Jump to content

öljypohjan irrotus 3gen


Recommended Posts

Kirjoitettu

Mahtaako saada öljypohjaa irti koneen ollessa paikallaan 3genistä? Riittääkö että ruuvaa koneen tyynyt irti ja nostaa nosturilla sen minkä mahtuu nousemaan loota kiinni, vai pitääkö koko mylly irrottaa? auttakee

Kirjoitettu

Mahtaako saada öljypohjaa irti koneen ollessa paikallaan 3genistä? Riittääkö että ruuvaa koneen tyynyt irti ja nostaa nosturilla sen minkä mahtuu nousemaan loota kiinni, vai pitääkö koko mylly irrottaa? auttakee

Pitäis mahtua tulemaan pois, kampiakselia vissiin joutuu pyörittelemään.
Kirjoitettu

Korvakon pultit irti ja konetta ylöspäin niin sopii.  m/

Kirjoitettu

Pitäis mahtua tulemaan pois, kampiakselia vissiin joutuu pyörittelemään.

 

Nain... Joudun 3 koppasessa vaihtamaan pljypumpun vetoakselin joskus.. Oli huonosti paikallaan ja huomasin vasta kun jakajaa laitoin  :W

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...