Jump to content

Sopiva tulppa haussa

JR

Recommended Posts

Kirjoitettu

Nyt olis sopivankokoisen tulpan haku päällä. Eli pitäis päästä tulppaamaan polttoainekiskon päässä oleva kylmäkäynnistyssuuttimen lähtö.

Eli, sattuuko kellään olemaan kätköissään sopivaa tulpaa, tai tietoa kierteistä / koosta / firmasta josta oikeankokoisen tulpan löytäis.

Huomasin tänään, että tämä 'pian kuuluisa moottorivelho' Heinolasta olikin laittanut uuden ECM.:n sisään -89 vuosimallin rommin, joten kylmäkäynnistyssuuttimesta tulikin mulle varaosa. Ihmetyttää ettei tälle velholle asia tullut mieleen :-\

Nyppäsin johdot irti ko. suuttimesta ja sitä ohjaavasta anturista - hyvin tuo lähti käyntiin ilmankin ts. ilman tupla rikastusta.

Imusrjaan mun pitää kehittää joku pieni laippa suuttimen tilalle - siinä ei liene isoa ongelmaa, mutta bensakiskon rulpan kokoa en pääse mittaamaan millään (ahtaan hankala paikka).

En viitsis ruveta purkamaan ennenkuin sopiva tulppa löytyy...

Kirjoitettu

Ostin samaisen tulpan just Seinäjoelta Lakeuden Hydrosta.

Avaimella kierrettävä messinkitulppa, jonka sisään laitettiin kuula tukkimaan linja. Taisi maksaa vajaat 3,00€ koko lysti.

Mulla oli tosin bensalinja mukana, joten sovitus oli helppo tehdä. Kierteestä mulla ei ole hajuakaan, joku tuumakierre.

Kirjoitettu

Eikä kuitissakaan mainittu tulpan / kuulan kokoa tai tuotteen numeroa ...?

Kirjoitettu

On mulla se kuitti vielä jossain tallessa. Siinä on kaikki tiedot. Mulla ainakin pitää tulppa hyvin. Sitä tulppaa ei muuten kannata vetää ylitiukkaan, kun se on kartio.

Mä katon kun pääsen kotia ja laitan tiedot...

Kirjoitettu

Heinolassa jyrää! Taitaa ollakkin oikea arvaamo eikä korjaamo.

Kirjoitettu

Joo vieppä autosi sinne, jos elämä muuten tuntuu harmaalle ... ei oo kauaa ;)

Kirjoitettu

Tässä nämä:

Hattu: 900-06

Teräskuula: TEKU-11

eli samat tavarat, kuin laskussa nro: 1-88893 / 456601 (pvm. 4-4-2005)

Yhteishinta: 3,70€

Myyjä: S. Penttala

Lakeuden Hydro Oy

Rajatie 46

60100 Seinäjoki

puh: (06) 4125100

fax: (06) 4144970

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...