JR Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2005 Nyt olis sopivankokoisen tulpan haku päällä. Eli pitäis päästä tulppaamaan polttoainekiskon päässä oleva kylmäkäynnistyssuuttimen lähtö. Eli, sattuuko kellään olemaan kätköissään sopivaa tulpaa, tai tietoa kierteistä / koosta / firmasta josta oikeankokoisen tulpan löytäis. Huomasin tänään, että tämä 'pian kuuluisa moottorivelho' Heinolasta olikin laittanut uuden ECM.:n sisään -89 vuosimallin rommin, joten kylmäkäynnistyssuuttimesta tulikin mulle varaosa. Ihmetyttää ettei tälle velholle asia tullut mieleen Nyppäsin johdot irti ko. suuttimesta ja sitä ohjaavasta anturista - hyvin tuo lähti käyntiin ilmankin ts. ilman tupla rikastusta. Imusrjaan mun pitää kehittää joku pieni laippa suuttimen tilalle - siinä ei liene isoa ongelmaa, mutta bensakiskon rulpan kokoa en pääse mittaamaan millään (ahtaan hankala paikka). En viitsis ruveta purkamaan ennenkuin sopiva tulppa löytyy...
Ilku Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2005 Ostin samaisen tulpan just Seinäjoelta Lakeuden Hydrosta. Avaimella kierrettävä messinkitulppa, jonka sisään laitettiin kuula tukkimaan linja. Taisi maksaa vajaat 3,00€ koko lysti. Mulla oli tosin bensalinja mukana, joten sovitus oli helppo tehdä. Kierteestä mulla ei ole hajuakaan, joku tuumakierre.
JR Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2005 Eikä kuitissakaan mainittu tulpan / kuulan kokoa tai tuotteen numeroa ...?
Ilku Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2005 On mulla se kuitti vielä jossain tallessa. Siinä on kaikki tiedot. Mulla ainakin pitää tulppa hyvin. Sitä tulppaa ei muuten kannata vetää ylitiukkaan, kun se on kartio. Mä katon kun pääsen kotia ja laitan tiedot...
TAKKU Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2005 Heinolassa jyrää! Taitaa ollakkin oikea arvaamo eikä korjaamo.
JR Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2005 Joo vieppä autosi sinne, jos elämä muuten tuntuu harmaalle ... ei oo kauaa
Ilku Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2005 Tässä nämä: Hattu: 900-06 Teräskuula: TEKU-11 eli samat tavarat, kuin laskussa nro: 1-88893 / 456601 (pvm. 4-4-2005) Yhteishinta: 3,70€ Myyjä: S. Penttala Lakeuden Hydro Oy Rajatie 46 60100 Seinäjoki puh: (06) 4125100 fax: (06) 4144970
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään