Wigu Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2005 autossa on palanut jo pidemmän aikaa ses valo. Kone käy pirun huonosti ja meinaa sammua kokoajan. Kaivoin netistä ohjeet kuinka saada ne koodit ulos, eli yhdistin liittimestä ne A ja B kohdat jotta valo välkkyisi. Yrittiin useasti saada koodeja ulos mutta joka kerta valo välähti vaan kahdesti ja sen jälkeen paloi pysyvästi. Olen tässä pohtinut että onkohan ECM:n tie tullut sitten päätökseen. Mikä hajoaa yleensä herkemmin, itse tietokoneboxi vai siinä oleva lastu. Lastu ei ole originaali. Auto on -88 305 tpi camaro
juha Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2005 Jostain jenkkisivulta luin että jos lastun painaa liian kovakouraisesti paikalleen niin piirilevyyn saattaa tulla hiusmurtumia. Elikkä boksi auki ja yleismittarilla mittaamaan että onko kaikki sirulta lähtevät kupariliuskat varmasti ehjiä ei välttämättä silmin nää jos on murtunut. Näyttäis olevan jo 3 boksi missä on tullut ongelmia sen jälkeen kun on vaihdettu toinen lastu.
hannux Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Tutkailenpa tässä b oxien kytkentäkaavioita. Mikä auto/moottori/ohjainboxi? Josko jollain olis romu boxi, haluaisin semmosen. Vois tutkia tarkemmin.
Wigu Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Eli taitaa kymykseen uuden boxin ja lastun vaihto. Mitähän nuo osta mahtaa maksaa, mistä noita osia kannattaa kysellä, suomesta, ruotsista, jenkeistä? Vai olisiko täällä yhtään ylimäärästä boxia
Senior Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Eli taitaa kymykseen uuden boxin ja lastun vaihto. Mitähän nuo osta mahtaa maksaa, mistä noita osia kannattaa kysellä, suomesta, ruotsista, jenkeistä? Vai olisiko täällä yhtään ylimäärästä boxia South West Tradessa on joskus ollunna ; eBayn huutokauppasivuilla tuhka tiheään...
Karppa Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Joo,SWT:llä näyttää olevan 3gennereitä vino pino purettavana,6 camaroo ja 3 pontiaccia noin äkkiä laskien.Luulis löytyvän.
Wigu Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Tattis, Lastuahan noissa ei tule mukana, täytyy ensin ostaa pelkkä boxi ja sen jälkeen katsoa toimiiko kone vanhalla lastulla. Kuulemma boxit hajoavat herkemmin kuin lastut.
JR Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Oliskohan tuo 130 euron luokkaa ollut (SWT) kun antaa vanhan vaihdossa - näin muistelisin kun sinne viime suvena soittelin.
DaMonsta Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Mulle sanottiin, että hitusen yli 300e uus ja n. 150e käytetty, mut eipä ne puhunu mitään, et vois antaa vanhan vaihdossaki...
JR Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Joo, olin käytettyä ostamassa. No mulle kertoivat kuitenkin niin - ota ny kuitenkin varoiks mukaan. Taispa muuten vielä mainita, että käytetyissä ei ole sirua mukana, joten sirun saa ottaa vanhasta.
Wigu Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Mnulle sanottiin että 291 euroa uusi (korjattu laite) ja että vanha pitäisi lähdettää takaisin. Ehkä en ymmärtänyt oikein? Lastuja eivät anna mukaan ollenkaan
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään