Jump to content

mihin lambdat peltipakosarjoihin lt1

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tuli hankittua tuollaiset hedmanin peltisarjat 68479 lt1:seen. peltisarjoissa ei ollut paikkaa lambda-antureille.

tilasin samalla lämmitettävät lambdat ja nyt mietityttää mihin paikkaan laittaisin antureiden paikat putkiin. kollektori nyt sarjoissa ainoa vaihtoehto, mutta onko se lämmitettävälle liian lähellä?

luulisi että niissä on kuitekin termostaatti hoitamassa tuota apulämmitystä joten siitä ei tarvitsisi murehtia, mutta muuten jos anturi lämpenee liikaa niin sehän voi muuttaa seoksia vääriksi.

hedman_short.jpg}

Kirjoitettu

Y-putkessa pitäisi olla valmiit paikat ...  vai menikö sekin vaihtoon ? Y-putkeen ne kuitenkin kuuluu

Kirjoitettu

Summit väittäis 68479 sopivan vain kolmoskoppaseen...

Mun mielestä Edelbrockin lyhyissä oli kollektoreissa paikat.

Kirjoitettu

Lyhyissä edeleissä on juu paikka kollektorissa. Hetki sitte vaihdoin lambdan omast. Kuskin puolella oli edeleis.

Kirjoitettu

on nimen omaan 3 gennerissä, ainoat mallit mitä netistä löysin missä on D-port malliset laipat ja tarkoitettu 3 geniin. '

Tarkistin hedmanin tuotetuesta että sopisivat ja sinnehän ne sopivat, vain yksi jarruputki on hieman tiellä.

Kirjoitettu

Lyhyissä edeleissä on juu paikka kollektorissa. Hetki sitte vaihdoin lambdan omast. Kuskin puolella oli edeleis.

tuohon tulokseen tulin itsekkin kun sain ne paikalle, ei ole muuta vaihtoehtoa, teen y-putken kyllä itse motonetin palikoista, eli 60mm kollektoreilta ja renkaan kohdalta yhdistyy 3" putkeen. pistänpä parit kuvat tulemaan kun saan putken valmiiksi.

Kirjoitettu

on nimen omaan 3 gennerissä, ainoat mallit mitä netistä löysin missä on D-port malliset laipat ja tarkoitettu 3 geniin. '

Tarkistin hedmanin tuotetuesta että sopisivat ja sinnehän ne sopivat, vain yksi jarruputki on hieman tiellä.

Tämä vähän sekoittaa, kun haet jotain LT1:seen ja sitten onkin 3 genneriä...

Laita vaikka sinne oman profiilin allekirjoitukseen perustiedot kulkineesta, niin saat paremmin vastauksia kysymyksiin m/

Kirjoitettu

Tämä vähän sekoittaa, kun haet jotain LT1:seen ja sitten onkin 3 genneriä...

Laita vaikka sinne oman profiilin allekirjoitukseen perustiedot kulkineesta, niin saat paremmin vastauksia kysymyksiin m/

hyvä pointti ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...