Jump to content

Vikakoodit ei tule ulos

Recommended Posts

Kirjoitettu

autossa on palanut jo pidemmän aikaa ses valo. Kone käy pirun huonosti ja meinaa sammua kokoajan. Kaivoin netistä ohjeet kuinka saada ne koodit ulos, eli yhdistin liittimestä ne A ja B kohdat jotta valo välkkyisi.

Yrittiin useasti saada koodeja ulos mutta joka kerta valo välähti vaan kahdesti ja sen jälkeen paloi pysyvästi. Olen tässä pohtinut että onkohan ECM:n tie tullut sitten päätökseen. Mikä hajoaa yleensä herkemmin, itse tietokoneboxi vai siinä oleva lastu. Lastu ei ole originaali.

Auto on -88 305 tpi camaro

Kirjoitettu

Jostain jenkkisivulta luin että jos lastun painaa liian kovakouraisesti paikalleen niin piirilevyyn saattaa tulla hiusmurtumia.

Elikkä boksi auki ja yleismittarilla mittaamaan että onko kaikki sirulta lähtevät kupariliuskat varmasti ehjiä ei välttämättä silmin nää jos on murtunut.

Näyttäis olevan jo 3 boksi missä on tullut ongelmia sen jälkeen kun on vaihdettu toinen lastu.

Kirjoitettu

Tutkailenpa tässä b oxien kytkentäkaavioita.

Mikä auto/moottori/ohjainboxi?

Josko jollain olis romu boxi, haluaisin semmosen. Vois tutkia tarkemmin.

Kirjoitettu

Eli taitaa kymykseen uuden boxin ja lastun vaihto. Mitähän nuo osta mahtaa maksaa, mistä noita osia kannattaa kysellä, suomesta, ruotsista, jenkeistä? Vai olisiko täällä yhtään ylimäärästä boxia ;)

Kirjoitettu

Eli taitaa kymykseen uuden boxin ja lastun vaihto. Mitähän nuo osta mahtaa maksaa, mistä noita osia kannattaa kysellä, suomesta, ruotsista, jenkeistä? Vai olisiko täällä yhtään ylimäärästä boxia ;)

South West Tradessa on joskus ollunna ; eBayn huutokauppasivuilla tuhka tiheään...

Kirjoitettu

Joo,SWT:llä näyttää olevan 3gennereitä vino pino purettavana,6 camaroo ja 3 pontiaccia noin äkkiä laskien.Luulis löytyvän.

Kirjoitettu

Tattis,

Lastuahan noissa ei tule mukana, täytyy ensin ostaa pelkkä boxi ja sen jälkeen katsoa toimiiko kone vanhalla lastulla. Kuulemma boxit hajoavat herkemmin kuin lastut.

Kirjoitettu

Oliskohan tuo 130 euron luokkaa ollut (SWT) kun antaa vanhan vaihdossa - näin muistelisin kun sinne viime suvena soittelin.

Kirjoitettu

Mulle sanottiin, että hitusen yli 300e uus ja n. 150e käytetty, mut eipä ne puhunu mitään, et vois antaa vanhan vaihdossaki...

Kirjoitettu

Joo, olin käytettyä ostamassa. No mulle kertoivat kuitenkin niin - ota ny kuitenkin varoiks mukaan.

Taispa muuten vielä mainita, että käytetyissä ei ole sirua mukana, joten sirun saa ottaa vanhasta.

Kirjoitettu

Mnulle sanottiin että 291 euroa uusi (korjattu laite) ja että vanha pitäisi lähdettää takaisin. Ehkä en ymmärtänyt oikein? Lastuja eivät anna mukaan ollenkaan

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...