Guest Knight Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2005 Niin kertokaas ny kun vika listassa on kohdat korjaus kehotus ja sitten jälki tarkastus niin eihän noita perkuleen korjaus kehotuksia nyt välittömästi tarvi korjata. Ainoastaan ne missä sitten lukee Jälkitarkastus niin pitää sitten mennä näyttään konttorille eigös?? Vai onko mulla nyt ihan keltanen neste noussu taas päähän??
Nupa Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2005 Olikos se nyt niin, että jälkitarkastuksessa katotaan vaan se mikä jälkitarkastuksessa on. Korjauskehotukset katsovat sitten seuraavan vuoden katastuksessa. Mutta, jos on v-mäinen inssi ni voihan se jälkitarkastuksessa kattoo vaikka koko pirssiin uudelleen...
jouni.r Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 mun mielesta kaikki pitää korjata.
Guest Knight Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 mun mielesta kaikki pitää korjata. Sillä mä vain mietin että merkkaavathan ne usein autoihin että pari lamppua ei toimi ja kaikkee muuta semmoista pientä. Antavat kuitenkin leiman ja kirjoittavat lappuun että korjaus kehotus. Nuo jälki tarkastuksethan sitten pitää erikseen korjata ja käydä näyttämässä minkä jälkeen vasta leima heltiää. Itselle iskeny tässä ny pari vittumaista katsaria eteen ja jaksavat rutista pikku asioista edelleen.
GTA-57 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 jälki tarkastuksessa ei saa enään hakea uusia vikoja. toi on ilmeisesti sen takia ettei seuraava katsari kyseenalaista edellisen ammattitaitoa.
HRA33 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 Hommahan menee niin että kaikki "viat" on korjattava, mutta leiman saat kun kaikki jälkitarkastukseen johtavat viat on korjattu. Ja noita korjauskehotuksia sai olla max 3 niin leima irtoaa. Oikeasti noi kaikki korjauskehotukset pitäisi merkata rekisteriotteelle, niin hullulta kun se kuulostaakin.
88IROC Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2005 Meillä oli joskus tojota ja katsari runoili otteeseen että kässäri pitäisi korjata. Aina kun jouduin ratsiaan joku innostui nykimään sitä vipua, joten ote meni mystillisesti hukkaan. Camaron otteeseen kirjoitetiin muutamavuosi takaperin että tuulilasi pitäisi vaihtaa, joten jo hiukan edellisestä viisastuneen taas ote meni hukkaan (vaihdoin kyllä sen lasin)..
HotJake Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2005 Tästä moneen kysymykseen vastaus: http://www.ake.fi/pdf/katsastuksen_arvosteluperusteet_AKE-2002.pdf
KKOSKINEN Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2005 Mulla oli tuulilasi halki ja takajarru tehoton. Toinen oli korjauskehotuksella, toinen jälkitarkastuksella. Molemmat piti kuitenkin korjata ennen kun leima tuli.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään