Jump to content

lt1:n tyylinen jäähdytys "perinteiseen" koneeseen?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onko kukaan suunnitellut tai toteuttanut? Eli vesikierron muuttaminen LT1 tyyppiseksi. Vaatisi pientä soveltamista ja varmaan lt1 tyyppisen vesipumpun.

Kirjoitettu

Mulla on ollu juttua,ja "kauhavan hurja" myös toteuttanu.Kyllä se onnistuu,mutta kannattaako?

Kirjoitettu

Mulla on ollu juttua,ja "kauhavan hurja" myös toteuttanu.Kyllä se onnistuu,mutta kannattaako?

Jukka on hitsannut LT-kansista ylimääräiset vesireiät umpeen, elikkä on ihan normaali vesikierto. Samaa piti kysyä, että mikä tuossa on Jakella ideana?

Kirjoitettu

-tai voisihan sen veden kierrättää kansiin perinteisiä reittejäkin hyödyntäen.. ei ole oikeen selvää kuvaa miten se lt1ssä kiertää käytännössä, meinaan että joutuu nyt joka tapauksessa värkkäämään tuota vesikiertoa sattuneesta syystä niin samalla vähän tunais sitä :W

Kirjoitettu

+ lisähyötynä saisi lt1;n vesikierron selkeät edut entiseen verrattuna:

:) kansiin ensin virtaavan viileämmän veden

:) paremman nakutuskestävyyden, suuremman ennakon suuremmilla puristuksilla

:) yms mukavaa

Kirjoitettu

Jukka on hitsannut LT-kansista ylimääräiset vesireiät umpeen, elikkä on ihan normaali vesikierto. Samaa piti kysyä, että mikä tuossa on Jakella ideana?

Näin mäkin tein,jossain mun jutussahan niitä kuvia löytyy,empä jaksa kaivaa.Eikä riitä pelkkä hitsuu,kyllä siellä piti snurraa käyttää,ja avata uusia aukkoja. ps. niin jukka mäkin olen
Kirjoitettu

Mut jos vaikka ensalkuun teoriassa vetäs letkut vesipumpusta kansien etummaisiin vesi-sisäänmenoihin ja ulostulot lohkosta vesipumppuun ja muutenkin kierto kuten lt1:ssä ja pyörittäs vaikka sähköllä lt1:n vespumppua niin eikö periaatteessa voisi toimi. Kansien takakierto tulpattas.

lt1_coolant_flow.jpg}

Kirjoitettu

Sanoisin että aika mahdoton tehtävä tehdä. LT:ssä tulee pumpulta suoraan alakautta kansiin vesi josta se ajaa sen hallitusti lohkoon. Takavesireiät ovat hyöry kuppilien poistoa varten.

Kirjoitettu

tokihan niistä takimmaisista vois pienet pillit vetää kuten kuvassakin. kansissa/kannentiivisteissä olevat kanavat/reiät saattaa olla erilailla kun perinteisessä..

Kirjoitettu

melkonen leikkaa liimaa ja askartele voi olla lt1 vesipumpun saaminen kiinni sbc lohkoon kun ei sovi pultit ja kanaviakin on liian vähä.

enkä nyt niin hirveesti kehuis lt1 jäähdytysjärjestelmää paremmaks ku kattoo paöjoko noita kansipahvi vikoja näissä on tälläkin palstalla ollu.

toki jos haluut sovitella ja ihmetellä ni mul on yks lt1 ylimääränen vesipumppu joka on parhaat päivänsä nähny ni sil voit sovitella ja tsuumailla ja se varmaan kävis sähköpumpun aihioks, postikuluilla joutaa jos tarvetta on.

Kirjoitettu

Nooh, lähinnä tää nyt oli tämmönen ajatuspieru - pysyköön toistaiseksi sillä tasolla edelleen ;D Oon vaan suunnitellu sähköistä vesipumppua, sijoitettuna ns "remote", samallahan niitä letkuja olis vetäny tavallisuudesta poiketenkin ja kun imariksikin tulee se Mikkeltä ostettu niin saa pähkäillä muutenkin niitä pirun letkunvetoja ja sijoitteluja.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...