Hietala81 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2005 Elikkä Phoenix Gold poppikoneet ois tarkotus iskeä tohon ponuun,vaan mikä liike kauppaa kyseisen merkin vahvistimia suomessa? ku pikainen googletus ei tuottanut tulosta Niin ja vieläkö hifiklubi on pystyssä/elossa ?? Extraa: Hyvää cruisailu musaa kaipaaville vinkki -> C-Block - so strong out ja Look twice - Feel the night. Ainakin mun musa makuun iskevät
BlackZ Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2005 Täällä oulussa se hifiklubi on vaihtanut nimeä, tais olla nykyään joku JJ tuning tai vastaava. Eiköhän se edelleen myy phoenix goldiakin. Entäs Hifi-studio? Sielläkin ehkä saattaa kyseistä merkkiä olla.
Guest Ezzy Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2005 Extraa: Hyvää cruisailu musaa kaipaaville vinkki -> C-Block - so strong out ja Look twice - Feel the night. Ainakin mun musa makuun iskevät Kyllähän sitä välillä pitää 15 vuotta vanhaa musaa kuunnella . Europoppi ei varmaan ole se yleisin haikailun kohde tosin miksi juuri phoenix gold?
Hietala81 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2005 No phonix gold on legenda vahvistimien suhteen Niitä ei joka autosta löydy,laatu on korkea ja hinta kans mitä uusiin tulee. Subbareiksi 2kpl Cervin wega stroker 12" ,näitä tosin saa vain käytettynä enää
Guest Ezzy Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2005 mahtaako phoenix goldia saada edes uutena enää mistään? kahdella strokerilla rikot ponusi...
Guest ^Neo^ Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Extraa: Hyvää cruisailu musaa kaipaaville vinkki -> C-Block - so strong out ja Look twice - Feel the night. Ainakin mun musa makuun iskevät Joo kyllä esa nämä biisit tiedetään ja on ihan meneviä =) just tänäänki kuuntelin c-block:lla on muitaki hyviä.. esim.. future is so bright ym.
Hietala81 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Joo kyllä esa nämä biisit tiedetään ja on ihan meneviä =) just tänäänki kuuntelin c-block:lla on muitaki hyviä.. esim.. future is so bright ym. Juu mulla noita riittää.. 90-luvun alun dance&techno on verissä Bassoa pitää olla.
Guest ^Neo^ Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2005 sama vika teitenki tulee kuunneltua kaikkea muutakin tosi paljon.. ei enää niin paljoa eurodancea kun ennen.. jotenki vaan lähteny jo maku
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään