Jump to content

kokemuksia edelbrocista

camaro76

Recommended Posts

Kirjoitettu

onko kellään kokemuksia näistä paljon mainostetuista edelbrocin rpm sarjoista joilla luvataan 420hv pikkulohkoon.

paljonko on dynotettu ja missä . 350 tai 383.

yhden tapauksen tiedän ja näillä palikoilla tuli tasan 300hv.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Hyviä ovat! Itselläni oli RPM- reseptin mukaan rakennettu 355cid Chevy. Autolla painoa 1500kg+ kuski ja menovedet, kulki vartilla 12.03 vastatuuleen. Niin lähellä se 11s aika :'( Että ainaskin tässä tapauksessa tuotti tehoja mitä luvattiin 8) Ps. oli muuten aikas liukas peli kadulla ja täysin katukelpoinen, sekä matka-ajoon soveltuva.

• 1 year later...
Kirjoitettu

Mulla on kans tuollainen Eetun paketti.Kannet,imari. Toistaiseksi ihan tyytyväinen olen ollut. Hirmusta nokkaa tuohon en ole voinut laittaa koska pitää pakokaasut mittauttaa noin uudessa kulkineessa ku tuo mulla on. Tota RPM omaa nokkaa olisi kiva kokeilla tai kuulla miten se laulaa. Itellä eka nokka oli Blue racer by crane n.290 asteinen ja nyt on Lunatin Voodoo 60103. Vääntöä on nyt hyvin mutten tuonne ihan ylös ole uskaltanut kierrättää.Johtuen uusista alakerran osista.Ei vaan ole raaskinut :) Mut näin äkkiseltään tuntus siltä että tuo mun combo ei ole mitkään kiertävä vinkuilia. Alakertana on Eaglen 383 ja n.10,4 rutulla. Tässä vielä ollaan niin alkutaipaleella tässä että tuolta varmaan lisää koneja irtoo ku tietää mistä narusta vaan vetää. Minun kansiyksilöt olivat oikeen hyvää jälkeä.Pikkasen sivistelin ite niitä vielä mutta kuiteski niin ettei siitä edes lastuja lattialle lentänyt. muutaman jäysteen siistin vain. Tosiaan olisi kiva päästä kuuntelee millasia tehoja noista on saatu irti yms mutta itekkään en pääse dynottaa ku täällä ks suomessa on vähän kortilla noi dynot eikä sitte jaksa vaivautua kovin pitkälle lähtee sentakia.

Kirjoitettu

mulla on myös tuo rpm sarja kannet,nokka,imusarja ja kaasutin.tehoja en vielä ole kerennyt mittauttamaan tarkotus olisi mutta hyvin tuntuu poistuvan ja toimii muutenkin hyvin on päivittäisessä käytössä.puristus suhde lähes 11 ja jakajassa säädettävä alipaine kello joka aika ehdoton mielestäni.

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Tässä ku kerinny vähän ajelee ni ihan selkee vaikutus oli noilla nokilla mitä olen kokeillut. Crane oli kokonaisvaltaisesti ylhäällä kingi johtunee asteista mutta lunati teki mellevän alaväännön mutta yläällä ei jaksa laulaa vaikka tehas ilmoittaakin vetoalueeksi 1800-6200.selkee toppi tulee tuonne 5000 kiekoille. Mutta yllä mainittua 12sec varttis tuntuu omassa pelkältä haaveelta.Tai no eihän sitä tiedä ku ei ole testannu :)

Kirjoitettu

Hyviä ovat! Itselläni oli RPM- reseptin mukaan rakennettu 355cid Chevy. Autolla painoa 1500kg+ kuski ja menovedet, kulki vartilla 12.03 vastatuuleen. Niin lähellä se 11s aika :'( Että ainaskin tässä tapauksessa tuotti tehoja mitä luvattiin 8) Ps. oli muuten aikas liukas peli kadulla ja täysin katukelpoinen, sekä matka-ajoon soveltuva.

kova aika tarkennatko vähän noita palikoita ja missä autos ne oli/on kiinni

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...