Kole Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2011 Elikkä ongelmana on tuo kattoverhous mikä roikkuu pahvista. Onko hyväksi todettua liima olemassa millä verhous pysyisi kiinni pahvissa, eikä sivu muovien varassa .
Kole Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2011 Kiiitoksia vastauksesta .
Nupa Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2011 Jos menee vituiks niin tuo tänne, korjataan
Kole Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2011 Jos menee vituiks niin tuo tänne, korjataan Pidetään mielessä
Potakka Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2011 Omassa oli myös tuo verhoiliun pohjapahvi rispaantunut aika pahaan kuntoon. Kuiduttelin sen lasikuidulla revenneistä kohdista kuntoon. Ei siellä mikään kestä kiinni jos se pohja on ihan valmis. Joutuu tietysti purkamaan turvavyöt pois että saa sen koko verhoilupohjan irti.
Kole Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 Tänään purettu sisältä että saisi tuon kattoverhouksen pois ja liimattua. Mutta mitenkäs lähtee irti semmonen musta paneli mikä on keskellä kattoa ja verhouksessa kiinni . Tietämätön kun on niin pitää kysyä.
Nupa Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 Tänään purettu sisältä että saisi tuon kattoverhouksen pois ja liimattua. Mutta mitenkäs lähtee irti semmonen musta paneli mikä on keskellä kattoa ja verhouksessa kiinni . Tietämätön kun on niin pitää kysyä. Onko sulla kovakatto "keskikonsolilla"? Oliko noita camaroissakin... ruuveilla kyllä pitäis olla kaikki kiinni mitä on. Vai tarkotatko kattovaloa? Linssi ensin irti ja sit ruuvit irti.
Kole Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 Kyllä on kovakattonen ja kyseessä on juurikin tuo "keskikonsoli". 2 ruuvia olen ottanut takimmaisen sisävalon kuvun sisältä jo pois. Tuntuu vaan olevan vielä jostain kiinni, tai sitten voimaa kehiin .
Nupa Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 Kyllä on kovakattonen ja kyseessä on juurikin tuo "keskikonsoli". 2 ruuvia olen ottanut takimmaisen sisävalon kuvun sisältä jo pois. Tuntuu vaan olevan vielä jostain kiinni, tai sitten voimaa kehiin . Oon antanut itseni ymmärtää, että olis suht harvinainen tuo... joten älä riko (jos muuten toimii).
carita Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 Kyllä on kovakattonen ja kyseessä on juurikin tuo "keskikonsoli". 2 ruuvia olen ottanut takimmaisen sisävalon kuvun sisältä jo pois. Tuntuu vaan olevan vielä jostain kiinni, tai sitten voimaa kehiin . Pystytkö laittamaan kuvan tuosta osasta? Kesällä viimeksi tuollaisen purkaneena on aika tuoreessa muistissa tuo homma. Pitäs vaan nähä minkälainen ratkaisu siellä sun auton katossa on. Jos kyseessä n. 10cm X 10cm mötikkä keskellä kattoa, jossa ei muuta toimintoa kuin kattovalo, niin valkoisen pleksin poistettuasi ota polttimo irti ettei mene särki ja sen alta löytyy itse valonkehyksen kiinnitysruuvit. Jos siis kyseessä tämän näköinen osa http://www.ebay.com/itm/82-83-84-92-PONTIAC-FIREBIRD-FORMULA-DOME-LIGHT-COVER-/380355837512?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3APontiac%7CModel%3AFirebird%7CYear%3A1989&vxp=mtr&hash=item588ef97e48 tässä vielä toinen, jossa kiinnitysruuvien paikat näkyvät paremmin http://www.ebay.com/itm/82-92-Camaro-Firebird-Black-Standard-Dome-Light-Housing-NEW-GM-/320785244190?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3APontiac%7CModel%3AFirebird%7CYear%3A1989&vxp=mtr&hash=item4ab04a601e
carita Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 Vai onko se tämä http://www.ebay.com/itm/1985-Chevrolet-Camaro-Z28-Interior-Dome-Map-Light-Wiring-Harness-/130594686517?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3APontiac%7CModel%3AFirebird%7CYear%3A1989&vxp=mtr&hash=item1e680cc635 ?
Z-mo Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 Vai olisko tämmönen? http://www.ebay.com/itm/82-92-camaro-firebird-t-top-overhead-console-roof-/250919061026?hash=item3a6bf10622&item=250919061026&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr
carita Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 Vai olisko tämmönen? http://www.ebay.com/itm/82-92-camaro-firebird-t-top-overhead-console-roof-/250919061026?hash=item3a6bf10622&item=250919061026&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr T-top overhead console roof... Täähän on kovakatto.
Z-mo Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 T-top overhead console roof... Täähän on kovakatto. Kyllä noita on saanu kovakattosiinkin. Tai ainaki oon nähny tommosen kovakattosessa, sitä sit taas ei tiedä onko joku väkertäny sen jälkikäteen.
balez Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 Kyllä noita on saanu kovakattosiinkin. Tai ainaki oon nähny tommosen kovakattosessa, sitä sit taas ei tiedä onko joku väkertäny sen jälkikäteen. kolen autossa on juurikin tuo z-mon linkittämä malli
carita Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 kolen autossa on juurikin tuo z-mon linkittämä malli No sitten. Tuollaista en ole (onneksi) joutunut purkamaan, joten en osaa sanoa kuinka monella ruuvilla/väkäsellä/hampaalla on kiinni ja miten
repa Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 Puheenjohtajan oikeudella puutun tähänkin topikkiin (siis OT!) Mikään asia ei ärsytä minua niin paljon kuin puuttuva r, ärrän pitää olla paikoillaan. Ei muuta, jatkakaa ... Tajuukohan ne...
carita Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2011 Puheenjohtajan oikeudella puutun tähänkin topikkiin (siis OT!) Mikään asia ei ärsytä minua niin paljon kuin puuttuva r, ärrän pitää olla paikoillaan. Ei muuta, jatkakaa ... Tajuukohan ne... Kattovehoilu, joo tajutaan
Kole Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2011 Kiitoksia linkeistä ja vastauksista. Elikkä niinkun balezi sanoi niin kyseessä on juurikin tuollanen Z-Mo linkittämä systeemi. Pitää huomenna tutkia paremmin tallissa tuota systeemiä. Kerron huomenna sitten, että lähteekö yhtenä vai kymmennenä palasena . Kole kuittaa
Kole Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2011 Nonii elikkä nyt on kattoverhoilu saatu irti ponusta . Jotta saatiin se konsoli irti katosta, piti ottaa sisävalon kupu irti ja sen alla oli 2kpl ruuveja. Tämän jälkeen otin sen pienen kangas pussin irti siitä konsolista (ei varmaan olisi tarvinnut ottaa). Sieltä pussin alta löyty 2kpl ruuveja jotka otin pois. Tämän jälkeen liutin sitä konsolia taaksepäin ja lähti että saisi kattoverhoilun pois . Sitä kangas pussia eikä sen alla olevia ruuveja ei välttämättä olisi tarvinnut ottaa pois konsolista, olisi voinut lähteä kun olisi liikuttanut konsolia taakse päin. Mutta aina oppii uutta .
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään