Jump to content

Korjauskirjat

Recommended Posts

Kirjoitettu

Olis kiva kuulla porukan mielipiteitä ja kokemuksiaan 3 gennereihin tehdyistä korjausoppaista.

Mulla on ollut käytössäni vain toi Haynesin opus ja nettisivut. Ainakin sähkö schemat on Haynesissa aika onnettomat - kyllähän niistä tietysti jotain näkee, mutta aika paljon jää silti arvailujen varaan.

Tänään pääsin selailemaan Chiltonia - siinä oli sähkö schemat ainakin pikalukemisella huomattavasti paremmat.

Entä onkos kukaan päässyt tutustumaan Chiltonin CD versioon? Onko se vastaava kuin kirja, mutta vaan karusellimuotoon puristettu?

Entäs "Tehdasmanuaalit" löytyykö niitä markkinoilta ja millaiset kokemukset?

Kirjoitettu

..Entä onkos kukaan päässyt tutustumaan Chiltonin CD versioon? Onko se vastaava kuin kirja, mutta vaan karusellimuotoon puristettu?..

Mä en ainakaan olutpöhnässä lukisi karusellissa noita opuksia... alkaisi kiertämään vatsassa...

Kirjoitettu

4 gen korjaamomanuaalista on kokemusta ja ilman muuta kannattaa ostaa jos löytyy. Siitä löytyy kaikki.

Ebaystä voipi sellasen kohtuuhintaan jopa bongata...

Tossa joku ilmotteli joskus V8 myyntipalstalla myyvänsä korjaamomanuaaleja ja soitin piruuttani, josko siltä olis mullekin löytynyt... päivän etti ja olishan se löytynyt - ja hintakin vain 200 €uroa... :o ::) siis 95 manuaalista.

Kirjoitettu

Oliko vanhakin V8 lehti, missä joku näitä myi?

1/2005. Josko tähän uskaltaisi tuosta ilmoituksesta lainata:

"Käyttöohje- ja korjaamokäsikirjoja 14-04, ei kaikkiin vuosimalleihin...Camaro/Firebird...

040 554 4358 Helsinki"

Kirjoitettu

Heh.... aina joku haluaa lypsää harrastajia... ainakin hinnoilla ;D

Kirjoitettu

1/2005. Josko tähän uskaltaisi tuosta ilmoituksesta lainata:

Kiitti tiedosta Nupa.

Kova hinta manuaalista ... no tyhmähän se ei ole joka pyytää, vaan ...

Pistin kuitenkin msm kyselyn kaverille.

Ebayn katselin kans. Siellä oli jotain opuksia 30 - 100 taalaa.

PayPalin kautta olen roinaa rapaveden takaa ostellut, mutta toi Ebay on vielä kokeilematta - pitäisköhän tutustua aiheeseen.

Kirjoitettu

http://www.helminc.com osoitteesta löytyy 1989 Firebird Shop Manual 149 taalan hintaan ja 1988 Firebird Shop Manual 30 taalalla.

Mitäköhän eroa noissa on (hintaero on aika suuri)? Molemmat mainostetaan olevan 3000 sivuisia opuksia. Mulla on kone -88 ja kaikki muu -89 vuosimallia - hmmm. Täytynee laittaa asiasta tarkempi kysely.

Joooo, se suomalainen 'kirjakauppias' soitti mun sms:n johdosta. Korjausoppaasta riippumatta hinta on 200 euroa. Ilmeisesti kauppa sujuu kuin siimaa kun sillä oli niin passiivisen nuiva asenne koko hommaan - "joo, mä voin yrittää ettiä jossain vaiheessa jos löytyis...." :-\

Kirjoitettu

Aloin täyttään ostolomaketta 88- manuaalista http://www.helminc.com sivustolla .... ei hitto... postikulut manuaalille 118$ ja käsittelystä vielä 25$ - enhän mä sitä nyt omalla rahtikoneella halua....

Laitoin niille sähköpostia - täytyy selvittää myös mitä eroa noilla -88 ja -89 manuilla on keskenään.

Kirjoitettu

:o

Tuota en huomannutkaan. Kylläpä on kalliit postikulut... Pitäs tulla USPS Airmaililla $45, toimitusajalla 7-10 päivää...

Kirjoitettu

Jeps - '1988 PONTIAC FIREBIRD & TRANS AM ORIGINAL SHOP MANUAL' pitäis olla sitten tulossa - 55 euroa kaikkineen päivineen

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...