Jake Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2005 nii mikäs se vois olla hyvä? ei kuulemma platinaa yms. eikä monikärkistä..
Tami Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2005 Moi! Minkälainen sarja sulla on?Montako shottia aiot antaa?
Jake Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2005 Tommonen NX:n 1-stage sarja, enintään 100 hp maksimissaan aattelin. Saa sillä enemmänkin jos haluaa.
Tami Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2005 Itellä sama ongelma.Meen tällä viikolla viripajalle Katon siellä NGK:n vaihtoehtoja.Keskielektrodi pitäs olla mielummin lyhyt ku pitkä.Johtaa syntyvä lämpö nopeesti kanteen eikä aiheuta hehkusytytystä.palataan asiaan.
Ilku Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2005 Mun koneesaa ei ainakaan NGK:t kestäneet... kokeilin vähän kaikkia lämpöarvoja. Olen vankka amerikkalaisen tulpan kannattaja. ACR45TS?
Tami Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2005 Kattelin tulppia tos menneellä viikolla.Ny on Championit,en muista koodia.Tilasin vielä pykälää kylmemmät ku noikin on siinä rajoilla,Mulla oli jo liian kuumat vapaasti hengittävänikin.Voi olla että täytyy vaihdella aina tulpat ku kaasua ruvetaan enempi syöttään.Testiä testiä......?
Jake Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2005 Mikä sarja sulla on ja paljonko aiot ottaa lisää voimaa/missä autossa? voipi vaan tulla kalliiksi tulppakokeilut jos ovat kovin vääränlaiset..
Tami Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2005 Mulla on Nos super power shot.Aion lähtee 100hp:lla liikkeelle.Ei ne tulpat oo paljoo mettäs ajettiin dynos viime viikolla vaparina ja mietittiin siinä tulppia kaasuilla ajoon.Koneena 454:nen
Tami Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2005 Joko oot päässy testaan uutta kaasusysteemiäs?Löysin tulpat jotka on sen malliset että pitäis kestää ilokaasua.
Jake Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2005 en oo vielä, tänään vasta sain koneen käymään talven jälkeen ja vielä on säätöä paljon edessä ennenkun uskaltaa kaasut virittää. Mitkäs tulpat ne on? en oo itte vielä yrittänytkään ettiä oikeanlaisia.
Tami Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2005 Mulla on noi kannet mihin menee M14/19mmhex16 tulppa.sellaset hommasin ku Ngk BCR8ES.Lyhyt ja levee sivuelektrodi ja ei ulkoneva eriste.Noi pitäs kestää ainakin näyttää paljon paremmilta ku esim delco FR1LS...
Tami Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2005 NGK R5671-a7 jossa viimenen numero on lämpöarvo kylmin on 10.Toimii
Jake Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2005 Koitin Autolite 104:a, olivat liian kylmät normaaliajoon. Tyhjäkäynti alko ontuun liikaa. Nettietsikely tuotti ehdotuksiksi: AC delco R42LTS, joka kuitenkin on liian pitkä kierteeltään. NGK TR6, josta en tiiä onko jenkki- vai euromalli, mutta vastaa (kuulemma) Autolite 104:sta, joka siis oli mulle liian kylmä. Vakiotulppa mulle olis AC:n FR5LS uspartsin mukaan. Mulla kierre on sama kun vakiokansissa, 14mm kierre ja 16mm hylsyllä.
Jake Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2005 löytypä tämmönen: http://home.att.net/~ngkaz/wsb/Master_Cross_Reference_Charts4.xls 2megaa xls-tiedosto!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään