Jump to content

ritari ässä

Recommended Posts

Kirjoitettu

niin eli miten tollasesta pontiac saa mahdollisimman kittiä vastaavan auton ja saako sellasta edes takas menevää etuvaloa mistään? :-[

• Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• gmc63

6

• Shadowcast

4

• Hietala81

4

• Mika

3

Kirjoitettu
Kirjoitettu

Edelleenkin itse katselen vain 1 ja 2 tuotanto kauden jaksoja.

Samoihin kausiin suuntaan tuon oman pirssini rakentelun :P

Viimeiset kaudet todellakin on suomeksi sanottuna syvältä mutta mielipiteensä kullakin.

Kirjoitettu

..ja kuvassahan en ole sitten minä .. auto tosin ;)

Milläs laitoit ton rekisterikilven kiinni?

Kirjoitettu

Nippusiteillä tuo rekkari kiinni on .. katsastajakin kiitteli tosi luotettavasta kiinnityksestä ;D

Kirjoitettu

miksi, oi miksi tuohon keulalle. laita keulan alle mielummin vaikka saranoilla

Kirjoitettu

miksi, oi miksi tuohon keulalle. laita keulan alle mielummin vaikka saranoilla

Väliaikasena se siinä nippusiteillä onkin .. juu koitan saada jonkun fiksun kiinnityksen siihen lähi aikoina.

Kirjoitettu

kattelin justiinsa vloppuna kyseistä sarjaa subilta, ja täytyy myöntää että ei vaan hermo kestä kattoa! on kyllä semmosta shittiä ettei mitään rajaa >:( jo introssa palaa kiinni... välähdys varjojen maailmasta miehestä jota ei ole :'( ei vittu

80-luvulla tehty futuristinen sarja, ja sen kyllä huomaa. Jotku asiat on tehty kyl niin kämäsesti ettei mitään rajaa.

Mutta sarjan nostalgia-arvo on mulla ainakin tosi korkee. Ku siitä skidinä niin paljon tykkäs ni tykkää vieläkin. Ja autohan on kyllä tosi magee 8)

Edelleenkin itse katselen vain 1 ja 2 tuotanto kauden jaksoja.

Tais olla just 2. tuotantokauden jälkeen ku alkuperäset käsikirjottajat lähti menee ja käsikirjoitusten laatu tippu. Parhaimmat jaksot löytyy joo 1-2 kausilta. Paras on ehkä 2nd seasonin toka jakso "Brother's Keeper", mut siitä voidaan kiistellä ;D

Kirjoitettu

Kyllä se ritari ässä nykyäänkin menee ajanviete ohjelmana 8) Pentuna siitä tykkäs tosissaan, nykyäänkin mielellään vielä katsoo :-[

Kirjoitettu

"I was seven years old and in the third grade. At the beginning of my first English lesson ever, the teacher asked the classroom (in Finnish, of course) if anyone knew any English. Other kids were familiar with basic phrases like “My name is Mikko” and “How are you?”, but I blurted out “I am the Knight Industries Two Thousand. My serial number is Alpha Delta 227529. I am unauthorized to allow access to my Central Processing Unit.”"

tosin taitaa muistelija muistaa ikänsä väärin, koulut kun yleensä aloitetaan 7-vuotiaana...

Kirjoitettu

Ite oon sen verran vanhempi et toi ritariässä on ok :)mut kuiteski mul iski se vanha 60luvun batman enemmän :P

Kirjoitettu

mut kuiteski mul iski se vanha 60luvun batman enemmän :P

Ei muuta kuin 60 luvun Batman replicaa rakentaan sitten..

Mikäs se auton merkki ja malli muuten oli batmannissa sillon 60 luvulla??

Kirjoitettu

Se oli lincoln futura mut nykyään se täytyis tehdä oliko se 56 lincoln premieristä ku toi futura oli ainoa kappale :(replicassa siin oli muistaakseni 428supercobra jet eli fordin tekniikka ;)niit on muutama tehty ja yks oli suomessaki näytteillä ;D

Kirjoitettu

Se oli lincoln futura mut nykyään se täytyis tehdä oliko se 56 lincoln premieristä ku toi futura oli ainoa kappale :(replicassa siin oli muistaakseni 428supercobra jet eli fordin tekniikka ;)niit on muutama tehty ja yks oli suomessaki näytteillä ;D

Kato, gmc63 on oikein perehtynyt asiaan ! On tainnu replican rakentaminen jossain vaiheessa kävästä jo mielessä ;)

Ehkä jo summermeettiin 2006 saadaan mukaan Batmobile ! 8) ::)

Kirjoitettu

Oikee replica on fordin koneella se mitä tehtiin leffan tarpeisiin ja kuvauksiin ;DOlispa rahaa ja talli ja vähintään 5vuotta aikaa niin sit ehkä ;)Katos vaan niin onki mut kait se on sama millä tekniikalla se tehdään ku vaan toimii ;D ;D ;DOn tosiaan hienot sivut :DBatmobilessa on sitä jotakin vaikka gm:n tekniikalla tekis :P

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Vaan mullapas oli penskana sellanen kitti auto jossa oli valot ja kaikki,noin 50cm pitkä kapistus 8)

Paras joulu lahja minkä ikinä oon saanu :)

Se on vaan annettu pois aikoinaan vaan jos jostain just samanlaisen löydän ni ostan heti olkkarin hyllyyn,en leiki en :-[

Kirjoitettu

Silloin nuorena minäkin odotin sellaista joululahjaksi, mutta ei porukat ostaneet :'( :'(

No, nyt on isompi ja parempi 8)

Kirjoitettu

Vaan mullapas oli penskana sellanen kitti auto jossa oli valot ja kaikki,noin 50cm pitkä kapistus 8)

Paras joulu lahja minkä ikinä oon saanu :)

Se on vaan annettu pois aikoinaan vaan jos jostain just samanlaisen löydän ni ostan heti olkkarin hyllyyn,en leiki en :-[

"Nyt 4gen 3.4L Firebird vm.95. Tulossa 3gen GTA.."

Eli Seniorin pirssi?

ASIAA!!

Kirjoitettu

Vaan mullapas oli penskana noin 50cm pitkä kapistus 8)

Lucky son of a bitch! ;)

Kirjoitettu

Tais olla 5.vuotta mulla ikää sillo ku hyvä et jaksoin kantaa sitä paikasta toiseen,porukoilla pitäs olla kuvia tallessa jossain ::)

Siinä oli äänetkin, wiuh wouh jne.. ja tummat lasit 8)

Joo kyllä mulla ois tarkotus tollanen 3gen gta tai formula saada alle vielä tämän kesän aikana. Ku aika on kypsä niin laitan hakuun 88-92 vuoden auton.

91-92 ponun keula ei sinäänsä mielytä niin paljo ku toi 88-90 vaan ku taidan tehdä siitä kitin kuiteski niin ei se haittaa ;)

Kirjoitettu

Tais olla 5.vuotta mulla ikää sillo ku hyvä et jaksoin kantaa sitä paikasta toiseen,porukoilla pitäs olla kuvia tallessa jossain ::)

Siinä oli äänetkin, wiuh wouh jne.. ja tummat lasit 8)

Joo kyllä mulla ois tarkotus tollanen 3gen gta tai formula saada alle vielä tämän kesän aikana. Ku aika on kypsä niin laitan hakuun 88-92 vuoden auton.

91-92 ponun keula ei sinäänsä mielytä niin paljo ku toi 88-90 vaan ku taidan tehdä siitä kitin kuiteski niin ei se haittaa ;)

Olisiko Seniorin pirssi sopiva..? ;)

Kirjoitettu

Olisiko Seniorin pirssi sopiva..? ;)

Heh ! Digimittarit ja kaikki valmiina.... ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...