Samppa383 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2005 Elikkäs onkos kellään kokemuksia helsingissä sijaitsevasta gt motorsista.. Tarjosivat tuota alakerran painotusta suht järki hintaan, ja nopealla "toimitus" ajalla. Aamulla vie osat, niin iltapäivällä saa jo mukaan.. Kertokaapa kannattaako sinne osat viedä?
pekkaz Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2005 Kansia olen höylännyt pari kertaa siellä... ei valittamista siitä.
Z-mo Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2005 Joo, omat kannet oli kans tuolla ja kaverin koko alakerta hilppeineen. Ei minkäännäköstä valittamista. Asia pulju.
Samppa383 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2005 Kiitoksia tiedoista.. Pitänee mennä asioimaan ko. paikkaan..
Iroc-z89 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2005 ei pahaa sanottavaa , ainakin silloin kun olin Länsiautolla hommissa niin kaikki korjaamon kansiremontit teetettiin siellä , laatu oli varmaan aivan kohdallaan .
Jojeli Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2005 Mulle tekivät sylinteriputkien hoonauksen, nokkalaakereiden vaihdon ja kampiakselin laakerikaulojen kiillotuksen. Ei ainakaan vielä mitään valittamista, katsotaan tilannetta uudelleen kun koneesta otetaan ekat savut ulos
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään