sukramair Posted May 1, 2005 Posted May 1, 2005 Eli kivaa asiaa....... tasakaasulla ajelee niin ajoittain alkaa pieni nylkytys ei mitään et hakkaa päätä lasiin mut et huomaa että mikäs ny......toisaalta kun painaa jarrua niin näkee kun kierrokset nousee eli lukko irtoaa ja kytkeytyy uudestaan jos ajaa "jarru pohjassa" niin tuntuu että oireet katoaa ja sitten myös kun kiihdyttää normaalisti niin jokaisen vaihdon jälkeen nylkäyttelee???? itse vaihto tapahtuu nätisti ja kaikki vaihteet ja kick downit pelaa ja öljy on kirkasta ja oikealla tasolla...........mut niinku 2-> nyki nyki 3-> nyki nyki nyk 4 -> nyk -> lukko -> ahhhhhh -> cruising -> nyk nyk TÄH -> paskat housuun....... joskus taas ei oireita lähdoissä??? MIKÄ MIKÄ MIKÄ KUULKAA
Pekka68 Posted May 2, 2005 Posted May 2, 2005 Vaikuttaako kaasupolkimen asento tuohon rytkyttelyyn , voi olla TPS väärässä säädössä / rikki . En tosin oo varma tuleeko TCC:n ohjaus vm 84 / kaasarivehkeessä sitä kautta , mutta kannattaa tarkistaa .
Msk383 Posted May 2, 2005 Posted May 2, 2005 Lukon pomppiminen päälle-pois aiheuttaa juuri kuvailemisia oireita, eli on tosiaan yksi mahdollinen syyllinen. Ota lukko kokonaan pois käytöstä ja kokeile onko yhtään parempi. Joku sähkönikkari osaa varmaan neuvoa mistä piuhasta sen saa pois päältä.
z 28 jari Posted May 3, 2005 Posted May 3, 2005 Paa mitaten aldl töpselistä ylemmästä rivistä oikea/vasen laitimmaisista liittimistä jännite.Kun lukko menee päälle tippuu jännite +12v ->noin 0,5....0v :iin.Jos lukko seilaa päälle/pois niin kantsii tarkistaa jarrupolkimessa oleva kytkin(pudottaa lukonohjauksen pois kun jarrua painetaan).Jos haluaa ottaa lukon ohjauksen pois niin ei muuta kun töpseli irti askin kyljestä tai em kytkimeltä piuhat irti.Onhan sekin mahdollista että turbiinissa itessään on vikaa.
sukramair Posted May 3, 2005 Author Posted May 3, 2005 jaapa jaa täytyy kokeilla entäs voiko tv kaapeli olla liian kireällä kun sitä hieman nyhtäsin,vaikuttaako se muuten lodjun toimintaan kuin potku alas toimintoon, vai muuttaako paineita tai muuten vaihtoja va hourinko minä
sukramair Posted May 4, 2005 Author Posted May 4, 2005 joo mittailin tos....... kun pitää jarrulla niin 0v liikkuu 12-14,8v turbiini päälle 0.15 about painaa jarrua lukko pois nousee johonkin 2.12v paikkeille muttei sitten niinku heittele päälle pois päälle mittarin mukaan??? löysäsin tv kaapelia niin tuntui jotenkin pehmeämmältä ajo/vaihdot?? PITÄISKÖ LÖYSÄTÄ LISÄÄ?? olisko paineet loodas alhaalla ettei oikein saa ööliä tai jotain?? kun se kiihdytyksis kuitenkin teki vähä niinku samaa nylkytystä ja kun ajaa tasakaasulla niin tunne on kuin painais välillä jarrua????? tai niinku joku ottais kiinni/"henkeen" 80-90 menee niinku aika hyvin mut sitten 100-120 alkaa oireet............ SIIS miljoonien loota remppa ennen myyntiä vai pieni säätö homma?
sukramair Posted May 7, 2005 Author Posted May 7, 2005 joo niin linjapaineita ja vaihtohetkeä ja vaihdon tuntua se "säätää" tv nimittäin..... tais lirvahtaa munilleen säätö kun sitä siinä revin siis yritin löysätä....... alko vaihtaan vasta 2 3000 mut kyllä lähti aivan kuin turbo buustilla konsanaan (niin että koko äijä rytkähtää niin ettei meinaa penkki kestää) eli sitten säätöä "oikeaoppisesti" ja taas munilleen eli on TARKKA tuosta niinkuin on tääl muuallakin ollu... vaihto kyllä nätisti huomaamatta kuin vw suorakytkentä mainokses hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.... mut ei tykkää oikein ku lykkää OD 60km/h (tukehtuu suunnileen ja rykii) eikä vaihtanu ales päi....... ohjeiden mukaan suoja kuori liu-uttimen pohjaan ja sitten vain kaasu pohjaan ja kuori naksahtelee kohdalleen mut tätä ei uskalla tehdä kun vaijeri TIETYSTI katkeis mut jos lukitusta painaa menee vaijeri ihan löysälle ja tulee kokonaan pihalle (ääripäähän) tein seuraavan about 12 kertaa ja sen jälkeen aina ajelin edes takaisin niin että kaikki tuntuu olevan kohdallaan.....lukko toimii ja vaihtaa sopivasti ja heittää pienempää,en tiedä oikein katosiko nypytys mut lisäsin hivenen öljyä kun näyttää kuoret sitä kusevan joka on myös mystinen juttu (tiiviste ja silikoni välis pultit ei meinaa pysyä kireellä...) eli lukitus nappi pohjaan liu-uta tv kuori "pohjaan" (oikealle) vapauta lukitin sit kaasua käsin niin paljo ku menee jos kuori ei tunnu tulevan auta hieman painamalla lukitinta jolloin naksahtele kuori slideris...kaasu pohjaan asti (vapauta lukitin) koe aja toista sama alusta lähtien KONE SAMMUKSIS jos ei tunnu hyvältä,mitä kireämpi vaijeri sitä herkemmin vaihtaa/tai sitten vasta jossain 3000rpm liian löysä ei saa olla..... korjatkaa jos kusetan, nämä huomiot mää tein jos ny jotakuta kiinnostaa
gmc63 Posted May 8, 2005 Posted May 8, 2005 Aikas samanlaisia juttuja ku mullaki et kyl se varmaan on ihan OK! tekstiä
sukramair Posted May 11, 2005 Author Posted May 11, 2005 VOI muuten nylkyttely johtuakkin sytkän ajotuksesta kun oli toi sarvi irti tässä taannoin tarkistetaan.....
sukramair Posted June 7, 2005 Author Posted June 7, 2005 sytkän säätö kadotti nylkyttelyn tossa lootan kuva jos joku haluaa ihailla
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now