T0ni Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2005 Sanokaas mistä johtuu kun ajan pienellä kaasulla nopeutta nostaen niin auto vaihtaa vaihdetta 2000 rpm kohalla hieman töksähtävästi.. ja joskus luistattaa korkeammallekkin.. muistaakseni se on vaihtanut aikasemmin pienemmillä kierroksilla. sitten taas kun kiskasee kaasun pohjaan niin sitten vaihtaa kyllä ihan ok. Oon säätäny kickdown vaijerinkin kyllä.. ja öljyt on tullu tsekattua. Olisiko jotain muuta mitä kannattais vielä katsoa?? Mikä näistä yleensä paukahtaa?? vai onko tuo laatikko levinnyt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotJake Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2005 Meneekös näissä "uudemmissa" laatikolle mitään alipaineletkua? Minulla on ainakin laatikon kyljessä joku alipainekello - jotain ihan pientä vaikutusta oli vaihtamiseen kun siitä kerran oli irronnut letku - eli alipaineletkut kunnossa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
88IROC Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2005 TV-vaijeri on ilmeisesti väärin säädetty pitäisi olla liikkeensä päässä kun läpät ovat täysin auki, tai mieluummin muutaman millin kireämmällä. Vaihtohetken oikea oppinen muutos tehdään vaihtamalla jäykemmät tai veltommat jouset covernoriin (ei yleensä tarvitse muuttaa vakioon). Vaihtaminenhan tapahtuu TV-vaijerin covernorin ja alipaineen yhteisymmäryksen tuloksena. Askin tulisi vaihtaa normaalina "läpät auki" 1-2:lle n. 60 km/h:ssa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2005 Toi loota on piruntarkka tosta kickdown vaijerista. Tsekkaa se ja jos tarvetta uusi.Saat sen swt:ta 35,5€ Ostin tänään yhden.Saa siitä alennuksenkin mutta en jäänyt kyselee kun oli kiire,laittavat laskun näkee siitä sitten. Se kuori ei saa antaa periksi. Esimerkiksi.Voihan siellä olla muutakin... Link to comment Share on other sites More sharing options...
T0ni Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2005 Pitänee tsekata tuo kickdown kaapeli vielä kerran jos se pirun vika vaikka olis siinä Link to comment Share on other sites More sharing options...
T0ni Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2005 joo-o. pitänee tähän sanoa että aikas henkimaailman hommia tuntuu nää autot olevan. En muuta tehny ku hieman hemputtelin vaijeria ja tsekkailin konepellin alle muuten niin alkokin toimimaan? erikoinen homma.. olisikohan joku piuha jumittanu tota vaijeria :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
88IROC Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2005 Joo, kyseessähän on tekniikan ihme eikä virkkuukoukku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2005 joo-o. pitänee tähän sanoa että aikas henkimaailman hommia tuntuu nää autot olevan. En muuta tehny ku hieman hemputtelin vaijeria ja tsekkailin konepellin alle muuten niin alkokin toimimaan? erikoinen homma.. olisikohan joku piuha jumittanu tota vaijeria :/ Voiskohan olla se vaijeri huono.Hapettunut tai säikeitä poikki. Vaihda ennen kun loota on oikeesti rikki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään