HappyHippie Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2005 En ole vielä huomannut vielä et kenelläkään olisi sisustaa kummemmin ehostoitu. Olen itse aikomassa maalata sifterin ja mittariston (irrotettavan kovamuovi) konsolin valkoisella, kuten formulanikin on. Tulee varmaan ihan tyylikäskin, ellei ehditä ostaa eka pois käsista! ..Niin, joku juippi soitti ja kysyi, et olisko mun formula kaupan? Oli Ottanut numeron selville jostain. Ehkä ja jos... niin musta tullaan kuulemaaan eriittäin radikaalleissa merkeissä= riisuttu/raiskattu ja testosteronisoitu ratsataja. Eli kiva olis saada Sisuntan kuvia muutelluista pirsseistä sekä konttorin laihdutus kiinnostais!?!? Esim. kojetaulun ja penkkien vaito? peltiosat alumiinisiin? takapekin paino? Ovien kevennys?
gmc63 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2005 Katoppa nupan ERIN osio tuolt projekteista
BB Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2005 mulla oli maalattu mittaristo,kepin ympärys muovit ja ratin keskiö korin väriin (pun) aivan kauhee,joutu investoimaan mattamustaa kilikili maalia purkin.
Shadowcast Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2005 Mäkin maalasin sen kojelaudan mittariston suojan tai mikä nyt onkaan.... Kuva löytyy tuolta projektit osiosta Shadowcaster Mustaks, niinku korikin. Ja tarkoitus olis muuttaa koko sisusta tosta beigestä mustaks. Lopullinen visio ois jotain tähän suuntaan
bird72 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2005 Nä ollut ihan hyvät penkin mitkä usasta ostin omaan.Noin 350e pari eli hyvät säästöt tulee.Antaa tingel tangel poikien maksaa iskän kukkaro kipeex
Msk383 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2005 http://msk383.1g.fi/kuvat/blackbird/ Tuolta jos jaksat selata kansioita niin löydät kuvia fiksatusta sisustasta..
GTA-57 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2005 noi msk.n kuvasarjat on kyl hyvät.
BlackZ Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2005 Nä ollut ihan hyvät penkin mitkä usasta ostin omaan.Noin 350e pari eli hyvät säästöt tulee.Antaa tingel tangel poikien maksaa iskän kukkaro kipeex Ihan ok näköiset penkit hintaansa nähden Tuliko noissa kiskot mukana..? Ja onko värivaihtoehtoja vähemmän räikeitä (eli täysmusta)..?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään