Renny Posted April 3, 2005 Posted April 3, 2005 Jees,on varmaan väärällä osastolla,eikä ees f-body ,mut pakko kysyä jostain apua!Elikkäs ,kun ajoin beretalla(Talviauto) nyt n.100 kilsaa,ja jouduin pysähtymään liikennevaloihin se rupesi ensiks nykii ja saatana sammu.Käytiin lähti hyvin,mutta kun laitoi vaihteen d:lle sammui kuin seinään?Sama toistui n.6-10 kertaa.Odotin noin 10 min. taas toimi kuin enkeli!sama juttu kävi 25 kilsan päässä,mutta tällä kertaa lähti toimii minuutin päästä!Eräs kaveri sanoi että on sähkövika,jonka seurauksena turbiinilukko jää pääle?
hannux Posted April 4, 2005 Posted April 4, 2005 Mikäs Beretta? -vuosimalli -moottori Onkos siinä ALDL:n pistoke jossain? Päteekö nämä ALDL-diagnostiikkatouhut? Ken tietää??
88IROC Posted April 4, 2005 Posted April 4, 2005 Toi rele on askissa ja saataa joskus jumittaa. Kokeile laittaa oikosulkulenkki ALDL ylärivin reunimmaisten liitinten väliin ja sitten virta päälle (ei autoa käyntiin ja lämppäri mieluusti off-asentoon), kun painelet jarrupoljinta pitäisi askista kuulua samassa tahdissa kolahtelua. WinALDL pitäisi onnistua koska monessa Bererassa on sama boxi kun F-bodyssä vain prommi on vaihdettu.
88IROC Posted April 4, 2005 Posted April 4, 2005 WinALDL toimii vain 160 baudisissa systeemeissä joten ei toimi tossa. Syttyykö SES? jos sytyy niin minkälaisia koodeja? hannux saitilta löytyy ohjeet koodien purkuun http://netti.nic.fi/~hannux/c/koodit.htm
Renny Posted April 4, 2005 Author Posted April 4, 2005 Ei syty mitään merkkivaloja.Paikallinen vaihteisto korjaamo sano että turbiinin lukko jää päälle,vois kuulema testata ottamalla lukon johto liitin irti.On vaan 3 kpl. liittimiä,pitäisköhän arpoa yksi ja kokeilla?
88IROC Posted April 4, 2005 Posted April 4, 2005 Täältä löytyy kuva http://92b4crs.tripod.com/86wiring/dia-pics/21-0.jpg -86 camaron askin johdotuksesta. Saattaa piuhojen väreissä olla eroja Beretassa....
Guest ^Neo^ Posted April 4, 2005 Posted April 4, 2005 meillä oli omegas samaa vikaa.. se oli kuules meillä bensapumppu siitä loppu..vuosimallia -94. ei kuulunu enää sen ääntäkään.. heti vaihdon jälkeen räjähti käyntii ku unelma ja toimas.. oireili just noin, että saatto toimia välillä pitkäänki.. sitte sammu niinku seinään.. eikä aluksi millään käyntiin.. sitte ku odotti n. vajaa pari minsaa ja koitti nii johan hyrähti ja taas matka jatku...
Renny Posted April 4, 2005 Author Posted April 4, 2005 Tää taas lähtee aina hyvin käyntiin,käy ja kukkuu ihan O.K!Mutta kun paat vaihteen päälle sammuu heti?
Guest ^Neo^ Posted April 5, 2005 Posted April 5, 2005 jaa no siinä tapauksessa ootkos kokeillu kiinteillä pykälillä?
Crisis Posted April 9, 2005 Posted April 9, 2005 ei pitäis lyödä automaatti koskaan 1 vaihteella lukkoa päälle mun käsityksen mukaan.. joten se ei periaatteessa voi olla vikana ellei se tosiaan ole jumissa jatkuvasti.. silloin kone ei edes pyörähtäisi startatessa.. tai ei ainakaan pitäis jos lukko pitää.. eittei olis vaan iac niin täynnä karstaa ettei se pääse kompensoimaan tyhjäkäyntiä korkeammaksi. Mulla oli 383 pannussa samanlaista oireilua kun lähin säätää sitä ensimmäistä kertaa ja itse epäilen että omassani oli airfoilista johtuva ahdistus iac:n ilmanotossa. Kone tosaan välillä pysy käynnissä ja välillä ei.. Ihan sama miten muutti ohjelmaa. Tosin prepattu automaatti laittokin sitten sen pykälän oikeasti päälle niin että nykäsy (tai sutasu) vaan kävi.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now