Jump to content

Nokka

Timo

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mikäs nokka se pitää laittaa LT-koneeseen jotta pelaa compuutterin kans ja päästöt ei ongelma, mutta poweria enemmän kuin vakiossa.

Kirjoitettu

http://www.compcams.com/Company/CC/cam-specs/Details.aspx?csid=1103&sb=2

nokan kanssa ei kannata ikinä mamoilla tuosta nokka ja vakio amigan tilalle haltech. äläkä päästöistä valitä, aina ne saa kikkailtua "kuntoon" m/

Mulla oli jo monta vuotta Comp 503-8 (224/230-112), en ollut tyytyväinen ja kikkailu kyllästyttää. Aatellut lähinnä Compin 210/220-114 (vetoalue 1400-5400) tai 210/218-113 ( vetoalue 1200-5200). Summitin sivuilla lukee että jälkimmäinen on "computer compatible" mutta muka ensimmäinen ei. Onkohan siinä virhe.

• 1 year later...
Kirjoitettu

Laitetaan ny tännekki jotain huvikseen... Aika sekava toi Com Camsin online nokkasuositus ohjelma. :P

Sinne kun laitoin "stock TPI" ja 700cfm (jonka oletin tarkottavan mun kohdalla läppärunkoa?) ja konevaihtoehdoksi

350 hyd roller niin löyty tuo mun nokkakin (xr276hr) vaihtoehdoista ja lupaili muka 380hv 10.5:1 puristuksilla,

kun vaihdoin koneeksi 400cid niin ei ehdottanu enää ku 280XFI ja 292XFI nokkia ja teho oli jonkunverran yli 400hv

aika sekava toi tosiaan on, eikä kyllä osaa sanoo tuloksista. mm kansivaihtoehdot on jotain ihan ihmeellistä,

laitoin wedge ported jne, kun ei toi hemikään oo ja mikä sviddu on "pentroof" palotila :o sillä nousi hevoset ja vääntö taivaisiin :W

Onko joku saanu tolla laskurilla samanlaisia lukemia kuin jostain on oikeesti mitattu?

Esimerkkejä?

Kirjoitettu

Laitetaan ny tännekki jotain huvikseen... Aika sekava toi Com Camsin online nokkasuositus ohjelma. :P

Sinne kun laitoin "stock TPI" ja 700cfm (jonka oletin tarkottavan mun kohdalla läppärunkoa?) ja konevaihtoehdoksi

350 hyd roller niin löyty tuo mun nokkakin (xr276hr) vaihtoehdoista ja lupaili muka 380hv 10.5:1 puristuksilla,

kun vaihdoin koneeksi 400cid niin ei ehdottanu enää ku 280XFI ja 292XFI nokkia ja teho oli jonkunverran yli 400hv

aika sekava toi tosiaan on, eikä kyllä osaa sanoo tuloksista. mm kansivaihtoehdot on jotain ihan ihmeellistä,

laitoin wedge ported jne, kun ei toi hemikään oo ja mikä sviddu on "pentroof" palotila :o sillä nousi hevoset ja vääntö taivaisiin :W

Onko joku saanu tolla laskurilla samanlaisia lukemia kuin jostain on oikeesti mitattu?

Esimerkkejä?

nuo nokkavalmistajien teholaskurit on suuntaa-antavia. jos vaparia meinaat tehdä sun tartee tietää kansien imu/pako virtaukset, jotta voit valita pakosarjoihin sopivat primäärit / pituudet / collectorin pituudet + halkaisijat. myöskin mahdollisen x putken paikka määräytyy em. tietojen mukaan. jos haluat koneeseen tehoa myöskin yläkierroksille, harkitse mekaanista rolleria.

Kirjoitettu

nuo nokkavalmistajien teholaskurit on suuntaa-antavia. jos vaparia meinaat tehdä sun tartee tietää kansien imu/pako virtaukset, jotta voit valita pakosarjoihin sopivat primäärit / pituudet / collectorin pituudet + halkaisijat. myöskin mahdollisen x putken paikka määräytyy em. tietojen mukaan. jos haluat koneeseen tehoa myöskin yläkierroksille, harkitse mekaanista rolleria.

En harkitte. 400heppaa otetaan tolla nokalla ja jos nälkä kasvaa niin koitetaan joskus toisella 450-500konia,

mut ei kai sitä enempää viitti katuvaparista... Hedmanin pitkät "pienemmät" sarjat on luultavasti tulos ja putkiston kanssa

voi sit vähä kikkailla jos jaksaa :P

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...