Jump to content

Recommended Posts

sukramair
Posted

Eli kivaa asiaa.......

tasakaasulla ajelee niin ajoittain alkaa pieni nylkytys ei mitään et hakkaa päätä lasiin mut et huomaa että mikäs ny......toisaalta kun painaa jarrua niin näkee kun kierrokset nousee eli lukko irtoaa ja kytkeytyy uudestaan jos ajaa "jarru pohjassa" niin tuntuu että oireet katoaa :o

 

ja sitten myös kun kiihdyttää normaalisti niin jokaisen vaihdon jälkeen nylkäyttelee??????? itse vaihto tapahtuu nätisti ja kaikki vaihteet ja kick downit pelaa ja öljy on kirkasta ja oikealla tasolla...........mut niinku 2-> nyki nyki 3-> nyki nyki nyk 4 -> nyk -> lukko -> ahhhhhh -> cruising -> nyk nyk TÄH -> paskat housuun....... joskus taas ei oireita lähdoissä?????????

 

MIKÄ MIKÄ MIKÄ KUULKAA :(

Posted

Vaikuttaako kaasupolkimen asento tuohon rytkyttelyyn , voi olla TPS väärässä säädössä / rikki .

En tosin oo varma tuleeko TCC:n ohjaus vm 84 / kaasarivehkeessä sitä kautta , mutta kannattaa tarkistaa .

 

Posted

Lukon pomppiminen päälle-pois aiheuttaa juuri kuvailemisia oireita, eli on tosiaan yksi mahdollinen syyllinen. Ota lukko kokonaan pois käytöstä ja kokeile onko yhtään parempi. Joku sähkönikkari osaa varmaan neuvoa mistä piuhasta sen saa pois päältä.

z 28 jari
Posted

Paa mitaten aldl töpselistä ylemmästä rivistä oikea/vasen laitimmaisista liittimistä jännite.Kun lukko menee päälle tippuu jännite +12v ->noin 0,5....0v :iin.Jos lukko seilaa päälle/pois niin kantsii tarkistaa jarrupolkimessa oleva kytkin(pudottaa lukonohjauksen pois kun jarrua painetaan).Jos haluaa ottaa lukon ohjauksen pois niin ei muuta kun töpseli irti askin kyljestä tai em kytkimeltä piuhat irti.Onhan sekin mahdollista että turbiinissa itessään on vikaa.

sukramair
Posted

jaapa jaa täytyy kokeilla :)

 

entäs voiko tv kaapeli olla liian kireällä kun sitä hieman nyhtäsin,vaikuttaako se muuten lodjun toimintaan kuin potku alas toimintoon, vai muuttaako paineita tai muuten vaihtoja va hourinko minä :(

z 28 jari
Posted

Vaikuttaapi lootan linjapaineisiin.

sukramair
Posted

joo mittailin tos.......

kun pitää jarrulla niin 0v

liikkuu 12-14,8v

turbiini päälle 0.15 about

painaa jarrua lukko pois nousee johonkin 2.12v paikkeille muttei sitten niinku heittele päälle pois päälle mittarin mukaan?????????

 

löysäsin tv kaapelia niin tuntui jotenkin pehmeämmältä ajo/vaihdot?? PITÄISKÖ LÖYSÄTÄ LISÄÄ?????

 

olisko paineet loodas alhaalla ettei oikein saa ööliä tai jotain?????

 

kun se kiihdytyksis kuitenkin teki vähä niinku samaa nylkytystä ja kun ajaa tasakaasulla niin tunne on kuin painais välillä jarrua???????? tai niinku joku ottais kiinni/"henkeen" 80-90 menee niinku aika hyvin mut sitten 100-120 alkaa oireet............ :(

 

SIIS miljoonien loota remppa ennen myyntiä vai pieni säätö homma? :o

sukramair
Posted

joo niin linjapaineita ja vaihtohetkeä ja vaihdon tuntua se "säätää" tv nimittäin.....

 

tais lirvahtaa munilleen säätö kun sitä siinä revin siis yritin löysätä.......

 

alko vaihtaan vasta 2 3000 mut kyllä lähti aivan kuin turbo buustilla konsanaan (niin että koko äijä rytkähtää niin ettei meinaa penkki kestää)

 

eli sitten säätöä "oikeaoppisesti" ja taas munilleen eli on TARKKA tuosta niinkuin on tääl muuallakin ollu...

vaihto kyllä nätisti huomaamatta kuin vw suorakytkentä mainokses hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....

 

mut ei tykkää oikein ku lykkää OD 60km/h (tukehtuu suunnileen ja rykii) eikä vaihtanu ales päi.......

 

ohjeiden mukaan suoja kuori liu-uttimen pohjaan ja sitten vain kaasu pohjaan ja kuori naksahtelee kohdalleen mut tätä ei uskalla tehdä kun vaijeri TIETYSTI katkeis mut jos lukitusta painaa menee vaijeri ihan löysälle ja tulee kokonaan pihalle (ääripäähän)

 

tein seuraavan about 12 kertaa ja sen jälkeen aina ajelin edes takaisin niin että kaikki tuntuu olevan kohdallaan.....lukko toimii ja vaihtaa sopivasti ja heittää pienempää,en tiedä oikein katosiko nypytys mut lisäsin hivenen öljyä kun näyttää kuoret sitä kusevan joka on myös mystinen juttu (tiiviste ja silikoni välis pultit ei meinaa pysyä kireellä...)

 

eli lukitus nappi pohjaan liu-uta tv kuori "pohjaan" (oikealle) vapauta lukitin sit kaasua käsin niin paljo ku menee jos kuori ei tunnu tulevan auta hieman painamalla lukitinta jolloin naksahtele kuori slideris...kaasu pohjaan asti (vapauta lukitin) koe aja

 

toista sama alusta lähtien KONE SAMMUKSIS jos ei tunnu hyvältä,mitä kireämpi vaijeri sitä herkemmin vaihtaa/tai sitten vasta jossain 3000rpm liian löysä ei saa olla.....

 

korjatkaa jos kusetan, nämä huomiot mää tein jos ny jotakuta kiinnostaa :)

Posted

Aikas samanlaisia juttuja ku mullaki et kyl se varmaan on ihan OK! tekstiä ;)

Posted

VOI muuten nylkyttely johtuakkin sytkän ajotuksesta kun oli toi sarvi irti tässä taannoin :-[ tarkistetaan.....

 

  • 4 weeks later...
Posted

sytkän säätö kadotti nylkyttelyn :-[ 8)

tossa lootan kuva jos joku haluaa ihailla 8)

700_lodju.JPG}

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...