimimasta kuin veitsellä leikaten. Mun Camarossa ei oo ollu alunperin lukollista laatikkoa joten kojelaudassa on katkaisija, se antaa virran laatikolle solenoidiin ja maadoittuu nelosen painekytkimen kautta. Vaihdoin äsken molemmat, ei vaan toimi. Onko turbiini tiensä päässä?
NymiS Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2011 Vaikuttaisko silti sähkövialta? Mulla ainakin turbiinit on ruvennu ensin täristämään (ei pidä lukko enään)ennen kuin ovat hajonneet lopullisesti.
camaro82 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2011 Vaikuttaisko silti sähkövialta? Mulla ainakin turbiinit on ruvennu ensin täristämään (ei pidä lukko enään)ennen kuin ovat hajonneet lopullisesti. Lukko vaan lakkasi toimimasta. Eipä tuossa enempiä sähköjä kyllä oo missä vois vika piillä
NymiS Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2011 Jos sähköt ja solenoidit kunnossa niin eipä siinä sitten varmaan muuta voi kuin turbiini.
camaro82 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2011 Turbiinihan se oli tiensä päässä, tai sen lukko-osasto. Nyt uusi paikallaan, lisää voi lukea "Hanskin Camaro"-topicista (projektit).
Dustez Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2012 mites ton solkun pitäs toimia kun siihen kytkee jännitteen, siis sillai ku se on kädessä. levossa se on tukossa mutta sit ku siihen laittaa jänniitteen niin naksahtaa mutta silti ei mee puhaltamalla ilma läpi ?
mikke Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2012 ilman jännitettä menee puhaltamal ilma läpi ja kun kytket jännittee ni sulkeutuu. joko se on jumissa tai sit siel on jotain roskaa mikä tukkii kanavan.
Dustez Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2012 ilman jännitettä menee puhaltamal ilma läpi ja kun kytket jännittee ni sulkeutuu. joko se on jumissa tai sit siel on jotain roskaa mikä tukkii kanavan. mulla on kaks uutta 4L60E lukko solkkuja ja kummastakaan ei mee läpi ilma, mutta sie on nyt sellanen paikallaan mikä on tukossa mutta ei mee turbiini silti lukkoon, eli turbiini vissiin soronoo ?
mikke Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2012 mulla on kaks uutta 4L60E lukko solkkuja ja kummastakaan ei mee läpi ilma, mutta sie on nyt sellanen paikallaan mikä on tukossa mutta ei mee turbiini silti lukkoon, eli turbiini vissiin soronoo ? no nyt menee mielenkiintoseks ku mul on 4l60E koko laatikon sähkänippu lukkosolenoideineen päivineen tuli uutena osana just männä viikolla rokkiaautosta ja siit solkusta saa puhallelle ilmee läpi sisään ulos eikä kumpaankaan suuntaan ahista meno yhtän. ja kun kuitenki pumppu lykkää pääakselii pitkin öljyy sinne turbiinilukollekin käsittääkseni kokoajan ku kone käy ja öljy tulee pois ton solkun läpi ja lukko kytkeytys kun solkku pistetään kiinni ni lukolle kertyy painetta kun öljy ei pääse virtaa ulos ja paine likistää turbiinilukon kitkapinnat nippuun, näin luulen sen olevan saatan toki olla väärässäkin ei olis eka kerta mut hieman ihmetyttää miks meil on sama uus solenoidi ja toimii ihan päinvastoin
Dustez Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2012 no nyt menee mielenkiintoseks ku mul on 4l60E koko laatikon sähkänippu lukkosolenoideineen päivineen tuli uutena osana just männä viikolla rokkiaautosta ja siit solkusta saa puhallelle ilmee läpi sisään ulos eikä kumpaankaan suuntaan ahista meno yhtän. ja kun kuitenki pumppu lykkää pääakselii pitkin öljyy sinne turbiinilukollekin käsittääkseni kokoajan ku kone käy ja öljy tulee pois ton solkun läpi ja lukko kytkeytys kun solkku pistetään kiinni ni lukolle kertyy painetta kun öljy ei pääse virtaa ulos ja paine likistää turbiinilukon kitkapinnat nippuun, näin luulen sen olevan saatan toki olla väärässäkin ei olis eka kerta mut hieman ihmetyttää miks meil on sama uus solenoidi ja toimii ihan päinvastoin mulla on kaks paskaa solkkua ja sökö turbiini, kyllä sen pitäs kumminkin aueta kun sinne jänitteen syöttää.
mikke Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2012 mulla on kaks paskaa solkkua ja sökö turbiini, kyllä sen pitäs kumminkin aueta kun sinne jänitteen syöttää. pieni korjaus vielä ATSG laatikkoraamatusta luettu ja vapaasti suomennettu tcc solenoidi on normaalisti ulostuloventtiili ja kun ecm sen maadottaa sulkee öljynkulun ja katkasee turbiinilta singnaalin öljyn ulostamisesta ja öljynpaine turbiinissa kytkee lukon. kyseinen solenoidi saa virran virtalukon takaa ja on siis aina virrotettuna kun autossa on virrat päällä ja poksi ohjaa maadottamalla. näin ollen virrattomana sen solkun pitäs olla auki. ja tämä siis koskee alkuperästä tietokone ohjattua systeemiä katkasin ohjatut on oma lukunsa resistanssia pitää olla 20-40ohms minimissä mitattuna +20'C asteen lämpötilassa ja maximi virran kulutus 1.5 amps
Dustez Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2012 pieni korjaus vielä ATSG laatikkoraamatusta luettu ja vapaasti suomennettu tcc solenoidi on normaalisti ulostuloventtiili ja kun ecm sen maadottaa sulkee öljynkulun ja katkasee turbiinilta singnaalin öljyn ulostamisesta ja öljynpaine turbiinissa kytkee lukon. kyseinen solenoidi saa virran virtalukon takaa ja on siis aina virrotettuna kun autossa on virrat päällä ja poksi ohjaa maadottamalla. näin ollen virrattomana sen solkun pitäs olla auki. ja tämä siis koskee alkuperästä tietokone ohjattua systeemiä katkasin ohjatut on oma lukunsa resistanssia pitää olla 20-40ohms minimissä mitattuna +20'C asteen lämpötilassa ja maximi virran kulutus 1.5 amps Ok, kiitoksia tälläsessä luulossa on itekkin ollu.
Dustez Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2012 mikäs se paine kytkin tms siellä lootassa on ?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään