Jump to content

4gen madallusjouset - miksi perä vielä hakkaa?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Sain asennettua KYBin säädettävät (ovat asennossa 1/8 eli pehmein)

sekä 2" Eibach Sportlinet.

Pulma on, että vieläkään ei voi tossa tiellä ajaa "lujaa" kun montussa hakkaa perä pohjaan :-\ Mielestäni kuuluu enemmän oikealta puolelta - tai sitten ei.

Luulin, että alkuperäiset jouset ja 1½ vuoden ikäiset iskarit olivat loppu, kun teki juuri samaa niillä.

Mites madaltajat, Jooce ainakin. Onko samaa pulmaa?

Mitäs mä tein väärin?

Sillon joskus asensin sen säädettävän torque armin ja sehän oli paljon "isompi" loppupäästä - pultteineen hakannut jo pohjaan kivat jäljet. Ja nyt tuntuu että hakkaa lisää.

Vai mistä helvetistä se ääni kuuluu?

Onko sillä väliä, mistä kohtaa ne kierteet alkaa? Eli sisä-/ulkopuolelta? Ei ole yläosassa korissa eikä akselissa mitään "jousenalkupaikkaa" missään. Yläosaan tulee jousen ja korin väliin kumijuttu, missä on se alkupaikka ja ne on molemmilla puolilla kohillaan.

Kirjoitettu

Mun piti vaihtaa 3genneriin vakiojouset takas taakse kun hakkas joka montussa pohjaan! ja paremman näkönenkin kun edessä on kans vakiot eikä pelkkä perä oo laskettu. 8)

Kirjoitettu

Siis nuo torquemadan kiinnityspultit on hakannu pohjaan. Ei perämurikka - tämä selvennykseksi :-[

Kirjoitettu

Mulla on pro-kit jouset ja vaikka takana istuu kaks ihmista, niin se hyvin harvoin hakka pohjaan. Ja tiet täällä on kauhessa kunnossa. :(

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...