Jump to content

E6GMX rpm heitot startatessa

Msk383
 Share

Recommended Posts

Tälläinen ongelma, että startilla pyörittäessä ecun kierrokset heittelevät holtittomasti välillä 0-16000rpm mikä tekee käynnistämisestä hieman hankalaa. Piuhat on tarkistettu by the book ja tulpanjohdot yms kulkevat siististi, samoin moottorin maadoitukset ovat kunnossa mutta vika ei katoa. Alkaa pikkuhiljaa keljuttamaan joten olisiko jollakulla ratkaisua ongelmaan? Googlettamalla ei löytynyt ratkaisua.

Kiitti vinkeistä. Ilmeisesti jotain tekemistä joko msd:n, flektien tai tehostartin kanssa mutta nyt ilmeni isompi ongelma kytkimen kanssa joka vaatii enemmän huomiota jotta lodjalla voi edes ajaa :(

Kiitti vinkeistä. Ilmeisesti jotain tekemistä joko msd:n, flektien tai tehostartin kanssa mutta nyt ilmeni isompi ongelma kytkimen kanssa joka vaatii enemmän huomiota jotta lodjalla voi edes ajaa :(

Veikkaisin etta paaset syttyongelmista eroon kun otat se msd 6al.n irti ja heitat sen seinaan ettet vaan koskaan kayttais sita. Tilalle laita digitaali version :W Nain meikalainen tulee tekemaan ensvuoden kesalomalla >:(

Veikkaisin etta paaset syttyongelmista eroon kun otat se msd 6al.n irti ja heitat sen seinaan ettet vaan koskaan kayttais sita. Tilalle laita digitaali version :W Nain meikalainen tulee tekemaan ensvuoden kesalomalla >:(

Mullahan oli kasattu se MSD:n johtosarjan ( siis se lyhyt joka tulee puolalle/jakajalle) liitin väärin, onneksi se on ruuvilla avattavissa niin saa abikot sen sisällä käännettyä 90 astetta.  Ja aiheutti just sammumista kesken ajon ja ei lähtenyt käyntiin joka kerta. Korjauksen jälkeen ei ole temppuilut kertaakaan.

Hieman aihetta sivuten kysyisin mikä olisi hyvä sytytysboksi hinta-laatu suhteeltaan vapaasti hengittävään ruisku autoon?

Olen lukenut kuinka joillakin ollut hieman ongelmia msd boksien kanssa.

Mites Crane HI-6S CD vs msd tuotteet?

Hieman aihetta sivuten kysyisin mikä olisi hyvä sytytysboksi hinta-laatu suhteeltaan vapaasti hengittävään ruisku autoon?

Mulla vaati aikaa ja kärsivällisyyttä saada MSD6AL toimimaan, mutta nyt kyllä pelaa ilman ongelmia. Tuolla Cranella oli vissiin aikaisemmin tosi paljon takuupalautuksia joten toimii vissiin vielä huonommin kuin MSD...

mulla on ollu jo 8 vuotta crane hi-6 boxi ja fireball puola. ei ole ollut ongelmia haltech:in kanssa eikä ollut sitä ennen omalla ecm:llä kään. rajoitin pitää vaan kääntää tappiin boxista, kun haltech hoitaa kierrosten rajoituksen.