Jump to content

kymppipulttisen laakerit


Guest Jukka

Recommended Posts

Kirjoitettu

Voiko tuon 7.65" 10bolt perän pyörän laakerit ja stefat vaihtaa ottamatta perää irti?

Kirjoitettu

jep.perä koppa auki ja keskitappi irti ja tönäsy vetarista sisään päin ja sit c-sokat pois jonka jälkeen vetarit tulee ulos vetämällä jolloin stefat ja laakerit on helppo uusia.

Kirjoitettu

tarviiko tuossa laakerien vaihdossa mitään ulosvetäjää/asennustyökaluja (kaljaa en laske asennustyökaluksi)

Kirjoitettu

kyllähän vetovasarasta on apua vanhoja laakereita pois otettaessa,voivat olla tiukassakin.

Kirjoitettu

onks se semmone missä on toisessa päässä pari koukkua, ja niistä lähtee varsi. Sit tossa varressa on paino, jota lyödään siihe toiseen päähän sitä työkalua? Siis, öö tajusinks mä?

Kirjoitettu

puikolla "pintahitsiä" laakeriholkin sisään niin putoo kylmetessään krymppää ja irtoo ihan itsekseen ;)

Kirjoitettu

Olisko kellään muuten mitään tietoa, että minkä kokoset nuo laakerit ja stefat on tossa perässä? Ja minkä laiset ne laakerit on muutenkaa? liuku,rulla, kuula, vai mitkä? Parit banaaninkuoret (liukkaita ne on ainakin sarjakuvissa) kopan ja akselin välissä?

Kirjoitettu

ihan ne muistaakseni on rulla laakerit,niihin on saatavana sellasia siirtolaakereita jos vetoakseliin on kulunut ura laakerin kohdalle.

Kirjoitettu

8.5" perän pyöränlaakeri on on ulkohalkasija noin 57,5mm sisä 35.5mm.+-muutama kympin osa.Ponchossa 74 camaron perä 10bolt.

Kirjoitettu

ehhee, nuohan on tuumakokoja, mahtaakohan saada kaupasta?

katsotaan...

Kirjoitettu

ehhee, nuohan on tuumakokoja, mahtaakohan saada kaupasta?

katsotaan...

 

Sorvaa desimaalit pois.... ;)

Kirjoitettu

Itse jyskytin bilteman liukuvasaralla laakeria.Ei onnistunut,rullat vaan lenteli pitkin lattiaa.

Rautakangella vääntämällä ne lopulta lähti.

Uudet meni nätisti paikalleen kun lämmitin peränkuorta kuumailmapuhaltimella ja laakerit pakastettuna.

 

Kirjoitettu

Uudet meni nätisti paikalleen kun lämmitin peränkuorta kuumailmapuhaltimella ja laakerit pakastettuna.

 

Joo, tuon "pakastus-lämmitys" -yhdistelmän pitäisi toimia autohommissa vähintään yhtä hyvin kun se toimii laivahommissa.

Kirjoitettu

Hommaa pitkä rauta tanko tai putki, mikä menee viä laakerista läpi koko akselin pituudelta ja lyö sillä toiselta puolen, toisen puolen laakeri pihalle.

Kirjoitettu

Hommaa pitkä rauta tanko tai putki, mikä menee viä laakerista läpi koko akselin pituudelta ja lyö sillä toiselta puolen, toisen puolen laakeri pihalle.

Te olette NERO!!

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...