Jump to content

kosteutta takakontissa

Recommended Posts

Kirjoitettu

onko kellään tietoa mistä olis mahdollisesti vuotanut kun on vettä kakakontin lattialla.matto on ihan märkä,vettä on pari senttiä.. se on ilmeisesti sadevettä on se sen verran kirkasta .auto on -87 camaro

Kirjoitettu

Itelläni vettä vuotaa konttiin siitä lasin lasin ja metallin välistä. Jos nyt ymmärsit mitä kohtaa tarkoitan

Kirjoitettu

Kaikki tiivisteet kannattaa tarkastaa. Itse olen tullut siihen tulokseen, että omastanikin vuotaa takalasin tiiviste lasin alareunasta. Targa tiivisteet olen tarkistanut ja takaluukun tiivisteen vaihtanut, eikä auta. Takaluukussa siinä lasin juuressa oli verhoilun alla alkavaa ruostetta, mikä myöskin lisää olettamusta, että lasi vuotaa.

Kirjoitettu

Tosta mun kylpyammeesta vuosi aikanaan myös takalasin ja kontin kannen välistä.

Kirjoitettu

ei ole targa.kaikki tiivisteet vaikuttaa ehjiltä.ilmeisesti se vuotokohta takaluukun ja lasin välissä ei näy jos ei ota verhoilumuovia pois..mikä olis paras korjaus siihen lasin ja peltin väliin?

Kirjoitettu

Ite laitoin kylmän viileesti mustaa rtv silikoonia.Hyvin on pitänyt.

Kirjoitettu

Mulla löyty viime kesänä varapyörän kotelosta aina sateen jälkeen vettä, kauan sai hakea vuotokohtaa kunnes löyty: lokasuojan kaaressa on 2 pelliä päällekkäin ja yhdes kohtaa niiden välis oli rako.

Kirjoitettu

takalasin saranoiden kiinnityskohdat kannattaa tarkistaa sieltä valutti meikäläisen auto vetet sisäänsä

• 1 month later...
Kirjoitettu

"Sama vika Rahikaisella" eli mulla vuotaa kans jostakin ja luulen tosiaan, et siitä takalasin alareunasta se sisälle menee.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...