Z-28 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2005 Jarrut on alkaneet luopua kovassa jarrutuksessa ja ajattelin vaihtaa nesteet. Mitä nestettä suosittelette ?
Markus Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2005 DOT 5.1 ABS, merkillä ei niin väliä!
Guest Matu Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2005 Piti vaihtaa kans nesteet.Ostin kans pari litraa DOT 5,1 ABS. Mutta CHILTONIN kirjas kielletään käyttämästä DOT 5 ja siliconi nesteitä. Vain DOT 3 sallitaan.Mitäs tää ny meinaa? Ja saako 3 mistään?
Nupa Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2005 Piti vaihtaa kans nesteet.Ostin kans pari litraa DOT 5,1 ABS. Mutta CHILTONIN kirjas kielletään käyttämästä DOT 5 ja siliconi nesteitä. Vain DOT 3 sallitaan.Mitäs tää ny meinaa? Ja saako 3 mistään? DOT 4 ajaa saman asian ku vanha DOT 3. Ite ostin ihan vaan Shellistä, sama se on mistä sen ostaa. Jos vaihtaa silikoninesteet, niin systeemi täytyy putsata ensin todella hyvin. Tukkiintuu muuten jos sekottaa. Mutta, silikoninesteitä ei sitten tarvi enää ikinä vaihtaa...
pantera Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2005 Ma olen kayttanny Wilwoodin 570 Racing brakefluidia joka on DOT3
T0ni Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2005 Eikös tota DOT 5:Sta käytetä jossain rallivermeis justiin tuon kuumuuden kestävyyden takia? näin olen ainakin itse ymmärtänyt
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään