Jump to content

Konttorin sisustaminen

Recommended Posts

Kirjoitettu

En ole vielä huomannut vielä et kenelläkään olisi sisustaa kummemmin ehostoitu. Olen itse aikomassa maalata sifterin ja mittariston (irrotettavan kovamuovi) konsolin valkoisella, kuten formulanikin on. Tulee varmaan ihan tyylikäskin, ellei ehditä ostaa eka pois käsista! ..Niin, joku juippi soitti ja kysyi, et olisko mun formula kaupan? Oli Ottanut numeron selville jostain. Ehkä ja jos... niin musta tullaan kuulemaaan eriittäin radikaalleissa merkeissä= riisuttu/raiskattu ja testosteronisoitu ratsataja. Eli kiva olis saada Sisuntan kuvia muutelluista pirsseistä sekä konttorin laihdutus kiinnostais!?!? Esim. kojetaulun ja penkkien vaito? peltiosat alumiinisiin? takapekin paino? Ovien kevennys?

Kirjoitettu

mulla oli maalattu mittaristo,kepin ympärys muovit ja ratin keskiö korin väriin (pun) aivan kauhee,joutu investoimaan mattamustaa kilikili maalia purkin.

Kirjoitettu

Mäkin maalasin sen kojelaudan mittariston suojan tai mikä nyt onkaan....

Kuva löytyy tuolta projektit osiosta

Shadowcaster

Mustaks, niinku korikin. Ja tarkoitus olis muuttaa koko sisusta tosta beigestä mustaks. Lopullinen visio ois jotain tähän suuntaan 8)

Kirjoitettu

Nä ollut ihan hyvät penkin mitkä usasta ostin omaan.Noin 350e pari eli hyvät säästöt tulee.Antaa tingel tangel poikien maksaa iskän kukkaro kipeex ;)

seatsred.jpg}

Kirjoitettu

Nä ollut ihan hyvät penkin mitkä usasta ostin omaan.Noin 350e pari eli hyvät säästöt tulee.Antaa tingel tangel poikien maksaa iskän kukkaro kipeex ;)

Ihan ok näköiset penkit hintaansa nähden 8) Tuliko noissa kiskot mukana..? Ja onko värivaihtoehtoja vähemmän räikeitä (eli täysmusta)..? 8)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...