Mika Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Olen suunnittelemassa TA:n roiskeläppiä eteen. Minkälaisia olette käyttäneet ja mistä kannattaa sellaiset hankkia..? Tiedän, että ne voi itsekin leikata kumista..
Karppa Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Minkälaisia olette käyttäneet Öh duoda noin niin,EI MINKÄÄNLAISIA .
Shadowcast Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Mulla oli kiinni takana kun autoni ostin, eikä ne nyt niin pahalta näytä... Edessä mulla ei tosin oo. http://www.saunalahti.fi/~janih75/images/rear_good.jpg Aluks mäkin mietin ettei ne Firebirdiin sovi, mutta sitten kun katoin autoani huomasin "kato prkl, mullahan ON kuraläpät" Hyvähän se vaan on, ni soratiellä jos pyörät sattuu suttasemaan tyhjää (ei mikään niin harvinainen ilmiö ) niin kaikki pikkukivet ei lennä päin ja naarmuta takapuskuria...
88IROC Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Lisäsin maalauksen jälkeen, koska etuovien alareunat olivat täynnä kivenhakkamia kun mitään suojaa ei ollut . Rosteri-pellistä itse leikatut (ns. taiga-levystä eli suomeksi sanottuna ovat tiskipöydänkansi-peltiä).
Mika Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Joo, hyvä ne on olla, jos sorateillä tms. joutuu pakosta ajamaan. Eteen ainakin olisi tarkoitus laittaa ja ehkä myös taaksekin
Diablo Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Joo tarkoitus olisi kans jossain vaiheessa läpät hankkia. Kun pakosta joutuu 3-7km hiekkatietä ajamaan jos johonkin mielii lähteä. Edellisen ponun kyljet tulivat täyteen kivenhakkaamia kesän aikana, täytyy varoa ettei tälle käy samoin
Mika Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Se on helppo / halpa tapa säästää auton peltejä kiven hakkaamilta
Punishment Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Mulla olis Pontsoon roiskeläpät. En edes ehtinyt asentaa niitä vaan ne on vielä paketissa. Niissä jopa lukee Pontiac:) Myös rosterista tehdyt läpät löytyy. Nekin ovat käyttämättömät.
Z-mo Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Sanokaa mitä sanotte mutta on ne helvetin rumat.
Arska Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Rosterista on mulla edessä ja takana. Ei tartte olla hirveän isot kun säästää jo kyljet kiven iskemiltä. Hienompihan olis ilman mutta onko sekään häävistä jos kyljet on valkoista pistettä täynnä.
Mika Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Mulla olis Pontsoon roiskeläpät. En edes ehtinyt asentaa niitä vaan ne on vielä paketissa. Niissä jopa lukee Pontiac:) Myös rosterista tehdyt läpät löytyy. Nekin ovat käyttämättömät. Sait yv:n
BB Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 mulla kans pikku läpät ympäriinsä,säästä monelta maalaus keikalta. varsinki talvella hiekotus hiekka ropisee aikalailla kylkiin ilman läpyköitä. eihän ne mitkään koristeet ole vaan käytön sanelema juttu.
Mika Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2005 Samaa minäkin olen ajatellut
Mika Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2005 Nyt on Ponuun hankittu läpät
forssi83 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2005 Millaiset läpät ponuus laitoit? Mulla lukee taka läpäissä USA... tottakai ku jenkillä ajaa niin pitäähän läpissä olla auton valmistus maa
Karppa Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2005 Joo,totta mooses,sit jos on vielä viiksivallu pyssyt tanassa ja back off teksti niin sit on vasta kunnon 70-luvun meininki .
Mika Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2005 Millaiset läpät ponuus laitoit? Mulla lukee taka läpäissä USA... tottakai ku jenkillä ajaa niin pitäähän läpissä olla auton valmistus maa Lukee Pontiac -teksti
pate Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2005 mulla samanlaiset oottaa hyllysä. meinaan laittaa paikalleen jos ei löydy hyviä(lue halpoja) levike sarjoja
forssi83 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2005 mulla samanlaiset oottaa hyllysä. meinaan laittaa paikalleen jos ei löydy hyviä(lue halpoja) levike sarjoja mulla kanssa hakyusessa transun levikesarja... sivulevikkeet on jo, etu- ja takapuskuri puuttuu... :'(
Mika Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2005 Taakse olisi kiilloitettua peltiä läpiksi..en tiedä laitanko niitä, mutta onpahan hyllyn päällä
Shadowcast Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2005 Kiillotettu pelti... voi olla mielenkiintosen näkönen
DaMonsta Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2005 Vielä kun siihen kirjoittais Dremelillä tms laitteella silleen läpikirjotuksena "Pontiac/Camaro" tai "Trans Am/Iroc Z" Mustaa kumia vasten vois näkyy aika hyvinkin nimittäin...
Shadowcast Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2005 Ai hitto, se vasta hienolta näytäiskin !
Mika Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2005 Mistähän nuo kaiverrukset voisi saada laitettua? :P
Shadowcast Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2005 Mistähän nuo kaiverrukset voisi saada laitettua? :P Eikös se Ilkukin poraillu itte tollasii.... Vois muuten näyttää aika päheeltä semmoset läpät ton sun hopeenharmaan helman kanssa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään