Jump to content

Roiskeläpät

Recommended Posts

Kirjoitettu

Olen suunnittelemassa TA:n roiskeläppiä eteen.

Minkälaisia olette käyttäneet ja mistä kannattaa sellaiset hankkia..?

Tiedän, että ne voi itsekin leikata kumista.. ;)

Kirjoitettu

Minkälaisia olette käyttäneet

Öh duoda noin niin,EI MINKÄÄNLAISIA ;D.

Kirjoitettu

Mulla oli kiinni takana kun autoni ostin, eikä ne nyt niin pahalta näytä... Edessä mulla ei tosin oo.

http://www.saunalahti.fi/~janih75/images/rear_good.jpg

Aluks mäkin mietin ettei ne Firebirdiin sovi, mutta sitten kun katoin autoani huomasin "kato prkl, mullahan ON kuraläpät" ;D

Hyvähän se vaan on, ni soratiellä jos pyörät sattuu suttasemaan tyhjää (ei mikään niin harvinainen ilmiö ::) ) niin kaikki pikkukivet ei lennä päin ja naarmuta takapuskuria...

Kirjoitettu

Lisäsin maalauksen jälkeen, koska etuovien alareunat olivat täynnä kivenhakkamia kun mitään suojaa ei ollut :-[.

Rosteri-pellistä itse leikatut (ns. taiga-levystä eli suomeksi sanottuna ovat tiskipöydänkansi-peltiä).

Kirjoitettu

Joo, hyvä ne on olla, jos sorateillä tms. joutuu pakosta ajamaan.

Eteen ainakin olisi tarkoitus laittaa ja ehkä myös taaksekin :)

Kirjoitettu

Joo tarkoitus olisi kans jossain vaiheessa läpät hankkia. Kun pakosta joutuu 3-7km hiekkatietä ajamaan jos johonkin mielii lähteä. Edellisen ponun kyljet tulivat täyteen kivenhakkaamia kesän aikana, täytyy varoa ettei tälle käy samoin :(

Kirjoitettu

Se on helppo / halpa tapa säästää auton peltejä kiven hakkaamilta :)

Kirjoitettu

Mulla olis Pontsoon roiskeläpät. En edes ehtinyt asentaa niitä vaan ne on vielä paketissa. Niissä jopa lukee Pontiac:) Myös rosterista tehdyt läpät löytyy. Nekin ovat käyttämättömät.

Kirjoitettu

Rosterista on mulla edessä ja takana. Ei tartte olla hirveän isot kun säästää jo kyljet kiven iskemiltä.

Hienompihan olis ilman mutta onko sekään häävistä jos kyljet on valkoista pistettä täynnä.

Kirjoitettu

Mulla olis Pontsoon roiskeläpät. En edes ehtinyt asentaa niitä vaan ne on vielä paketissa. Niissä jopa lukee Pontiac:) Myös rosterista tehdyt läpät löytyy. Nekin ovat käyttämättömät.

Sait yv:n :)

Kirjoitettu

mulla kans pikku läpät ympäriinsä,säästä monelta maalaus keikalta.

varsinki talvella hiekotus hiekka ropisee aikalailla kylkiin ilman läpyköitä.

eihän ne mitkään koristeet ole vaan käytön sanelema juttu.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Millaiset läpät ponuus laitoit? Mulla lukee taka läpäissä USA... tottakai ku jenkillä ajaa niin pitäähän läpissä olla auton valmistus maa ;)

Kirjoitettu

Joo,totta mooses,sit jos on vielä viiksivallu pyssyt tanassa ja back off teksti niin sit on vasta kunnon 70-luvun meininki ;D.

Kirjoitettu

Millaiset läpät ponuus laitoit? Mulla lukee taka läpäissä USA... tottakai ku jenkillä ajaa niin pitäähän läpissä olla auton valmistus maa ;)

Lukee Pontiac -teksti :)

Kirjoitettu

mulla samanlaiset oottaa hyllysä. meinaan laittaa paikalleen jos ei löydy hyviä(lue halpoja) levike sarjoja >:( ;D

Kirjoitettu

mulla samanlaiset oottaa hyllysä. meinaan laittaa paikalleen jos ei löydy hyviä(lue halpoja) levike sarjoja >:( ;D

mulla kanssa hakyusessa transun levikesarja... sivulevikkeet on jo, etu- ja takapuskuri puuttuu... :'(
Kirjoitettu

Taakse olisi kiilloitettua peltiä läpiksi..en tiedä laitanko niitä, mutta onpahan hyllyn päällä :)

Kirjoitettu

Kiillotettu pelti... voi olla mielenkiintosen näkönen 8)

Kirjoitettu

Vielä kun siihen kirjoittais Dremelillä tms laitteella silleen läpikirjotuksena "Pontiac/Camaro" tai "Trans Am/Iroc Z" Mustaa kumia vasten vois näkyy aika hyvinkin nimittäin... ;D

Kirjoitettu

Mistähän nuo kaiverrukset voisi saada laitettua? :P :P 8)

Kirjoitettu

Mistähän nuo kaiverrukset voisi saada laitettua? :P :P 8)

Eikös se Ilkukin poraillu itte tollasii....

Vois muuten näyttää aika päheeltä semmoset läpät ton sun hopeenharmaan helman kanssa 8)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...