-57 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Oon aina luullu että noi laakerit pienenee taaksepäin mentäessä (ainakin SBC:ssä) mutta ei näköjään; 2 ja 5 onkin pienimmät, 3 ja4 vähän isommat ja 1 suurin. Miks ne muuten pitää olla eri kokoiset?
406cid Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Sulla on tainnut mennä ristiin laakerien ulkohalkaisijat. 3,4 ovat pienimmät . 2 ja 5 ovat vähän suuremmat ja 1 on suurin Tässä Durabondin speksiä : 1 2.1400" 2,5 2.1300" 3,4 2.1200" Eli ulkohalkaisijoissahan vaan tuo ero on. Pointtinahan on se, että esim kolmoslaakerihan pitää saada ensin ykkös- ja kakkosreijän läpi. Sitä on vaikea saada kolmoseen asti, jos vaikka kakkosessa olisi pienempi halkaisija... Eli : 1 , 2 ja 3 nokkatunnelin etukautta , 4 ja 5 takakautta.
BB Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2005 ite oon kyllä laittanu nuo nokkalakrut alakautta hollilleen ja sit vaan työkalulla paikalleen.mutta toimii kai se noinkin.
406cid Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2005 ite oon kyllä laittanu nuo nokkalakrut alakautta hollilleen ja sit vaan työkalulla paikalleen.mutta toimii kai se noinkin. Alakauttahan se onnistuu kyllä ja tunnelin kautta silloin, jos on jo alakerran kasannut.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään