Shadowcast Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 Kun rattiputken muovit vedettiin ulos niin lattialle tippu tämmönen osa. Mitään tietoa mikä tää on ja mihin tää siellä tulee? http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/297346_10150336611007071_523112070_7986496_1636295437_n.jpg http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/312638_10150336610157071_523112070_7986483_1488608080_n.jpg http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/309222_10150336610662071_523112070_7986490_901445551_n.jpg Tuleeks se jotenkin tähän "kiskoon" ja miten päin? http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/305196_10150336610732071_523112070_7986492_567658294_n.jpg Eli nää muovit ku vedettiin paikaltaan niin toi kumma osa tippu. Onkos se tarpeellinen, mikä tarkotus sillä on jne. http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/304285_10150336611307071_523112070_7986500_1352162245_n.jpg Sitten toinen ihmetyksen aihe. Mikä toi metallinen "kahva" on? Liikkuu ylös alas, onkos se joku jousi varsi, pitääkö tulla jotain vasten vai kuuluuko se vaan olla tolleen löysänä? http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/312701_10150336611742071_523112070_7986507_431474715_n.jpg http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/299927_10150336611797071_523112070_7986509_583140454_n.jpg Auto on siis 89 Trans Am GTA.
pantera Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 toi tulee pitkienvalojen vaihtajan tangon ja viiksen väliin, välittää siis viiksen liikkeen tankoon joka menee katkaisijalle joka taas on rattiakselin alapäässä
Shadowcast Posted September 28, 2011 Author Posted September 28, 2011 Kumpi noista, toi musta muovinen osa vai toi metallinen "kahva"?
pantera Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 Kumpi noista, toi musta muovinen osa vai toi metallinen "kahva"? muovi osa "kahva " lienee tangon pää joka menee valokytkimelle
Shadowcast Posted September 30, 2011 Author Posted September 30, 2011 toi tulee pitkienvalojen vaihtajan tangon ja viiksen väliin, välittää siis viiksen liikkeen tankoon joka menee katkaisijalle joka taas on rattiakselin alapäässä Eli jos tuo "kahva" on se tangon pää joka menee valokytkimelle, niin tuleeko tuo musta muovi-osa tuon "kahvan" ja viiksen väliin? Sit vielä pitää arpoa miten päin ja mihin tarkalleen. Ihme nippeleitä toikin täys
Shadowcast Posted November 4, 2011 Author Posted November 4, 2011 Löytyiskös tästä jostain jotain kuvaa, mitën tuo tulee paikoilleen? Ei oikein hahmota. Netistä, pääosin 3rd gen foorumilta, oon kyl tekstii aiheesta löytäny mut ei vaan hahmota. Löytyiskös Chiltonin tms. korjausoppaasta tosta jotain kuvaa mitenpäin se tulee? Nimet tais olla High Beam Switch ja Actuator Rod. Mul on auto seissy pajalla nyt pari kuukautta tän takii. Paikalla on käyny jos jonkinmoista "asiantuntijaa" mutta ei.....
GTATL Posted November 4, 2011 Posted November 4, 2011 Onks se taa osa minka paikkaa et loyda? tassa kuvassa nayttais viela olevan paikallaan
Shadowcast Posted November 11, 2011 Author Posted November 11, 2011 Joo, toi on se osa. Koetin sovitella osaa ton kuvan mukaan mut jotekin se ei vaan sopinu. Toi on aika pieni ja tumma kuva mutta siin näkyis et toi muovipala tulis ton sokkamaisen rautalangan alle, ja sen muoviosan kaareva pää (jossa muuten on ura joka sopii tohon metalliseen "kahvaan" joka on ilmeisesti pitkien valojen välitystanko) tulisi siihen välitystankoon kiinni - mutta ne ei osu kohdilleen jos sen niin yrittää laittaa. Se rautalanka-viritys on sisempänä. Löyty tällänen kuva haualla "f-Body steering column", joten oiskohan tää nyt 4g Firebird? (mittaristosta päättelin) http://i46.tinypic.com/33nyebm.jpg Aika samalta toi rattiputki näyttää. Ja tos näkyis sen muoviosan kaarevan pään tulevan siihen välitystankoon kiinni, mutta millä se on siinä kiinni, liimalla? Ei siin oo mitään klipsii tms. vai kuuluisko siin olla? Jos mulla se osa onkin hajalla? -------------- Itse itselleni vastaten, löyty täältä ohjetta. Naureskelin ku jollekin muulle oli käyny samalla tavalla- toi muoviosa oli vaan pudonnu lattialle. http://www.thirdgen.org/techboard/tech-general-engine/600809-putting-my-steering-column.html Siel on myösLS1Tech-foorumiin jos näkyis olevan hyvät ohjeet. Pitää koittaa. Ilmeisesti nää rattiputken ratkasut on kaikissa samanlaisia. En ihmettelis jos 1gen Birdissäkin ois samalla tavalla
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now