Jump to content

camaron "fasten seatbelts" valo

Recommended Posts

Kirjoitettu

Olen alkanut pikkuhiljaa kyrpiintyä tuohon valoon ja ennen kaikkea siihen ääneen joka kuuluu joka kerta kun virrat pistää päälle.

Saako sitä muuten hiljaiseksi kun katkaisemalla johdot. Ääni vinkuu, on turvavyö kiinni tai ei, kun laittaa virrat päälle.

Toinen ihmetyksen aihe on musta pieni pyöreä nappi ratin alla jalkotilassa, sitä kun painelee niin kuuluu (ilmeisesti valo) releen nakutusta konepellin alta. Onko se jokin edellisen omistajan oma viritys vai orggis kamaa.

Kirjoitettu

Toinen ihmetyksen aihe on musta pieni pyöreä nappi ratin alla jalkotilassa, sitä kun painelee niin kuuluu (ilmeisesti valo) releen nakutusta konepellin alta. Onko se jokin edellisen omistajan oma viritys vai orggis kamaa.

Toimiiko sulla töötti ratista? Mulla on edellisen omistajan toimesta siirretty äänimerkin käyttö tuollaisen nappiin kun rattipainike ei oo enää toiminu. Nyt on ilmeisesti töötissä maadotusvikaa kun se ei huutele, napsunta vaan kuuluu
Kirjoitettu

Kyllä minulla töötti toimii, epäilen että tuo liittyy johonkin valoihin mutta miten, siitä en tiedä.

Kirjoitettu

ettei olis lampunpesimien painonappula.nehän on asennettu suomessa,muttei taida nykyään kovin monessa körössä toimia.

Kirjoitettu

hmm. se saattaa tosiaan olla kyseessä. Täytyypi tutkailla autoa, olenkin aina miettinyt että mistä ne lampun pesimet toimii.

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Juu kyllä käy kyrpimään se töttöröö kun laittaa virrat päälle >:( , se johtuu siis siitä fasten seatbelts-valosta eikä check engine valosta?! (josta polttimo nyt irti koska muuten palaa koko ajan, saastelaitteiden poiston takia toivottavasti)

Kertokaapa miten sen mölinän saa pois helposti :P

Kirjoitettu

Olen alkanut pikkuhiljaa kyrpiintyä tuohon valoon ja ennen kaikkea siihen ääneen joka kuuluu joka kerta kun virrat pistää päälle.

Saako sitä muuten hiljaiseksi kun katkaisemalla johdot. Ääni vinkuu, on turvavyö kiinni tai ei, kun laittaa virrat päälle.

Sulla on varmaan rikki se tunnistin siellä kuskin turvavyön alakelassa. Omasta laitoin johdot vaan oikosulkuun niin loppu piippaus.

Kirjoitettu

Mulla oli samanlainen nappi valonpesijöille.. Tosin moottori oli kärvähtanyt niin rele vaan napsutteli. Jonkin ajan kuluttua meni releestä lähtevät johdot oikosulkuun jossain pesurin moottorin luona ja koko mittaristo pamahti pimeäks kun nappia paino... Oli taas hyvinkään autosähkön nerot keksiny hyvä paikan ryöstää virta.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...