Jump to content

Vetolevy hampaiden lukumäärä - Startin vaihto

Recommended Posts

Kirjoitettu

Uutta starttia hankkimassa -88 350 (autom.) koneeseen.

Tartee varmaan tietää vetolevyn hampaiden lukumäärä - onko kellään tietoa?

Kirjoitettu

153 suorakiinnitteinen startti.

168 vinokiinnitteinen startti.

taitaa näissä uudemmissa olla pää asiassa tuota 153 hampaista.

Kirjoitettu

Starttimoottori on nyt vaihdettu - oli siinä hieman suunniteltua enenmmän duunia.

Vanha, orkkismallinen startti ei meinannu sitten millään mahtua tuleen pois - Edelin peltisatsi oli sen verran tiellä.

Ensin oli pakko ottaa solenoidi irti - ei mahtunut sittenkään.

Seuraavaksi avasin kuskinpuolen pakosarjan pultit kannesta saadakseni hieman 'joustoa' startin tiellä olevan putken kampeamiseen.

Putkea sai kammeta peräräsuoli pitkänä. Lopulta sain sen verran kammettua että pääsin pujottamaan startin pois.

Kyllä muuten patarauta painaa. Sillä hetkellä tein päätöksen ettei tuo patarautastartti enää mun autoon tule.

Us-Partsista sain tehostartin (130€) suoraan hyllystä. Samoin ARP:n pultit - Eikun mukaan, matkaan ja asentamaan.

Asennus oli helppoa startin keveyden ja pienen koon ansiosta. Herätejohto piti muuttaa latta-apico malliseksi.

Samoin startin mukana tulleet shimmit oli pakko käyttää - vetolevy on sen verran kuluneessa kunnossa että pakko oli säätää.

Nyt käy ja kukkuu taas. Pitää vähän aikaa käytellä starttia ja katsoo hieman ajan päästä oliko shimmaus ok, vai pitääkö vielä muuttaa.

Nyt on Tsupin paikka :P

Kirjoitettu

Itse otin ihan suosiolla kokonaan Y-putken pois ja sitten vasta startin kimppuun. Mulla on kanssa Edelin sarjat.

Kirjoitettu

Mulla toi y-putki näytti liiankin hankalasti irrotettavalta siihen hätään... ja vielä kun oli tiedossa Irocin ja redcatin onnistumiset edelien kanssa, ei ollut muuta mielessä kuin että väkisin ja vasymyksen kautta.

Kirjoitettu

Mä jouduin sorvauttamaan lisäsimmiprikan tohon starttiin ennenkuin sopi. Ja vetolevy oli uusi.

Kirjoitettu

Eikös startin mukana tullu jo yks simmiprikka, vai jouduitko simmaamaan kahdella.

Mulla startti olis saanu tulla muutaman millin lähemmäs vetolevyä, mutta sitähän ei niillä palikoilla voi tehdä.

Kirjoitettu

Mukana tulleet eivät riittäneet. Sorvari teki lisäprikan, en muista , tais olla 2 mm. Siirsin siis kauemmaksi vetolevystä kun nappaili käydessä kiinni.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...