Purtzi Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2011 Tuli hankittua tuollaiset hedmanin peltisarjat 68479 lt1:seen. peltisarjoissa ei ollut paikkaa lambda-antureille. tilasin samalla lämmitettävät lambdat ja nyt mietityttää mihin paikkaan laittaisin antureiden paikat putkiin. kollektori nyt sarjoissa ainoa vaihtoehto, mutta onko se lämmitettävälle liian lähellä? luulisi että niissä on kuitekin termostaatti hoitamassa tuota apulämmitystä joten siitä ei tarvitsisi murehtia, mutta muuten jos anturi lämpenee liikaa niin sehän voi muuttaa seoksia vääriksi.
Senior Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2011 Y-putkessa pitäisi olla valmiit paikat ... vai menikö sekin vaihtoon ? Y-putkeen ne kuitenkin kuuluu
Nupa Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2011 Summit väittäis 68479 sopivan vain kolmoskoppaseen... Mun mielestä Edelbrockin lyhyissä oli kollektoreissa paikat.
TomiV Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2011 Summit väittäis 68479 sopivan vain kolmoskoppaseen... Mun mielestä Edelbrockin lyhyissä oli kollektoreissa paikat. Lyhyissä edeleissä on juu paikka kollektorissa. Hetki sitte vaihdoin lambdan omast. Kuskin puolella oli edeleis.
Purtzi Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2011 Summit väittäis 68479 sopivan vain kolmoskoppaseen... Mun mielestä Edelbrockin lyhyissä oli kollektoreissa paikat. on nimen omaan 3 gennerissä, ainoat mallit mitä netistä löysin missä on D-port malliset laipat ja tarkoitettu 3 geniin. ' Tarkistin hedmanin tuotetuesta että sopisivat ja sinnehän ne sopivat, vain yksi jarruputki on hieman tiellä.
Purtzi Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2011 Lyhyissä edeleissä on juu paikka kollektorissa. Hetki sitte vaihdoin lambdan omast. Kuskin puolella oli edeleis. tuohon tulokseen tulin itsekkin kun sain ne paikalle, ei ole muuta vaihtoehtoa, teen y-putken kyllä itse motonetin palikoista, eli 60mm kollektoreilta ja renkaan kohdalta yhdistyy 3" putkeen. pistänpä parit kuvat tulemaan kun saan putken valmiiksi.
-vellu Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2011 on nimen omaan 3 gennerissä, ainoat mallit mitä netistä löysin missä on D-port malliset laipat ja tarkoitettu 3 geniin. ' Tarkistin hedmanin tuotetuesta että sopisivat ja sinnehän ne sopivat, vain yksi jarruputki on hieman tiellä. Tämä vähän sekoittaa, kun haet jotain LT1:seen ja sitten onkin 3 genneriä... Laita vaikka sinne oman profiilin allekirjoitukseen perustiedot kulkineesta, niin saat paremmin vastauksia kysymyksiin
Purtzi Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2011 Tämä vähän sekoittaa, kun haet jotain LT1:seen ja sitten onkin 3 genneriä... Laita vaikka sinne oman profiilin allekirjoitukseen perustiedot kulkineesta, niin saat paremmin vastauksia kysymyksiin hyvä pointti
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään