Jump to content

Perä "losahtaa"


Recommended Posts

Kirjoitettu
>:( Prrrkl!!! Kun lähtee valoista vähän reippaammin nii heti kun on veto päällä nii perässä tuntuu "kolahdus" Kertokaa asiantuntiat onko perä menossa?? :'(
Kirjoitettu

sitä on näemmä liikkeellä :'(

 

perä auki vaan ja tarkistamaan.

Kirjoitettu

vaihteiston takakiinnitys kumi voi myös antaa periksi niin paljo reippaammin lähdettäessä että paikat käy vastakkain.

Kirjoitettu

vaihteiston takakiinnitys kumi voi myös antaa periksi niin paljo reippaammin lähdettäessä että paikat käy vastakkain.

 

Mulla laatikon takaa tukikiinnityskumi petti laakista - oireet samat, sillä erotuksella että amalgaamitkin lähti hampaista.

Kirjoitettu

Joo täytyy käyttää auto ylhäällä ja kattoo mikä sieltä on pettänyt! kunhan tästä nyt selviää ;D ;D

Kirjoitettu

Sama kait se on missä makaat kankkustas ... sängyssä tai auton alla ;) :D

Kirjoitettu

Laatikon takakiinnityskumi rikki. siinä syyllinen! >:(

no ei näytä olevan paha vaihtaa! ;)

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

ota polyuretaaninen suoraan. kestääpä vähä pidmepään. maksaa 10e vain enempi

Kirjoitettu

Oulusta saa Tauno Tasanto Oy:stä myös kiinnityskumeja ja on eri jäykkyyksillä. Ei tosin ole tahän tarkoitukseen alunperin, joten pitää olla malli mukana, mutta onpa hintakin alempi....

Kirjoitettu

Joo nyt on uretaani kumi paikoillaan eikä katkennu kun kaks pulttia sisään.... >:( mut kemppi korjaa ja ei muljua peräkään enää! :o

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...