Jump to content

MARTELIUKSELTA ISOMPIA PELLISARJOJA

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tässä olen mielenkiinnolla lukenu näitä peltisatsi juttuja,kun pitäis alkaan laittaan omaan ponuun jotain kans.Näyttää mun silmään nää teidän jutut,et marteliuksen sarjat ois hinta-laatu paras?Antaako yhtään lisää potkua noin perstuntumalla?Vielä on mietinnässä,et vedänkä tuplaputkistoa,nyt on 3" taitaa hengittää siitä ihan hyvin.Koneena on 350 tpi.Kertokaa vinkkejä ja kokemuksia maalaiselle :-[

Kirjoitettu

Tässä olen mielenkiinnolla lukenu näitä peltisatsi juttuja,kun pitäis alkaan laittaan omaan ponuun jotain kans.Näyttää mun silmään nää teidän jutut,et marteliuksen sarjat ois hinta-laatu paras?Antaako yhtään lisää potkua noin perstuntumalla?Vielä on mietinnässä,et vedänkä tuplaputkistoa,nyt on 3" taitaa hengittää siitä ihan hyvin.Koneena on 350 tpi.Kertokaa vinkkejä ja kokemuksia maalaiselle :-[

No joo,jos ei muuta muutoksia kun sarjat,niin persdyno vaikutukset aika pienet.Mutta jos teet koneelle jotain muuta (kuten useimmiten käy)aikaslailla välttämättömät.

Kirjoitettu

Itse kans kattelin eri vaihtoehtoja, marteliukset oli pitkään listalla, mutta edelin 1 5/8:ssa tulee yhdysputki 3":na ja edelillä on täydellisempi paketti, siinä tulee kaikki tarvittava (uudet mutterit, tulpanhatut, kasa putkenpätkiä ym) ja sitten se oli edullisempi. Vielä en ole niitä asentanu, joten vaikutuksesta ei vielä ole tietoa.

Kirjoitettu

Täytyneen kysyä tuohon LT1:een.Rupeisivatkohan tekemään vai löytyykö "hyllystä".

Ja piiiiitkät pitäis saada.

Soittelin itse viime syksynä Marteliukselle LS1 sarjoista ja silloin ei ollut LS1 kiinnostusta heillä. LT1:ä ei myöskään ollut, mutta sanoin niille, että kandeis varmaan alkaa tekeen, kun niintä on tälllä jo jonnin verran.

En tiedä sitten tän päivän tilannetta, mutta kysäsepppä (sekä LT että LS koneille) ja ilmoita myös tänne mitä sanoivat.

Kirjoitettu

Marteliuksen peltisarjat ja Edelbrockin cat-back tyhjällä katilla tuotti n.+25hv dynossa.

Kirjoitettu

mun käsittääksini ne on pitkät. primääriputket yhdistyy vasta lähes palopellin kohdalla. 3gen sarjoista oli kyse.

Jep.. Lyhkäset päättyy palopeltiin ja pitkät vähä ennen kuskin persettä :)

Kirjoitettu

Jep.. Lyhkäset päättyy palopeltiin ja pitkät vähä ennen kuskin persettä :)

Hmmm... veditkö putket ohjaamoon ? ;)

Kirjoitettu

Hmmm... veditkö putket ohjaamoon ? ;)

vai puuttuuko multa lattiasta palanen??? sitä passaa miettiä ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...