DaMonsta Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Eli mistä löytyis paikka tai henkilö joka osais korjata jumiutuneen turvavyön? Kuskin turvavyön ylempi kela tuli kokonaan ulos ja ei nyt suostu kelaamaan enää yhtään sisään... Muutenkin kyseinen ja apparin turvavyö pätkii, eli ei kelaa kokoajan sisään vaan pysähtelee vaikka kyseisen vuosimallin vyöt pitäisi "kelata kokoajan sisään"... Kyseessä on harvinaiset harmaat turvavyöt, joten uusia ei meinaa löytyä joten noi pitää sit korjata...
JR Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Mulla teki viime keväänä juuri tuon saman - kun olin lähdössä katsastukseen. Ei muuta kuin irrotat hieman kattoverhoilua että pääset kiinni vyön ylärullaan - otat sopivankokoisen hylsyn ja irrotat rullan. Rullan sisällä on sellanen "metallikuulahässäkkä" jonka pitää päästä liikkumaan vapaasti (siirtyy kovassa jarrutuksessa eteenpäin ja lukitsee vyön). Tää 'kuula' oli mulla jäänyt kaniin ja herkistelyn / rullan takaisinasennuksen jälkeen on taas pelannut niinkuin pitää. Saas näkee tänä vuonna kun katsastus on taas edessä Voihan siinä olla jotain muutakin vikaa, mutta mulla oli näin.
DaMonsta Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Kiitos neuvoista. Pitänee irroitella sisustaa sitten...
JR Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 ... joo, ihmiset ne on kasannut, joten eiköhän ihminen pysty korjaamaankin
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään