hannux Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2004 Maija (vaimo) motkottaa, että Camaron sisusta on aika huonon näköinen; ruskee ja kulunutkin jo. Minkä värisiä verhouksia on 3gen- Camaroihin saannissa? Punainen olis kiinnostava, mustaksi jäis ainakin kojelauta ja konsoli. Auto on muuten selkeen punainen. Onko kukaan tehnyt/asentanut verhouksia tai edes istuinsuojia? Samaten ovitiivisteet alkaa olla semmosia jäätyneitä kalikoita; lypsin niistä hiljattain paljon vettä. Mitä maksaa ja mistä saa tiivisteet? Ja lukkopesät pitäis saada samanlaisiksi kaikki kun ainoastaan kuskin ovi aukee avaimella. On vissiin joskus vaihdettu lukkoja tai ovia.
Msk383 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2004 Itse maalasin muoviosat mustalla vinyylispraylla että koko sisusta olisi täysin musta. Toi vinyylispray on siitä hyvä, että se pysyy hyvin muovissa kiinni eikä naarmunnu. Lisäksi lopputulos ei ole niin silmiinpistävä kuin tavallisella spraylla koska pinta jää hieman erilaiseksi. Penkkeihin tilattiin vuota nahkaa ja kaveri päällysti ne uusiksi. Lisäksi tehtiin vielä ovipahvit nahkataskuin, keskikonsolin "kyynärtuki", shifterin pussukka ja käkkärin kahva. Penkit on vaikea tehdä ja ne kannattaa mun mielestä jättää kokeneemmalle jos itse ei ole koskaan koskenut ompelukoneeseen . Muita juttuja kyllä tekee mikäli intoa riittää. Ovipahvien verhoilu vaihtuu suht näppärästi mattoveitsellä ja liimalla eikä muoviosien maalailu ole juttu eikä mikään. Tiivisteitä saa mistä tahansa ameriikan vauhtiputkasta mutta niillä piruillakin taitaa olla hintaa.. Mulla on puuhastelusta kuvia jos haluat nähdä lisää.sisusta2.jpg_thumb
hannux Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2004 Joo, laita tai lähetä kuvia johonkin www:lle, poimin ne sieltä
z 28 jari Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2004 Noista tiivisteistä senverran, että jos auto on talvikäytössä niin tiivisteille saasanoa hyvästit jo viimeistään toisen talven jälkeen.Hiukkasen harmitti ittee kun oli laittanut uudet tivarit ja ekan talven jälkeen ne oli ihan moi, vaikka oli n laittanut niihin silikonia.
Kampiakseli Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2004 Mitenköhän tuo vinyylimaali käyttäytyy nahkassa, eli ratti ja vaihdekepin vaalea nahka on tummunut joltain osin. Uskaltaisikohan tuota maalia käyttää nahkaan, vai onko muuta vaihtoehtoa kun verhoilija?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään