selli Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2005 Noni nyt on nekin sitten alla edessä tosin ekaks.ELi kysymys kuuluu miten noi säädetään? Ja mielellään sellain todella selkeesti neuvottuna . :)nyt jäi ponppivaiksi todella huonoksi tuo keula. En ole säätänyt yhtään noita.Tuo ohje oli jotenki minulle vaikeeta kuvaelmaa. Black kerros omista säädöistä? Nyt on mullakin Hotin jouset kii edessä.Ja taaksekkin on tuossa odottamassa.
PKoo Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2005 Mulla 3genissä punaset konit ja keula pomppi tosi paljon ennenkuin säädin,eli siitä iskarin yläpäästä(semmonen"ruuvi")jota käännetään pihdeillä tms. niin jäykkenee! ite laitoin ihan jäykimmilleen ja paljon mukavampi ajaa!
selli Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2005 Taitaa olla eroa noissa meillä ku tuon ohjeen mukaan säädetään ruuvipenkissä Vetämällä liikkuvat ulos ja pyörittämälla ja toiseen suuntaan painamalla sisään ja taas pyörittämällä. Eli ei ole mitään ruuvia mistä kutitella säätöjä
selli Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2005 itse itselleni vastaten 8040 mallisien Repound säädetään näin. kiinnitä iskari ruuvipenkkiin toisestapäästä.(alapäästä) Paina iskari sisään.Pyöritä myötäpäivään kiristääksesi ja vastapäivään löysätäksesi Tämä siis konin sivuilta opiskeltuna.Jos on perstuntumaa ni antakaa vinkkejä
white Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2005 Niin no mä luin jostain että ne pitää ilmata ensin ,eli antaa olla varmuuden vuoksi ensin pystyasennossa ainakin 12 tuntia jotta neste tasaantuu ja ei jää kuplia/vaahtoa.Sitten pumppailee ylös alas kunnes ei kuulu enään mitään pulputusta.Sitten ruuvipenkkiin kiinni,varsi alas ja pitää se siellä ja pyörittämällä löytyy kohta jossa se säätö tarttuu mukaan, sit pyörittämällä jäykemmäksi tai löysemmäksi.Ite laitoin n. puoli väliin siten että ne varret(männät) nousi ylös suurin piirtein samaan tahtiin.En keksinyt muutakaan keinoa.No mullakin pitää vielä lisätä jäykkyyttä hieman. Ps.Näyttää kans hyvältä toi sun pirssi.
HRA33 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 Itse säädin vanin etupään konit kans vuosi sitten. Kannattaa kokeilla säätövara pyörittelemällä ja laskemalla kierrokset laidasta laitaan. Ite säädin ne hiukan alle jäykimmän asennon ja hyvä tuli.
pate Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 siinä iskarin yläpäässä on semmonen nappi mistä pitää painaa ja sitten varresta käännetän samalla, nappi nousee sitte ylös kun uus pykälä on kohallaan. näin ainakin mulla 91ponyssa. laiton pari viikkoa sitte, tuo sun kertoma ohje viittaa samaan kun mun iskareitten mukana tuli, vähän hankalasti se ohje oli piirretty,mutta kun rupee käänteleen sitä iskaria niin kyllä sen hoksaa p.s on se vaikiaa selittää yksin kertasta asiaa,
selli Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 Tällasen ohjeen löysin.Nimen omaan SANALLISEN (olenko se toinen virkamies joka osaa vain kirjoittaa) heh.Toi 8040 on se mun sarjalainen http://www.koni-na.com/adjustment.cfm
lumitus Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 Tuosta miten noi säädetään, onkin jo turistu täällä. Millä säädöillä ajattelit ne iskeä alle? Itselläni 2nd gennerissä ne oli alussa sekä takana että edessä puolessa välissä alle laitettaessa ja auto oli melko epätasapainossa. Toisssapäivänä säädin etuiskarit "vartin auki" tiukkimmasta päästä poispäin ja ajo-ominaisuudet nousivat ihan omalle tasollensa. Nyt on auto kerrankin alustan puolelta siinä kunnossa kuin ajattelinkin. Tähän on vielä todettava että makuasia toi kovuuskin, TJT sanois tähän et melkonen lulla on vieläkin toi mun vehje
BB Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 joo ei noilla konin punasilla autosta mitään kivirekeä tule. mutta ero johonkin halpaan tarvike iskariin on ISO.
selli Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 Riippuen ostopaikasta ni n.100e/kpl +-20e Tuohon 2geniin ei saakkaan niitä keltasia.Olisi ollu tarjolla noi Hotckissin settiin kuuluvat omat tolpat mutta päädyin noihin.Ne hoti omat tolpat on Biltstenin tolpat mutta lisensoitu Hotille. toivottavasti vaan löytyy säätö noille jousille noilla iskareilla.Ei tee mieli laittaa vanhoja Gabrielia takas
white Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 Kyllä niistä hyvä tulee,pitää munkin tosiaan lisätä vähän sitä jäykkyyttä eli se tulee asettuinmaan noin. 3/4 jäykkyyteen. Mites tuutko Selli huomenna vappucruiseihin. Tsup, kirjoitusvihreitä
selli Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 Tuun! täällä tosi sataa lunta joten ihan varmaa vaikee sanoo
selli Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2005 Säätelin noita tänään ja toisesta löyty säätö ja toinen taitaa olla valmiiksi rikki.Ihan tunnoton ja löllö.Toinen on kuin kivi.Harmittaa rueta heti uusia palauttelee tai lähettelee huoltoon.Mut tää mun juttu kusi nyt sitte muutenki ku noi jousetki on väärät joten ajellaan sitte vanhoilla...
gmc63 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2005 Paska juttu :( :( :( :(Otan osaa :'(
Guest Ezzy Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2005 säilytäppä yön yli pystyasennossa, niin saattaa virota jos on säilytetty vaakatasossa. Itelle kävi samat.
selli Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2005 Nyt on toimivat konit alla.Eli toinen oli oikeesti rikki ja takuu korvasi sen luonnollisesti.Tollasen 15km kerkesin testailee ja toistaiseksi hyvältä tuntui. Pari oikeen napakkaa taitosta mutkaan sisään eikä edes meinannu kallistella silleen ku ennen.Perä tuntus irtoovan herkästi ja vielä kun saan sen lukon kii ni sitte
selli Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2005 Tovin ajelleena ei ole mitään syytä säätää ainakaan löysemmälle tota keulaa.Se on just hyvä ei kivi ei löllö.Vieläkään en takajousia/iskareita ole vaihtanut mutta kyllä tämä tästä.Jatketaan taas sitte juttua. Eli melkeen tiukimmalla on nyt toi keula.
Guest tumppe Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2005 Onko tietoo kuinka noi 8040 takaiskarit säädetään??
selli Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2005 Mullon tollaset tuossa oottamassa asennusta kans ja ne säädetään ihan samalla tavalla ku noi etuiskarit.Eli ruuvipenkkiin toinenpää tukevasti ja sitte puristaa pohjaan joustoliikkeen ja sitte pyörittelee varovasti.Myötäpäivään tiukkenee paluliike ja vastaan löystyy.Ja tosiaan tolla säädetään vain sen paluuliike eikä sisäänmenoliike.
Guest tumppe Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2005 Jep. Eli just niinku sielä Konin sivuillakin. No Taidampa hankkia Konit vielä eteen ja P.U.puslat koko alustaan, niin katon sit vasta noita säätöjä...
mexico Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2005 mulla on 1gen keula melkein tiukimmalla ja takana löysällä johtuen viime kesän kiihdytyskokeiluista ja tyytyväinen olen ollu. vieläkö sais nuo 6kg uretaani puslia laitettua niin ois varmaan melko hyvä ajaa. no talvella sitte....
selli Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2005 Kokeilin takapäätä jäykimmällä ja iskarit ei pysyny ollenkaan mukana vaan tuli sellanen jänisefekti eli pomppi hulluna.Säädin sitten melkeen löysimmälle ja sitte alko maistumaan oikeen kivalta tuo peräpää.Vakaajan puslat on enää kumiset muutoin uretaania ovat muut.
Guest absum Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2005 Tovin ajelleena ei ole mitään syytä säätää ainakaan löysemmälle tota keulaa.Se on just hyvä ei kivi ei löllö.Vieläkään en takajousia/iskareita ole vaihtanut mutta kyllä tämä tästä.Jatketaan taas sitte juttua. Eli melkeen tiukimmalla on nyt toi keula. Ittelläni on aika huonoja kokemuksia noista 2nd gennerin alla. Kovista alustoista kun tykkään, niin aikoinaan seiskakymppisen firebirdin alla menivät tiukimmissa asennossa paskaksi molemmat etuiskarit yhden kesän aikana. Custom Cruiserissa paukkuivat talvella melko nopeasti nuuskaksi, vaikka ei ollut äärimmillään. Kuusseiskassa on nyt pari kesää kestänyt ok, kun ovat pykälää alle maksimin. Löllöyttä on kuitenkin mielestäni liikaa. Siihen tosin auttanee vain jousen vaihto, mutta MR -autoon ei viittis muuta laittaa kuin orggisosaa. Seuraavaan projektiin pitää kattella jo jotain muuta, harmillisesti ei vaan tahdo tosiaan oikein vaihtoehtoja olla liiemmälti vanhempiin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään