Jump to content

Matta rokkaa

Z-mo

Recommended Posts

Kirjoitettu

Hyvä että laitoit kuvan! Joskus mietin, että sitten kun maalipinta alkaa kaipaamaan ehostusta tossa omassa niin vedän sen mattamustaksi. Ajattelin että voisi olla rankan näköinen mutta tuohan onkin tuollaisessa autossa lähinnä vain halvan näköinen (ja sitähän se onkin).

Kirjoitettu

Mitenkäs tuo mattapinta, eikös se ole vittumainen pitää puhtaana, ko pinta on karheaa? Tutun 2gen birdi on kans mattamusta.. Aikas härskin näköinen.. ;D

Kirjoitettu

Halvan näköinen kyllä. Mutta siinä se härskiys piileekin. Tai sit camo-väreihin... olis julma ilmestys. Elämääkin rumempi 8)

Kirjoitettu

Nykyään saa kuulemma mattamustaa maalia mikä on silee pintasta että on helpompi pitää puhtaana.

Näin kertoi maalari joka maalasi meidän auton.

Kirjoitettu

Mä oon kyllä aina pitänyt mattamustasta ja harmaasta. Joku 1gen camaro mattaharmaana olis niin helvetin hieno että huh 8)

Kirjoitettu

Ainakin tässä läppärissä jolla nytkin kirjoittelen,on tuo kuva sen verran haalea että onkohan tuo edes mattapinta vai kenties puolikiiltävä,kun on noita heijastuksia kuitenkin nähtävissä.

Ja haukkukaa ihan miten paljon vaan mutta Kamarasta tulee ainakin puolikiiltävä musta ihan vaan sen takia että kun minä olin vielä nuori,niin nämä 3-gen pelit oli juppi-autoja ja mikään ei ärsyttäny sillo enempää ku joku parempiosainen jolla oli varaa ostaa(tai isillä varaa ostaa)tälläne auto >:(

Nyt en ole päässyt tuosta vieläkään yli eli pakko maalata puolikiiltäväksi että pääsee lähemmäs ns. tavallista pulliaista...

Kirjoitettu

Pankista saa rahaa! ;D

No ei.. rahaa nää syö niin että napa paukkuu! Hiljakseen on omaakin tullu rassattua ettei konkurssi kolkuta ovelle.

Kirjoitettu

Hienolta toi mattamusta meikäläisen silmään näyttää 8)

Kirjoitettu

Vaikka musta ei oo muuten mun suosikki niin mattana se on jees niinku muutki mattavärit ;) :P

Kirjoitettu

kiitos kaverit!tuli oikein tippa linssiin!

zantasmolle kaljat kun nähdään.

Kirjoitettu

Mattamustalla pääsee vielä lähemmäs poliisin tutkaa ennen kuin saavat nopeuden kuin kiiltävällä mustalla.. Stealht kattokaapas :P

Kirjoitettu

Mattamustalla pääsee vielä lähemmäs poliisin tutkaa ennen kuin saavat nopeuden kuin kiiltävällä mustalla.. Stealht kattokaapas :P

Juu näin on.. Varsinkin kun lasertutkat peilaa parhaiten (käsittääkseni) tuulilasista... Eli vedetään sekin mattamustalla niin ei jää lukemaa ollenkaan ;D

Kirjoitettu

Stealth:ien mattamusta sisältää kaikennäköisiä mömmöjä, muistaakseni elohopeasta lähtien. Aikoinaan ihan mielenkiinnosta kavereisen kanssa selviteltiin tätä just poliisien tutkien takia ;), mutta maali piru oli liian kallista, sillä maksaa jo useammat sakot :(

• 9 months later...
Kirjoitettu

tuli saksasta ekku camaro, olikohan suomen ensimmäinen mattamusta 8) oikeesti harmitti kun maalasin sen myöhemmin kiiltäväksi

CHEVY2004musta.jpg}

Kirjoitettu

tuli saksasta ekku camaro, olikohan suomen ensimmäinen mattamusta 8)

:o ???

Kirjoitettu

tuli saksasta ekku camaro, olikohan suomen ensimmäinen mattamusta 8) oikeesti harmitti kun maalasin sen myöhemmin kiiltäväksi

Toi olis ollu kyl style!! 8) 8) Helmat vaan olisit vetäny mattamustaksi niin se olis ollu siinä ;D ;)

Kirjoitettu

ois säästynyt samalla kyllä melkoiselta hionta urakalta kun tuo matta olikin jotain "kattomaalia" keihahti :-\

Kirjoitettu

Toi olis ollu kyl style!! 8) 8) Helmat vaan olisit vetäny mattamustaksi niin se olis ollu siinä ;D ;)

Ei muuta kuin maalaamaan... ;)

Kirjoitettu

milloinkas nähdään ensimmäinen 4 geni mattamustana ;D kuka ehtii :)

Kirjoitettu

milloinkas nähdään ensimmäinen 4 geni mattamustana ;D kuka ehtii :)

EI IKINÄ >:(

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...