Guest Jukka Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2005 Voiko tuon 7.65" 10bolt perän pyörän laakerit ja stefat vaihtaa ottamatta perää irti?
BB Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2005 jep.perä koppa auki ja keskitappi irti ja tönäsy vetarista sisään päin ja sit c-sokat pois jonka jälkeen vetarit tulee ulos vetämällä jolloin stefat ja laakerit on helppo uusia.
Guest Jukka Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2005 tarviiko tuossa laakerien vaihdossa mitään ulosvetäjää/asennustyökaluja (kaljaa en laske asennustyökaluksi)
BB Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2005 kyllähän vetovasarasta on apua vanhoja laakereita pois otettaessa,voivat olla tiukassakin.
Guest Jukka Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2005 olisko kuvaa ko. työkalusta?
BB Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2005 ei ole kuvaa mut jos jollain ois ni vois laittaa.
Guest Jukka Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2005 onks se semmone missä on toisessa päässä pari koukkua, ja niistä lähtee varsi. Sit tossa varressa on paino, jota lyödään siihe toiseen päähän sitä työkalua? Siis, öö tajusinks mä?
bird72 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2005 puikolla "pintahitsiä" laakeriholkin sisään niin putoo kylmetessään krymppää ja irtoo ihan itsekseen
BB Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2005 ilmeisesti ymmärsit mikä vetovasara on.
Guest Jukka Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2005 Olisko kellään muuten mitään tietoa, että minkä kokoset nuo laakerit ja stefat on tossa perässä? Ja minkä laiset ne laakerit on muutenkaa? liuku,rulla, kuula, vai mitkä? Parit banaaninkuoret (liukkaita ne on ainakin sarjakuvissa) kopan ja akselin välissä?
BB Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2005 ihan ne muistaakseni on rulla laakerit,niihin on saatavana sellasia siirtolaakereita jos vetoakseliin on kulunut ura laakerin kohdalle.
bird72 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2005 8.5" perän pyöränlaakeri on on ulkohalkasija noin 57,5mm sisä 35.5mm.+-muutama kympin osa.Ponchossa 74 camaron perä 10bolt.
Guest Jukka Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2005 ehhee, nuohan on tuumakokoja, mahtaakohan saada kaupasta? katsotaan...
Senior Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2005 ehhee, nuohan on tuumakokoja, mahtaakohan saada kaupasta? katsotaan... Sorvaa desimaalit pois....
Turnn Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2005 Itse jyskytin bilteman liukuvasaralla laakeria.Ei onnistunut,rullat vaan lenteli pitkin lattiaa. Rautakangella vääntämällä ne lopulta lähti. Uudet meni nätisti paikalleen kun lämmitin peränkuorta kuumailmapuhaltimella ja laakerit pakastettuna.
Nupa Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2005 Uudet meni nätisti paikalleen kun lämmitin peränkuorta kuumailmapuhaltimella ja laakerit pakastettuna. Joo, tuon "pakastus-lämmitys" -yhdistelmän pitäisi toimia autohommissa vähintään yhtä hyvin kun se toimii laivahommissa.
Guest Matu Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2005 Hommaa pitkä rauta tanko tai putki, mikä menee viä laakerista läpi koko akselin pituudelta ja lyö sillä toiselta puolen, toisen puolen laakeri pihalle.
Guest Jukka Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2005 Hommaa pitkä rauta tanko tai putki, mikä menee viä laakerista läpi koko akselin pituudelta ja lyö sillä toiselta puolen, toisen puolen laakeri pihalle. Te olette NERO!!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään