Shadowcast Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 Onko muilla se kuskinpuoleinen kojelaudan alalevy-paneeli niin alhaalla että kengän kärjet hankaa ärsyttävästi siihen kun polkimia painaa? Eilen nyt pitkästä aikaa olin ratin takana, ajoin jopa tallista ulos. Koko talven se kojelaudan alaosa on ollut auki joten en nyt enää muista oliko se ennen juuri samalla tavalla kiinni. Mutta kaasupolkimen yläpuolella on pultti/ruuvi johon tosta underdash panelista löytyy aukko, joten luulisi sen olevan paikoillaan oikein.
Mika Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2005 Enpä nyt äkkiseltään muista, mutta pitääpä kipaista tallissa mutka katsomassa...
DaMonsta Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2005 No mulla ei ainakaan ota edes buutsien kärjet siihen kiinni mut en ookaan isokenkänen
Shadowcast Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2005 Jep, eli mulla ei oo kunnolla kiinni. Muistan et ennenki on ottanu mut oisin saanu nostettuu sen verran ettei ota. Nyt se vaan näyttää siltä että on hyvin paikoillaan mutta ilmeisestikään ei ole...
DaMonsta Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2005 jeps... mulla on kyseinen osa kans irti nytten ku "pieniä" asennuksia tullu viime päivinä tehtyy...
Shadowcast Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2005 Hirvee määrä johtoja ja tosi veemäinen laittaa kiinni. Tosin mulla näyttää muutenkin olevan aika rikki toi osa ja niitten kiinnitys ei todellakaan oo helppoa. Viimeks just manailin etten enää koskaan ota sitä auki
DaMonsta Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2005 Niimpä... Itse otin irti nyt ekaa kertaa ja havaitsin että se on sulakerasian kohdalta poikki... No onneksi Panteralta tulossa muitakin muoviosia niin sain samana iltana vielä pyydettyä tuomaan kyseisen osan mietin tuossa, että pitäisikö noihin joihinkin herkimpiin kohtiin tehdä lasikuidusta vahvike, jotta pysyisi muoviosat ehjinä... nyt kun tuon lasikuidun kanssa pitäisi alkaa läträilemään parin auton kanssa...
Shadowcast Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2005 nyt kun tuon lasikuidun kanssa pitäisi alkaa läträilemään parin auton kanssa... Sähän voitki sit väsätä mulle huomiovalojen paikat 84 Trans Amin keulaan
DaMonsta Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2005 Mä luulen että jätän väliin ainakin toistaiseksi, koska vasta aloittelen tuota läträämistä niin jälki ei voi olla hyvää vielä...
Shadowcast Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 No mulla ei ainakaan ota edes buutsien kärjet siihen kiinni mut en ookaan isokenkänen Jepjep, eli mulla roikku todella alhaalla, nimittäin kaasupoljinkin otti siihen kiinni. Ekan kiihdytyksen (lue: kaasu pohjassa) otti poljin kiinni siihen muoviin ja jäi pohjaan Siinä sitten ihmettelin ku mentiin kovaa vaikka jalan nostin kaasulta Onneksi jarrupolkimen liike liikutti muovia niin, että kaasupoljin vapautui... Otin ne irti ja laitoin uudestaan kunnolla kiinni. Nyt siellä on ihan ruhtinaallisesti tilaa
JanneJ Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2005 jep, siinä muovisuojassa oleva reikä (ja siipimutteri) tulee kaasupolkimen yläpuolella pohjassa olevaan pulttiin kiinni
Shadowcast Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2005 Nyt nostin sen niin että se muoviosan reikä on pultissa kiinni, mutta mitään mutteria mulla ei siihen oo...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään