Jump to content

Katsastuksesta

Guest Knight

Recommended Posts

Kirjoitettu

Niin kertokaas ny kun vika listassa on kohdat korjaus kehotus ja sitten jälki tarkastus niin eihän noita perkuleen korjaus kehotuksia nyt välittömästi tarvi korjata.

Ainoastaan ne missä sitten lukee Jälkitarkastus niin pitää sitten mennä näyttään konttorille eigös??

Vai onko mulla nyt ihan keltanen neste noussu taas päähän??

Kirjoitettu

Olikos se nyt niin, että jälkitarkastuksessa katotaan vaan se mikä jälkitarkastuksessa on.

Korjauskehotukset katsovat sitten seuraavan vuoden katastuksessa.

Mutta, jos on v-mäinen inssi ni voihan se jälkitarkastuksessa kattoo vaikka koko pirssiin uudelleen...

Kirjoitettu

mun mielesta kaikki pitää korjata.

Sillä mä vain mietin että merkkaavathan ne usein autoihin että pari lamppua ei toimi ja kaikkee muuta semmoista pientä.

Antavat kuitenkin leiman ja kirjoittavat lappuun että korjaus kehotus.

Nuo jälki tarkastuksethan sitten pitää erikseen korjata ja käydä näyttämässä minkä jälkeen vasta leima heltiää.

Itselle iskeny tässä ny pari vittumaista katsaria eteen ja jaksavat rutista pikku asioista edelleen.

Kirjoitettu

jälki tarkastuksessa ei saa enään hakea uusia vikoja. toi on ilmeisesti sen takia ettei seuraava katsari kyseenalaista edellisen ammattitaitoa.

Kirjoitettu

Hommahan menee niin että kaikki "viat" on korjattava, mutta leiman saat kun kaikki jälkitarkastukseen johtavat viat on korjattu. Ja noita korjauskehotuksia sai olla max 3 niin leima irtoaa. Oikeasti noi kaikki korjauskehotukset pitäisi merkata rekisteriotteelle, niin hullulta kun se kuulostaakin.

Kirjoitettu

Meillä oli joskus tojota ja katsari runoili otteeseen että kässäri pitäisi korjata. Aina kun jouduin ratsiaan joku innostui nykimään sitä vipua, joten ote meni mystillisesti hukkaan. Camaron otteeseen kirjoitetiin muutamavuosi takaperin että tuulilasi pitäisi vaihtaa, joten jo hiukan edellisestä viisastuneen taas ote meni hukkaan (vaihdoin kyllä sen lasin).. :-[

Kirjoitettu

Mulla oli tuulilasi halki ja takajarru tehoton. Toinen oli korjauskehotuksella, toinen jälkitarkastuksella. Molemmat piti kuitenkin korjata ennen kun leima tuli.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...