Jump to content

öljytikun putki

Recommended Posts

Guest mustalintu
Posted

tuli tossa peltisarjoja asennellessa ryssittyä, jonka seurauksena onnistuin katkaisemaan öljytikun putken, vaikka vetämällä piti lähteä. No, kysymys kuuluukin tietääkö kukaan mistä sais uuden putken ostettua? vm1988 350TPI

Oon yrittäny kysellä sieltä täältä mut ei nyt tuntuis ihan joka kulmassa kävelevän vastaan

Posted

Makelta saa mitä vaan jos on vaan jenkeissä myynnissä.

Eli kannatta recars place:stä kysyä.

Hassua että mainitsit asiasta. Mä en löytäny tota kataloogeista vaikka koitin kattoa sulle osanumeroa. :-[

Hassua.

Niin ja mulla lähti kyllä vetämällä ku vähä pyöritti.

Guest mustalintu
Posted

joo mä soitin heti ensimmäiseks racersplaceen mut se ei löytäny heti tohon vuosimalliin sopivaa tikkua/putkea. Kyllähän se olis varmaa sen pystyny kaivamaa jostain, mut epäili et voi viedä viikkoja, ennenku tavara ois täällä. Soitin sitte tänää south west tradeen ja niil oli semmone satsi hyllyssä mutta hinta oli aivan tähtitieteellinen: 45euroo!!!!!!! Mut mul on nyt sen verran kiire homman kanssa et päätin kuitenki ottaa sen. Ja harrastukset on aina halpoja???! ja kiitos sulle vaivannäöstäsi ku yritit ettii sitä numeroo

Posted

45€?!?!?! >:( ??? :'(

Kyllä on kova kilohinta sillä putkella!

Posted

alkaa hyvat ihmiset ostako mitaan south westista.. siella kun ei mikaan ole halpaa >:( pari kertaa on sydan jattany lyonnit valiin kun hintoja olen siella tiedustellut.. ja aina oon loytany puolet halvemmalla osat jostain muualta pienella etsimisella 8)

Posted

Aha, ristiin menee suositukset, itse näin Tamperelaisena ei tulisi mieleenkään hakea muualta kuin SouthWestTradesta.

Osat ollut toistaiseksi halvimmasta päästä ja vinkkejä tullut reilusti, aikanaan oltaisiin jopa lainattu työkaluja

Posted

Ei se SWT munkaan mielestä oo paha hintainen paikka :)Ainakin ne osat mitä on tarvinnut niin on ollut kohtuu hintaisia :D

Posted

ilmeisesti ma oon vaan niin perkuleen hyva kauppa mies etta osaan puhua osat muualta halvemmalla hinnalla itselleni heh ;D

vai oonko vaan sitten niin uunon nakoinen etta swt yrittaa nylkea mun lompakosta kaikki loputkin rahat mita ei tankkiin mene :'(

Posted

Ostin siihen edelliseen camaroon syylarin ja se oli jotain 200€swt:ssä ja toivat sen helsinkiin josta kävin hakemassa sen :) :DOLI kolmasosan halvempi kuin US-PARTSISSA ???

Posted

oma kohtaisia kokemuksia hinnittelusta on itsellenikin kertynyt sen verran että tuntuu siltä kuin hinnat huurettaisiin ihan lonkalta

Posted

Niinhän ne hinnat vähä on. kerta ohjemyyntihinnoista ei ole kovin moni ilmottanut julkisesti.

Syylereistä tuli mieleen et alumiinisiä jälkiasennus race-syylereitä saa noin 200e (jos muistan oikein). Siis tällästä make vähä puhu. Silläkin herralla on niin hirvee kiire että oon huomannu helpommaks penkoa suoraan osanumero niin hän lyö sen koneelle ja kertoo suoraan hinnan. Kätevää.

Posted

En tiedä oliko race syyläri vai tavallinen alumiinia se kuitenkin oli ::)ja hinta oli tasan 200€ ::)