Jump to content

Phoenix Gold vahvareita ??

Recommended Posts

Kirjoitettu

Elikkä Phoenix Gold poppikoneet ois tarkotus iskeä tohon ponuun,vaan mikä liike kauppaa kyseisen merkin vahvistimia suomessa? ku pikainen googletus ei tuottanut tulosta :-\

Niin ja vieläkö hifiklubi on pystyssä/elossa ??

Extraa: Hyvää cruisailu musaa kaipaaville vinkki ->

C-Block - so strong out ja Look twice - Feel the night. Ainakin mun musa makuun iskevät 8)

Kirjoitettu

Täällä oulussa se hifiklubi on vaihtanut nimeä, tais olla nykyään joku JJ tuning tai vastaava. Eiköhän se edelleen myy phoenix goldiakin. Entäs Hifi-studio? Sielläkin ehkä saattaa kyseistä merkkiä olla.

Kirjoitettu

C-Block - so strong out ja Look twice - Feel the night. Ainakin mun musa makuun iskevät 8)

Kyllähän sitä välillä pitää 15 vuotta vanhaa musaa kuunnella . Europoppi ei varmaan ole se yleisin haikailun kohde tosin ;D

miksi juuri phoenix gold?

Kirjoitettu

No phonix gold on legenda vahvistimien suhteen 8)

Niitä ei joka autosta löydy,laatu on korkea ja hinta kans mitä uusiin tulee.

Subbareiksi 2kpl Cervin wega stroker 12" :P ,näitä tosin saa vain käytettynä enää :-*

Kirjoitettu

mahtaako phoenix goldia saada edes uutena enää mistään?

kahdella strokerilla rikot ponusi...

Kirjoitettu

Joo kyllä esa nämä biisit tiedetään ;) ja on ihan meneviä =) just tänäänki kuuntelin :P c-block:lla on muitaki hyviä.. esim.. future is so bright ym.

Kirjoitettu

Joo kyllä esa nämä biisit tiedetään ;) ja on ihan meneviä =) just tänäänki kuuntelin :P c-block:lla on muitaki hyviä.. esim.. future is so bright ym.

Juu mulla noita riittää.. 90-luvun alun dance&techno on verissä 8)

Bassoa pitää olla. :P

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

sama vika ;) teitenki tulee kuunneltua kaikkea muutakin tosi paljon.. ei enää niin paljoa eurodancea kun ennen.. jotenki vaan lähteny jo maku ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...