kasuva Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 takavalojen huono maadotus,oisko jollain jotain vinkkejä et saisi pelamaan kunnolla,ku nyt palavat miteen sattuu. hiukan ku väntää poltinta niin taas palavat.ja lasinpyyhkijät eivät pelaa ,ainoastaan pesu asennossa pyyhkivät,muuten ei tapahdu mitään.
AnttiK Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 Alkuperäiset takavalojen liittimet on yleensä noissa aika väljät. Tulitikuilla polttimon saa kammettua hyvään asentoon liittimeen nähden mutta sekin on vain sellaista tekohengitystä. Uudet liittimet auttanee asiaa, tosin nekään ei välttämättä mittatarkkuuksilla häikäise.
repa Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2011 Vähän tuoreemmassa auttoi uudet polttimot ja sähkökontaktien parantamiseen tarkoitettu spray. Kannattaa myös katsoa että polttimot on oikeanmalliset elii niitä bajonettinastoja on kahdensorttisia. Sivulta päin molemmissa malleissa (puhutaan 5/21W kaksilankapolttimoista) on nastat samalla tavalla eli ajatus tietysti että valo asettuu kantaan vain oikein päin.
repa Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2011 Mutta katsottaessa lampun pohjasta päin, huomataan, että nastat on toisessa mallissa symmetrisesti ja toisessa epäsymmetrisesti. En muista kummat pitää olla, mutta kun mulla oli väärät niin ostin myös vääränlaiset uudet eikä ne palaneet kunnolla vaan miten sattuivat. Vasta oikea polttimo, kontaktien puhdistus ja pieni kannan hienosäätö pihdeillä auttoi ja nyt palaa komeasti kaikki valot.
repa Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2011 Ja kontaktien puhdistusaineen olen tainut joskus ostaa Yleiselektroniikasta. Varmaan on muitakin hyviä, mutta tuo ainakin minulla toimi hyvin. Toki vika voi olla missä vaan muuallakin johdotuksessa, vanhat sähköjohdotukset ovat yleensä nähneet monenlaista "asiantuntijaa"
kasuva Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2012 onko jollakin tietoa noista lasinpyyhkiöistä,ottaisin ohjeita mielellään vastaan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään