DaMonsta Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2005 Eli ajattelin laittaa tännekin vähän loruja autosta ja siitä mitä sille on tehty... Kuvia ei vielä oo, mut jos Darkil tai jollain muulla on kamera mukana tänään ni vois pari ottaa... Eli tähän mennessä autoon on vaihdeltu kuluvien osien lisäksi PROM, mittariston pohjat sekä putkisto kollektorista taaksepäin. Lisäksi on tummennettu takalasi. Myös kaiuttimet on vaihdettu väliaikaisiin Blaupunktin kaiuttimiin kunnon poppeja odotellessa. Tulevaisuudessa olen ajatellut laittaa popit autoon, hälyt, jarrut (parantaa siis...), alusta, peltisarjat, maalipinta ja sisustaa. Tilattuna on muutama muoviosa kojelaudan ympäristöön sekä kattokonsoli. Lisäksi pitäis korjata luukkujen asentoa kun ne menee liian alas tällä hetkellä (neuvoja saa antaa) ja kuljettajan puoleisen takapenkin kiinnitys on pettänyt eli menee hitsaukseen. Sekä sitten laittaa parkit paikalleen ja peileihin vilkut (samalla muuttaa etumarkkerit/vilkut pelkiksi markkereiksi). EDIT: kaikkee kivaa
DaMonsta Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2005 Eilen saatiin Darkin kanssa otettua kuvia ja korjaultiin vähän lamppujen asentoja joten ne alkaa kai olla pikkuhiljaa kuosissa. Unohtu mainita tuossa, että seuraava isompi projekti on vaihtaa kansipahvi ja samalla vähän maalata ja kiillottaa plenumia+jatketta sekä runnereita. Jarrusatulat saa jonkun suojamaalin pintaansa ens viikolla kun etulevyt + kaikki palat menee vaihtoon ennen katsastusta...
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2005 kuva2IM000485.JPG_thumb
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2005 kuva3IM000487s.JPG_thumb
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2005 kuva4kuvakeulasta.JPG_thumb
forssi83 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2005 Ei ole kauniimpaa keulaa kuin tuollainen transun keula! Tahtoo kanssa
DaMonsta Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2005 Olen mä miettiny muutamaa nimeä, mutta en oo saanu vielä päätettyä =) Lisäks mä päätin, että teen noille vanteille vähän jotain pientä kivaa...
DaMonsta Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2005 Nyt on sit tuulilasi vaihdettu, eteen uusittu jarrulevyt + palat ja taakse hiottu lasittunut osa paloista pois (uudet oli tulossa, mutta oli vähän väärän malliset, joten pienen miggauksen jälkeen menee paikalleen) ja säädetty käsijarru. Ja huomenna leimalle...
DaMonsta Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2005 Ei sit tullu leimaa... Valitti valoista (useammista) ja kahdesta tuli jälkitarkastus... Lisäks kuskinpuolen etujousi poikki... :(
Ilku Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2005 Eikö valot toimineet? Vai eikö GTA:n valot kelpaa muka katsastuksessa? Mulle ei ole koskaan valoista ainakaan valitettu. Sitä vastoin ovat ihmetelleet sitten kaikkea muuta. Konttorin vaihto...
Mika Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2005 Itse ajattelin tehdä saman tempun eli vaihtaa konttoria
DaMonsta Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2005 Eikö valot toimineet? Vai eikö GTA:n valot kelpaa muka katsastuksessa? Mulle ei ole koskaan valoista ainakaan valitettu. Sitä vastoin ovat ihmetelleet sitten kaikkea muuta. Yks sumuvalo oli pimeänä -> korjauskehoite Toinen ajovalo näytti liian ylös -> korjauskehoite Etuparkit puuttu -> jälkitarkastus Sivuvilkut ei näy 5asteen kulmasta takaa -> jälkitarkastus Jousi poikki -> jälkitarkastus Oiskohan ne siinä ollu... Ja mulla on ihan vakio GTA:n valot... yks mikä kummastutti oli se että se inssi soitti jonnekki ja kysy punasia takamarkkereita ja ne sai olla rauhassa =) Myöskään se ei heitä (HUOM. heitä... auton kimpussa oli parhaimmillaan 3 inssiä ku toisilta "loppu" työt kesken...) kiinnostanu että huomiovalot toimii samalla vilkkuina...
88IROC Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2005 Joo toi katkennut jousi olisi voinut muualla olla huomauttamisen aiheena mutta noi toiset pitäisi olla OK.... Taisi olla tuolla vanhalla foorumilla kysely asiallisista (=suhtautuvat kiihkotta jenkkeihin) kontoreista. Pitäisi varmasti kertauksen vuoksi laittaa tännekkin . Täällä lakeuksilla tälläisiä ovat: Seinäjoella Lännen autokatsastus, Närpiö ja Kristiina...
Mika Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2005 Yks sumuvalo oli pimeänä -> korjauskehoite Toinen ajovalo näytti liian ylös -> korjauskehoite Etuparkit puuttu -> jälkitarkastus Sivuvilkut ei näy 5asteen kulmasta takaa -> jälkitarkastus Jousi poikki -> jälkitarkastus Oiskohan ne siinä ollu... Ja mulla on ihan vakio GTA:n valot... yks mikä kummastutti oli se että se inssi soitti jonnekki ja kysy punasia takamarkkereita ja ne sai olla rauhassa =) Myöskään se ei heitä (HUOM. heitä... auton kimpussa oli parhaimmillaan 3 inssiä ku toisilta "loppu" työt kesken...) kiinnostanu että huomiovalot toimii samalla vilkkuina... Mitäs muuten aiot tehdä etuparkeille..? Mulle katsastusmies sanoi punaisista taka merkkereistä, että ne on sallittuja vain, jos ne on yhdessä takavalon kanssa. Eli kehoitti laittamaan teipin päälle tai sitten muuttamaan linssi keltaiseksi
DaMonsta Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2005 Joo toi katkennut jousi olisi voinut muualla olla huomauttamisen aiheena mutta noi toiset pitäisi olla OK.... Taisi olla tuolla vanhalla foorumilla kysely asiallisista (=suhtautuvat kiihkotta jenkkeihin) kontoreista. Pitäisi varmasti kertauksen vuoksi laittaa tännekkin . Täällä lakeuksilla tälläisiä ovat: Seinäjoella Lännen autokatsastus, Närpiö ja Kristiina... Sen inssin kanssa joka autoa todellisuudessa katsasti ei ollut mitään ongelmia ja se olis valojen antanu mennä suoraan läpi (ainakin luulisin), mutta siihen tuli tosissaan ne pari muuta inssiä sähläämään ja sen jälkeen meni vähän pilalle koko homma... Inssillä muuten oli ollut ainakin aikoinaan Camaro, eli ties mitä pitää tutkia, yms.. Niin ja ne etuparkit pitää laittaa... mietin vielä et 2-puolisel teipillä vai ihan pysyvät... Vilkuista en tiiä et mitä tekisin... Pitää mennä tutkimaan Motonetin ja Bilteman valikoimia...
Senior Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2005 Sen inssin kanssa joka autoa todellisuudessa katsasti ei ollut mitään ongelmia ja se olis valojen antanu mennä suoraan läpi (ainakin luulisin), mutta siihen tuli tosissaan ne pari muuta inssiä sähläämään ja sen jälkeen meni vähän pilalle koko homma... Inssillä muuten oli ollut ainakin aikoinaan Camaro, eli ties mitä pitää tutkia, yms.. Niin ja ne etuparkit pitää laittaa... mietin vielä et 2-puolisel teipillä vai ihan pysyvät... Vilkuista en tiiä et mitä tekisin... Pitää mennä tutkimaan Motonetin ja Bilteman valikoimia... Tee niistä sumareista etuparkit ; ei sumareilla muutenkaan mitään tee.
DaMonsta Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2005 Tee niistä sumareista etuparkit ; ei sumareilla muutenkaan mitään tee. Kyllä mä ajattelin ihan sumarit sumareina pitää... Appropoo... mites niihin vaihdetaan polttimot? Niistä edessä olevista ruuveista?
88IROC Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2005 Sen inssin kanssa joka autoa todellisuudessa katsasti ei ollut mitään ongelmia ja se olis valojen antanu mennä suoraan läpi (ainakin luulisin), mutta siihen tuli tosissaan ne pari muuta inssiä sähläämään ja sen jälkeen meni vähän pilalle koko homma... Inssillä muuten oli ollut ainakin aikoinaan Camaro, eli ties mitä pitää tutkia, yms.. Niin ja ne etuparkit pitää laittaa... mietin vielä et 2-puolisel teipillä vai ihan pysyvät... Vilkuista en tiiä et mitä tekisin... Pitää mennä tutkimaan Motonetin ja Bilteman valikoimia... Niiden päälle pitää laittaa katsastukseen vain tollaiset ylimääräiset lasit jotka on korkeammat
Guest Jukka Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2005 tai sitten voi kokeilla vaihtaa konttoria
DaMonsta Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2005 Mulla olis tarkotus siirtää vähän tuota vilkun paikkaa, mutta ei tuohon uusinta katsastukseen ehdi oikein..., joten ainoo vaihtoehto on laittaa siihen jotkut korokkeet... ei kenelläkään sattuis olla lainata tai antaa vinkkiä, mistä sais jotkut muovit siihen, mitkä laittaa kakspuolisel teipil kii siihen päälle...
DaMonsta Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2005 Nyt on sit tilattu madallussatsi.... Pitäis tulla ens viikon loppupuolella... ehtisköhän kruisingeihin alle... ??
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään