Guest Jooce Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2005 taas levisi startti, planeetta vissiin paskaksi kun rouhii isoon tyyliin startatessa noo, oli sillä ikää jo melkein kuukausi! onneksi saa takuuseen uuden .mutta taas kestää muutaman päivän taitaa olla noi startit ja laturit kulutuskamaa näissä merkeissä... pitäs hommata hyllyyn aina pari jemmaan
DC Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2005 Melkein auto kuin auto missä on automaattilaatikko se startti laukee johonkin mahdollisimman v-mäiseen paikkaan...eli ite otan varastartin mukaan kun joskus Kamaralla reissuun pääsen... ja joitakin työkalujakin. Eräskin reissu ex-autolla Motoparkkiin oli vähän niinku venäläistä rulettia ku startti hajos tallin pihalla ja sain kuitenkin käyntiin ja auto kävi varmaan tunnin tyhjäkäyntiä ennenkuin saatiin kamat kasaan(juhannus).Sitten ajeltiin se 250Km ja perillä startti hajos lopullisesti ku kokeilin sammuttamisen jälkee käyntiin(jäi jumiin ja starttas vaan...),pientä paniikinpoikasta...No eiku soitto velipojalle et käy hakemassa startti sieltä ja sieltä ja tule tänne ja nopeasti.Loppujen lopuksi ei huono idea pitää varastarttia mukana ja laturia ja hihnaa ja sytkä modulia jne. jne.
gmc63 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2005 empä tiedä onks sul lämpösuoja startin ja pakosarjan välissä? se kuumuus vissiin syö noit startteja ku on liian lämpöisessä
Timo Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2005 taas levisi startti, planeetta vissiin paskaksi kun rouhii isoon tyyliin startatessa noo, oli sillä ikää jo melkein kuukausi! onneksi saa takuuseen uuden .mutta taas kestää muutaman päivän taitaa olla noi startit ja laturit kulutuskamaa näissä merkeissä... pitäs hommata hyllyyn aina pari jemmaan No ei varmasti ole kulutuskamaa. Mulla kesti eka 15 vuotta enkä ole ainoa! Sulla taitaa olla vääriä ostoksia tai väärä asennus.
Jojeli Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2005 Mikähän muu voisi särkeä startin paitsi lämpö? Kiero/epäkesko vetolevy?
T0ni Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2005 Mulla oli ainakin niin prkleen heikon olonen tarvikestartti minkä tilasin.. eikä kestäny varmaan ku 1.5 kuukautta hajos palasille. Kokosin sitten vanhasta ja "uudesta" toimivan tilalle ja nyt on kestänyt.
Timo Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2005 väärä asennus?? startti onki helvetin paha laittaa paikalleen... veikkaan että startin koonnut neekeri on tehnyt sen väärän asennuksen. eli jätetään ne naamailut sitte taas vähemmälle Väärällä asennuksella tarkoitin hammaskosketusta. Liian pieni välys ei ainakaan jatka käyttöikää, eikä liian suurikaan.
Markus Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2005 Hiukan samanlaista tuuria ku mulla ton boksin kanssa!
sukramair Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2005 on niitä näköjään muitakin munki pitää tilata kaikki osat ku kaikki on kaukana ja kertaakaa suunnilleen ei ole tullu oikeaa tai sit on menny paskaks en tiiä mikä siinä nykyään on kun ei saa mistään mitään OIKEAA osaa, on AINA oltava osa kädes verrata niin on pieni todennäköisyys saada pelittävää kamaa paras ennätys 2 15 cm tiivistettä kesti 14kk (ei kiirettä) myt äijä ensi unohti asian ja TIETYSTI ASIAKAS saa soitella perään tuhansia kertoja, sit ne oli tullu kun soitin mut oli ihan vahingos myyny ne jollekkin ja sit tilaus ja kama jää satamaan luottokortti jumien takia..... puola paskaka 2km päästä "JOO SAAT UUDEN" osaa ei kuulu SOITTO jälleen puljuun pulju pistää postin viaks ja lähettää "HETI" uuden ja postista selviää et oli 3 pv päästä lähetetty ja toista ei OLLU LÄHETETTY OLLENKAAN siinä hyvässä toivossa odottelee et pääsee baanalle ja lopulta toinenki paskaks ja nyt on kiinni alkuperäinen kun ei muulla pelittäny pensapumppu 3 putkine KAS tuli 2 putkinen pick up coil KAS tuli erilainen jne jne ja kaikista matkahuollon maksut > > erikoisempi auto sentään mut kun kävelee tiskille ja sanoo nimeltämainitsemattoman japsi merkin ja SAA VÄÄRÄT TULPAT KÄTEEN niin ei enää tajua mitenkä saa osia enää mistään sama ku sanoo et anna ny joku osa käteen mä tuun huomenna (180km) hakemaan "oikeata" nämä on sentään osia mut ajatelkaapa kun tilaat jotai kokonaisuuksia vaikka piha saunan tai jotain kamaa......... näistäkin olis tarinaa mut antaa olla
Karppa Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2005 Jep joo,pitäis varmaan harrastaa corollaa et sais ees 50% varmuudella oikeet osat .
Jake Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2005 on niitä näköjään muitakin munki pitää tilata kaikki osat ku kaikki on kaukana ja kertaakaa suunnilleen ei ole tullu oikeaa tai sit on menny paskaks en tiiä mikä siinä nykyään on kun ei saa mistään mitään OIKEAA osaa, on AINA oltava osa kädes verrata niin on pieni todennäköisyys saada pelittävää kamaa mistä sää niitä tilaat? vaiha äkkiä paikkaa ja levitä sanaa jokapaikkaan et kuin surkee ja paska palvelu on ollu..
sukramair Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2005 no vähän joka puljua on kokeiltu....ja kyl niitä asiallisiakin on ollu vaik niitä mokia on tullu..... mut se mistä levitinki jo sanaa täälä on USA POWER SHOP (mulle ainakin) MYYTIIN PASKAA JA YRITETTIIN KUSTA SILMÄÄN ("koitetaan jos se ei jaksa odottaa/hermo menee niin ei tartte lähettää uutta osaa!") korjatkaa jos olen väärässä....... mulle kävi näin
Jake Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2005 USA POWER SHOP korjatkaa jos olen väärässä....... mulle kävi näin jostain syystä en oo sieltä tilannu mitään, onneksi!
PKoo Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2005 no onko tuo nyt ihmekkään!!! sehän on TURKULAINEN virma!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään