Paablo Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2012 Tästä vieraskoneelta ilman sähköpostejani heittelen (pienessä kaljanousussa) että voi olla näitten parin suomalaisenkin edellämainitun hintaero tällä hetkellä on jotain 400€ ellen ihan väärin muista, ..mutta tähän ikään alkaa jo oppimaan että ei se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa.. vai miten se meni
bathory Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2012 Tästä vieraskoneelta ilman sähköpostejani heittelen (pienessä kaljanousussa) että voi olla näitten parin suomalaisenkin edellämainitun hintaero tällä hetkellä on jotain 400€ ellen ihan väärin muista, ..mutta tähän ikään alkaa jo oppimaan että ei se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa.. vai miten se meni no niinhän mä vähän meinasinkin eli enpä tue suomalaista tässä asiassa :/
bathory Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2012 Uppia!!! Ni mites toi kimppatilaus. Aikamoiset kulut muuten kumiletkulle kun joku 70euroa... http://www.rockauto.com/info/Metro/Detail.html?RKB2001118.jpg Eli tota settiä mä vähän mietin. Eikös tossa oo kaikki.. n. 300e tulee kun suomeen tilailee yksikseen. Plus mahdolliset verot ja tullit.
Paablo Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2012 Lähren mukaan, saahan noikin myytyä vaikkei kerkeis asentamaan ennen koko pirssin myyntiä =). Ja niin noi passaa -91 malliin? Miten toimitaan? t.Paablo.
jaria72 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2012 Kimppatilaus kuullostaa hyvälle idealle! Kiinnostusta on... myös muitakin osia voisi samalla tilata, esim kaasupumput eteen&taakse.
Vici Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2012 Mulla olis Softseal-sarja 3-geniin. Muistaakseni kova kattoiseen. Kattelen sitä tarkemmin viikonloppuna.
bathory Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2012 Lähren mukaan, saahan noikin myytyä vaikkei kerkeis asentamaan ennen koko pirssin myyntiä =). Ja niin noi passaa -91 malliin? Miten toimitaan? t.Paablo. Kimppatilaus kuullostaa hyvälle idealle! Kiinnostusta on... myös muitakin osia voisi samalla tilata, esim kaasupumput eteen&taakse. Mun puolesta voitais suht piankin laittaa tilausta menemään. Ovat kuitenkin sellanen tilaustuote, että kestää vähän pidempään toimittaa.. Ainut ongelma vaan on, että mulla tollanen handelsbankenin luottokortti millä meinasin tilata, että miten saan siitä siirrettyä rahat esim. jommankumman teijän tilille. Ilmotelkaa vaan kun soppii..
Paablo Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2012 Jos sie tilaat niin sinähän se rahat tarvit? Mulla on rahat ja kamat Ilmeisesti selvillä eli pistä tilaus menemään, laittelen rahoja sen verran kun tarvii. YV:llä tilinumeroo ja summia kiitos. Vai miten näissä toimitaan? t.Paablo
bathory Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2012 Jos sie tilaat niin sinähän se rahat tarvit? Mulla on rahat ja kamat Ilmeisesti selvillä eli pistä tilaus menemään, laittelen rahoja sen verran kun tarvii. YV:llä tilinumeroo ja summia kiitos. Vai miten näissä toimitaan? t.Paablo Mun mielestä helpointa niin, että nyt ne ilmoittaa ketkä haluaa eli mä, sä ja ehkä jaria72??.. Sitten kerrot mitä halut mä klikkaan ne ostoskoriin ja annan sulle tilinron ja viitteen ja siirrät rahat(en siis anna omaa tilinroani vaan luottokortin sen maksujutun millä tilaan tuolta) ja sitten pistän tilauksen menemään. Sitten kun tavara on saapunut niin maksellaan sitten vielä erikseen verot ja tullit mitä siitä on kertynyt, sillä nehän ei tietty vielä siinä ostoskorivaiheessa näy. Jos en tilausta huomenna ehdi tekemään niin menee ensiviikon alkuun aikaisintaan kun olen reisussa.. Missä paikkakunnalla muuten majailet?
jaria72 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2012 Kyllä tässä kiinnostusta aihepiiriin on yhä olemassa. Rockauton hinnat on suht ok, mutta toimituskulut on poskettomat jos vain muutamia esineitä haluaa itselleen tilata eli kimppatilaus kannattanee tässä varmastikin. Alennuskoodeja löytyy vähän jokapuolelta, saako niillä nyt sen 5% pois hinnasta. Ehdottaisin alkuvikosta tilausta niin saa katsottua vielä vkl aikana mitä muuta saisi tilattua samassa kuormassa järkevillä toimituskuluilla. Itse majailen Vantaalla, oisko tulliposti Vantaalla nykyään niin periaatteessa voin vaikka noutaa & tullata kamat paikan päällä ettei tartte kuljetusfirmalle maksaa extraa siitä "upeasta palvelusta". Veroa tulee 23% tuotteiden+toimituskulujen+tullimaksun yhteissummasta ja tullimaksu autotarvikkeille Jenkeistä on sitten jotain 0-10% välillä olettaisin. eBay on myös toimiva vaihtoehto, jos pelkät kaasupumput haluaa niin vaikkapa Strong Armit saisi eBayn kautta noin 20% alle Rockauotn hintojen sis. toimituskulut. Myös tiivisteitä löytyy eBayn kautta, oletteko katsoneet?! Ai juu, oma auto on -89 Firebird kovakattoisena. Yksityiskohtia YV:llä sitten lisää, maksupuolen yms osalta...
bathory Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2012 Juu mutta tullauksen saa hoidettua nykään netissäkin nääs. Mulle tosin sama minne tilataan riippuen tietty missä kukakin asustelee, että ei tartte suomen kauheita postimaksuja maksella. Itte kuljen tosi paljon salo - pk-seutu - kanta-häme -väliä. Välillä turussakin.
jaria72 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2012 Onkohan sopivat osat: FAIRCHILD Part # KG3033 Components: G3032, G3033 METRO Part # LM22C Door Seals noin 128€ Itse vielä vähän epävarma onko tässä nyt kaikki tarvittavat tiivisteet eli (molempiin) ovessa oleva alatiivistepätkä sekä korissa oleva ylätiiviste(?). Netissä, kätevää! En ole vähään aikaa tulleja joutunut hoitelemaan henk koht...
bathory Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2012 http://www.rockauto.com/info/Metro/Detail.html?RKB2001118.jpg itte meinasin ton tilata.. Eikös toi sisällä ihan kaikki?? kertokee joku viisaampi. jaria72, eikös toi sun linkki sisällä vaan ne mitkä tulee oveen?? Kandee pistää mailii tonne ja kysyy. Ne osaa kyllä siellä sanoa. Itten nääs meinasin uusii kaikki.
jaria72 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2012 Kokonaispaketti olikin n. 2 eur kalliimpi kuin pelkät ovitiivisteet... järkevän hintainen paketti siis. http://www.ebay.com/itm/1982-92-CHEVY-CAMARO-FIREBIRD-2-DOOR-HARDTOP-BASIC-WEATHERSTRIP-SEAL-KIT-NEW-/200762695141?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2ebe639de5&vxp=mtr Tämä on $165/kpl + $59 toimitus yhdelle osalle mutta tarjoavat combined shipping optiota $96 hintaan eBayn mukaan mutta minä kysyn ja varmistan! Rockauto $160/kpl + $82 toimitus yhdelle osalle ja kolmelle osalle $196. Oletettavasti tiivistekitistä sadaan -5% alennus Oliko teillä / kenellä vaan tarvetta pumpuille, yhteistilausta tähänkin?! -Jari
bathory Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2012 Ei tarvetta pumpuille ostin just viime kesänä. Mutta saako tuol ebaystä myös minä noi tiivisteet. Toki sieltä ottais mistä halvimmalla saisi. Toimun setti vaan on mielestäni ollut rockautossa 100$ halvempi kuin missään muualla.
jaria72 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2012 Eiköhän tästä tiivistepaketin yhteistilaus saada aikaiseksi eBaystä tai Rockautosta. Postikulujen minimointia...
Paablo Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2012 Bathory hei vielä, meneekös meillä sama tiivarisatsi autoihin? toi mun oli se -91 t-top firebird. Pane tilaten jos näin on t.Paablo Kuopiosta.
jaria72 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2012 eBay myyjä vahvisti toimituskulut, $96 kolmesta tiivistepaketista. Jos kolmeen autoon (kovakattoinen) tilataan niin $197/hlö eli vajaat 160 euroa. Päälle tullia 4,5 % ja alv 23% eli vähän yli 200 euroa per tiivistesetti. Targaan taitaa olla hintaa veroineen yms. noin 400 euroa koko sarjalle. Targaan sisi eri setti hintaan $345 ja postikulu tähän taitaa olla $10-20 kalliimpi kuin kovakattoisen tiivistesettiin. Minä voi selvitää myyjältä tarkat kulut. Onko tiivistesetti sun(kin) mielestä autoon sopiva ja hintaluokka ok?! http://www.ebay.com/itm/1982-1992-CHEVY-CAMARO-PONTIAC-FIREBIRD-T-TOP-BASIC-WEATHERSTRIP-SEAL-KIT-NEW-/350562758085?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3AFirebird&vxp=mtr&hash=item519f2b2dc5 Ja vieläkin ehtii tilaukseen mukaan
jussih Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2012 minäkin voisin tulla mukaan jos tilaatte ne ulkopuolelle lasia vasten tulevat lärpäkkeet, en siis meinaa oveen tulevia vaan niitä toisia.
jaria72 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2012 Laittaisitko linkkiä oikeaan osaan eBay/Rockauto/tms. niin saadaan varmasti oikeat katsottua!?
bathory Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2012 Paablolle ja kumppaneille. Sellaista juttua oli tossa, että ihan juuri tässä n. viikon sisään tilausta pistetään sisään, että olkaa mukana ja jos ette niin ette. Tosiaan ton nykyisen työmatkan ja muiden kiireiden takia oon pois himasta n.klo 6-21 päivittäin, että välillä saattaa päivä mennä meilien kattomiseen mutta välillä koitan töissäkin kerkee. Mut tavoittaa nrosta 044-0110666 oikeestaan koko ajan, että jos tulee joku kiireisempi juttu niin soitelkaa. Ja jos en vastaa niin pistäkää viestiä tms. Kattelen kyllä luuria vartin välein. Mutta jos vaikka lehtimyyjäksi epäilen
jaria72 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2012 Paablolle ja kumppaneille. Sellaista juttua oli tossa, että ihan juuri tässä n. viikon sisään tilausta pistetään sisään, että olkaa mukana ja jos ette niin ette. Toimituskuluista vielä odotellaan tietoa Tamraz's Parts Discount Warehouse:sta (eBay).
bathory Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2012 Toimituskuluista vielä odotellaan tietoa Tamraz's Parts Discount Warehouse:sta (eBay). Juuh. Itsellä ei tod kiire kun autossa uusi maalipinta vasta jokus kk päästä. Tai itseasisassa tiivisteissä on aika pitkä toimitusaika niin onhan mulla vähän kiire
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään