Guest Ezzy Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2005 Aika mielenkiintoiseksi valtio saa soppansa kehitettyä. Mitäköhän hemmettiä ne oikeen ajattelee säätäessään kaikkee pehmeetä...ja väliaikaista. http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?subarea=uutiset&article=119481
DaMonsta Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2005 Tarkoittanee sitä, että niiden jotka ovat auton tuoneet itse suomeen niin kannattaa viedä veropäätös oikeuteen jos tuntuu et vero on ollu liian kova... ainakin itse ymmärsin tuon niin...
Guest Ezzy Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2005 Tarkoittanee sitä, että niiden jotka ovat auton tuoneet itse suomeen niin kannattaa viedä veropäätös oikeuteen jos tuntuu et vero on ollu liian kova... ainakin itse ymmärsin tuon niin... Juu, sitäpä sitä. Noistahan pitää valittaa _aina_, koska aina tulee rahaa takaisin, jos osaa perustella asiansa.
Senior Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2005 Itsekin ajattelin valittaa, vaikka en ole edes lähettänyt koko autoverohakemuspaperia.....
z-man Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2005 saattais tuo verovalitus olla aiheellinen itellekki, kaks autoo jo tuottanut
Mika Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2005 Tiedä sitten hyötyykö pitemmän päälle, mutta kuitenkin
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään